{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
579 visninger | Oprettet:

Erfaringer med rengøringskoner? {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med at gøre rent lige nu, og hold op hvor jeg bare hader det.. Og så var det lige at jeg tænkte at det kunne være vildt dejligt at have en rengøringskone, det er jo altså fantastisk at komme hjem til at skinnende rent hjem ;O)

Men men men, hvor meget koster sådan en rengøringskone mon i timen? Og hvor finder man hende henne?
Nogen herinde der har "købt" en rar kone til at komme og gøre rent, og hvad er jeres erfaringer med det? :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med rengøringskoner?
  • #1   16. sep 2011 Min mor har gjort rent i et privat hjem som lidt ekstra lommepenge, hun var der engang i ugen og fik mellem 1000-2000 i måneden, det var lidt forskelligt hvis de f.eks. skule have gæster en weekend, så skulle der være mere "hovedrent".
    Hun er stoppet i år da hun fyldte 50, men hun har været glad ved det, og det var familien også og gav hende gave til jul og fødselsdag.
    De gode og ærlige rengøringshjælpere findes stadig derude smiley

• #2   16. sep 2011 Boede du tættere på..

Her ligger den på 150 i timen, men det bliver også i familien smiley

• #3   16. sep 2011 jeg har gjort rent hos en familie og fik 100 i timen smiley

• #4   16. sep 2011 er det ikke noget med man kan bestille et firma og trække det fra i skat? eller sådan? smiley

• #5   16. sep 2011 En rengøringsfirma er langt at foretrække kontra sort rengøring, og jo man kan trække 30% fra, det hersens nye servicefradrag eller hvad de nu kalder det.

Ryger der lige en PH lampe i svinget, får man den dækket af et firma, det er nok de færreste sorte der gør det i den slags.
    Fordelene, må absolut være, foruden forsikringer know how, de VED hvad de har med at gøre smiley

Vi giver 275 kr. i timen, og kunne aldrig drømme om at få det foretaget andre steder fra, end hos et rengøringsfirma

Kommentér på:
Erfaringer med rengøringskoner?

Annonce