28. jul 2007 Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Lidt lettet (arbejdsskade) :o) {{forumTopicSubject}}
Langt om længe har arbejdsskadestyrelsen anderkendt min arbejdsskade ( vrid i knæ = meniskskade og delvis afrevet korsbånd) til en méngrad på 8 %, hvilket jeg da er meget glad og lettet over, men samtidig har jeg det lidt underligt med det, da jeg jo desværre ikke har fået et rask ben
Jeg døjer simpelthen så meget bla har jeg idag og imorgen blevet nød til at melde mig syg pga stærke smerter
Tabet af erhvervsevne har de sat til under 15 % (= 0%), men jeg har utroligt svært ved at klare mit job, som er fysisk hårdt :-\
Mit normale aktivitetsniveau er endnu ikke genoptaget, jeg kan ikke løbe mere og sidde i hugstilling kommer jeg nok aldrig til!!! De før så lange gåture med hunden er sat ned til en lille runde rundt om kvarteret, lidt længere på fridage...
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 61 Svar: 1.026
Jeg har også sygedage, hvor jeg slet ikke kan gå nogle steder på grund af mit knæ gør ondt og ikke vil gøre som jeg vil
dec 2010
Følger: 13 Følgere: 5 Hunde: 3 Emner: 39 Svar: 258
fik selv anerkendt en arbejdsskade (diskus prolaps i lænden)
her i foråret efter jeg havde anket den.
min me´n grad blev osse sat til 8 % selvom jeg idag døjer med nedsat kraft i venstre ben og ikke kan vrikke med tæerne på venstre fod.
min tab af erhvervsevne er sat til 40 % og kan idag kun arbejde 22½ time om ugen..(flexjob).
har stadig smerter i ryggen men ikke nær så slemt som de var før jeg blev opereret.
Håber det hele løser sig for dig og du kommer nogenlunde på fode igen.
Mange tanker herfra.
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Min sidste mr skanning sagde re-ruptur af menisken samt en meniskcyste, men dette kunne de ikke genfinde ved seneste artroskopi, hvilken jeg stadig undrer mig over. Min læge mener dette fund giver mig de stærke smerter jeg ofte må bukke under for
Lidt lettet (arbejdsskade) :o)