1.293 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

"Tilbageført", hvad betyder det? "Tilbageført", hvad betyder det?

Ja min tlf er til rep. lige i øjeblikket, det har "kun" taget 1½ uge indtil nu og på nettet kan jeg se status nu står som "tilbageført". Hvad betyder det i den her sammenhæng? At den er ved at blive sendt retur eller?
Førhen stod der bare at den var modtaget smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Brændekløvning 4.000 kr.
  • Hjælp til installation af LG smart tv og tv-streamer 800 kr.
  • Diverse opgaver 4.060 kr.
  • Anthony Bok spisebord 1.275 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Weber gasgrill 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Tilbageført", hvad betyder det?
  • #1   13. sep 2011 jeg vil mene at tilbageført betyder at den nu er i den butik du indleverede den i og er klar til afhentning..
    Eller måske at den er på vej tilbage

• #2   13. sep 2011 Hmm, okay.. Tak. Har ikke fået besked endnu, men man ve d jo aldrig smiley

• #3   13. sep 2011 Jeg vil tro, at det betyder, at den er sendt til fabrikanten. Kan du ikke se en log der inde over, hvad der er blevet lavet?

• #4   13. sep 2011 Nej jeg kan kun se noget der minder om et stykke papir. Det ligner faktisk næsten min indleveringskvittering, så bare elektronisk i stedet og med status.. :s

• #5   13. sep 2011 Kan du ikke skrive en mail til dem og spørge hvad der menes, og hvornår du kan regne med at få din fon retur i brugbar stand.

• #6   13. sep 2011 Så ville jeg få besked på mail om det, det fik jeg at vide. At hvis det var det, så ville de kontakte mig inden der skete mere,for de kan stadig lave den hvis det skulle være min egen skyld, så skal jeg bare betale hvis jeg vil. IH det er træls og nu har der stået tilbageført siden weekenden... Må nok bare ringe så

• #7   13. sep 2011 Hmm, nu fandt jeg lidt mere...
    "Dato Hændelsestype
    09-09-2011 13:40:00 Pakke sendt retur
    09-09-2011 13:20:00 Fejlsøgning påbegyndt
    07-09-2011 09:55:00 Modtaget"
    Men der står jo intet om, om de har lavet noget som helst eller om det vil koste noget eller noget :s

• #8   13. sep 2011 Winnie, fonen er jo til reperation. *Ggg* sorry, jeg ku ikke dy mig ;o))
    "Det var derfor jeg skrev mail" ;o)

• #9   13. sep 2011 ØV.. Det er altid noget møg når man skal ha sin fon repareret, det tar en Helv*des tid også ender det gerne med at man alligevel må købe en ny.
    Har ondt af dig, man kan jo ikke undvære foner idag.

• #10   13. sep 2011 Hahaha Anita smiley
    Men kunne nu godt ringe xD Ringede til den LOKALE afdeling, det går altid hurtigere. Der står tilbageført fordi den er sendt videre til deres eksterne værksted. Ja det er da også logisk........ Tak for kaffe!
    Ej jeg har ikke råd til en ny nu (jeg VIL ikke have råd).. Så de skal sgu bare lave det! hehe. Men har det lidt som om jeg mangler et ben ;o)

Kommentér på:
"Tilbageført", hvad betyder det?

Annonce