skal af med min Maine Coon kat :( {{forumTopicSubject}}
efter en længere kamp mod allergi er jeg nødt til at skal af med min maine coon hvilket gør totalt mega meget ondt..
jeg ville tage allergi piller hverddag, men desværre er der et stof i alle allergi piller min krop ikke ka tåle, så jeg skummer ud af munden når jeg tager dem plus pillerne ryger op igen inden for 10 min..
lægen siger jeg desværre ikke ka tage pillerne da det vil ødelægger nyren og ka få påvirkning på en eller anden ting jeg ikk ka huske hvad hedder , men at jeg var nødt til at sælge katten.. mit allergi for katte er alt for slemt.. og efter alle teste nu, har jeg bare fået afvide der NO GO!
jeg så ødelagt.. kender i det? hvordan finder man mon det helt rette hjem til sin lille kat..
jeg så bange for han ender et sted hvor han kommer vidre eller andet.. ork ved slet ikke hvad jeg skal gøre..
..
han er med tavle og kastrat stor hankat, Smoke M. hvid så han er jo sjælden i farven og har lækre aftegn.. så han er os speciel for mig..
ka bare slet ikke lige magte at skal undvære ham også...
sorry skulle bare lige ud med det..
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 449
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.481
okt 2010
jul 2008
kig linket og gå nok halvvejs ned i indlæget, der står historien omkring det med Gabbi ..
okt 2010
Stakkels dig Diana... Trøstekram...
Du har det godt nok hårdt pt... Mister/må give afkald på 2 kæledyr og den 3. syg:-(
jul 2008
men jeg skal til tjekkiet og hente min nye hvalp på onsdag så lidt fremskridt er der da også :') ..
okt 2010
jul 2008
jul 2009
Følger: 12 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 134 Svar: 2.174
og hvis jeg stod og skulle af med ham af den ene eller anden grund
vil jeg vælge aflivning,
fordi jeg ikke tør at tro på at at han vil få det lige så godt et andet sted
hvor hans pels blive hold, hvor han forbliver inde kat, og ikke bliver solgt vider, og så at han vil blive ved med at være så hamrene forkælet som han er nu.
jeg kender simpelhen til for mange triste katte skæbner at jeg ikke tør at risikere noget med min lille basse trol,
og en aflivning gør ikke undt på andre end mig
jul 2008
han er den vigtigste for mig..
skal af med min Maine Coon kat :(