{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Lidt lettet (arbejdsskade) :o) {{forumTopicSubject}}

Langt om længe har arbejdsskadestyrelsen anderkendt min arbejdsskade ( vrid i knæ = meniskskade og delvis afrevet korsbånd) til en méngrad på 8 %, hvilket jeg da er meget glad og lettet over, men samtidig har jeg det lidt underligt med det, da jeg jo desværre ikke har fået et rask ben smiley

Jeg døjer simpelthen så meget bla har jeg idag og imorgen blevet nød til at melde mig syg pga stærke smerter smiley
Tabet af erhvervsevne har de sat til under 15 % (= 0%), men jeg har utroligt svært ved at klare mit job, som er fysisk hårdt :-\
Mit normale aktivitetsniveau er endnu ikke genoptaget, jeg kan ikke løbe mere og sidde i hugstilling kommer jeg nok aldrig til!!! De før så lange gåture med hunden er sat ned til en lille runde rundt om kvarteret, lidt længere på fridage...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lidt lettet (arbejdsskade) :o)
  • #1   6. sep 2011 Det lyder ikke godt. Trods min unge alder på 23 år har jeg døjet med min menisk i højre knæ cirka 9 år. Efter 2 operation er det endelig begyndt at blive bedre, men har stadig meget store problemer med at gøre de ting jeg gerne vil. Der gik cirka 5 år efter første operation før jeg kunne begynde at småløbe. Så kom jeg desværre til skade for lidt over et år siden, og så kom skaden igen. Du skal bare give dig rigtig god tid og have tålmodighed.
    Jeg har også sygedage, hvor jeg slet ikke kan gå nogle steder på grund af mit knæ gør ondt og ikke vil gøre som jeg vil

• #2   6. sep 2011 Det var da dejligt den gik igennem,men trist du ikke kan så meget.
    fik selv anerkendt en arbejdsskade (diskus prolaps i lænden)
    her i foråret efter jeg havde anket den.
    min me´n grad blev osse sat til 8 % selvom jeg idag døjer med nedsat kraft i venstre ben og ikke kan vrikke med tæerne på venstre fod.
    min tab af erhvervsevne er sat til 40 % og kan idag kun arbejde 22½ time om ugen..(flexjob).
    har stadig smerter i ryggen men ikke nær så slemt som de var før jeg blev opereret.
    Håber det hele løser sig for dig og du kommer nogenlunde på fode igen.
    Mange tanker herfra.

• #3   6. sep 2011 Ja, jeg håber tiden "læger alle sår", selvom tålmodighed ikke er min stærke side. Jeg er også opereret 2 gange på knap 1½ år og ortopæderne siger de ikke kan gøre mere for mig.

Min sidste mr skanning sagde re-ruptur af menisken samt en meniskcyste, men dette kunne de ikke genfinde ved seneste artroskopi, hvilken jeg stadig undrer mig over. Min læge mener dette fund giver mig de stærke smerter jeg ofte må bukke under for smiley Jeg skal lære at leve med det og lytte til min krop, siger de!

Kommentér på:
Lidt lettet (arbejdsskade) :o)

Annonce