{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

mega sejr med min lille vildbasse (pony) {{forumTopicSubject}}


Har haft en kæmpe sejr i dag med min pony Rambler..

fortælle lige lidt baggrunds historie så i forstår hvilken sejr det realt er.

Rambler fik jeg i november 2009. Da var han hingst og havde stået i tøjer fra han var 3, så 7 år.. da han var meget ustyrlig, ingen der så ham troed at han skulle blive til den pony han er i dag.Han var helt rå også for heste sprog, Han havde ingen forståelse af ens personlig rum, hvilket medførte mange knubs, han sparkede efter en hvis han ikke forstod hvad du ville have ham til, han var så hingstet at han Ikke havde været i nærhedden af andre heste i de 7 år.
Jeg kastarede ham en uge efter jeg fik ham og efter meget træning og dagligdags arbejde er han blevet til en pony der er nem at have med at gøre.. han går end da på fold med andre heste nu, og har lært så meget..

Men i dag var det sku over alles forventninger..

Først havde han en longe gjord på, derefter lange liner i rebgrimen, hvor jeg gik bagefter.. Det gik skide godt, nogle ville måske sige at det er lige lovlig hurtigt at gøre det så tidligt, men han tog det i stiv hov og syntes det var skide skægt..

Bagefter fik jeg den øhh "geniale" ide at jeg da skulle prøve at side på ham.. Han har haft rytter på 2 gange i sit liv, og de røg med en vis fart af igen..

Men bevæbnet med 2 grandvoksne mænd til at holde ham, hvis han skulle gå helt afgurk, ville jeg forsigtigt prøve..

Første forsøg havde de her såkaldte mænd ikke ordenlig fat, så ja rambler blev den anden hest der har præsteret at kyle mig af.. nå prøve igen stille og roligt og lige korigere de her mænd hvordan de skulle holde ham hvis det var..

Anden gang et lille hop og jeg fik ham broliget... ned igen og masser af ros.. 3 gang næsten ingen reaktion.. så dygtig og vi sluttede der..

FANTASTISK pony.. Igen spørg du folk der kender rambler ville de ikke tro det medmindre de så det... så dejlig..

Skulle bare lige ud med det...weee


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mega sejr med min lille vildbasse (pony)
Kommentér på:
mega sejr med min lille vildbasse (pony)

Annonce