tisser i hundekurven tisser i hundekurven
Min hund har en mani med at hun skal tisse hvor hun sover - det er virkelig underligt.
Jeg har smidt så mange hundekurve, tæpper og puder ud fordi hun bliver ved med at tisse på dem.
Hun har en yndlingspude som jeg har vasket så mange gange at den er helt klumpet og den SKAL hun tisse på når hun får den ren. Jeg har aldrig set hende tisse på hendes ting - men jeg kan lugte det og se pletterne om morgenen.
Efter jeg har taget hendes ting, har hun så begyndt at tisse på f.eks min fototaske hvis den ligger på gulvet efter et shoot eller lætte ben op af en Netto-pose som står på gulvet - hvad søren er det for en adfærd? Hun bliver luftet både i snor og i haven hver dag, men alligevel har hun trang til dette? Er det ikke underligt - jeg syntes ikke det virker normalt og nu er det altså blevet et stort problem for mig
sep 2006
Følger: 34 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 203 Svar: 1.081
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Kan det tænkes at hun tisser i søvne ?
Rengører du i rodalon ?
Hvis ikke så prøv det.
Bliver hun nogensinde godt og grundigt træt rent mentalt ?
feks ved at gå spor
sep 2006
Hvis jeg har tæpper fremme så tisser hun også på dem og dem ligger hun også at hygge sig på - hvis hun får en godbid så ligger hun sig hen på det tæppe hun har tisset på...
Nettoposen har hun tisset op af mens jeg var hjemme, der var mens jeg lavede mad, efter jeg havde lavet det opdagede jeg det... det er godt nok underligt syntes jeg og ikke normal adfærd.
Kan det tænkes at det er fordi at hun fra hvalp inden jeg fik hende, har ligget i en hundekurv hvor der ikke blev skiftet tæppe og gjort rent når hvalpene havde lavet? Så må hun forbinde det med hygge?
sep 2006
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.957
Hun tisser i sine senge (heller ik i søvne, for vi har taget hende i det flere gange), i Hazels senge og i vores seng, hvis hun ka slippe afsted med det....
Og her hjælper rodalon heller ik - men fortsætter selvfølgelig med at vaske efter med det og vaske senge/tæpper i det for at fjerne lugten mest muligt..
Jeg har aldrig oplevet noget lignende - og hun er endda den af vores hunde vi har gjort allermest ud af at renlighedstræne..
Jeg har simpelthen ingen anelse om hvorfor Asti gør som hun gør - venter blot med længsel på at det stopper :O))
sep 2006
Tror hun forbinder det med hygge - og nej hvor er det vammelt
apr 2006
Måske det ka have noget med race at gøre... Min træner har også malle, og hun havde samme problem med sin... Jeg ved også at franske bulldogs ka være længe om at blive renlige.. Hvorimod jeg har hørt at shar pei skulle være ekstremt renlige..
apr 2006
sep 2006
tisser i hundekurven