{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Forbinding på poten.... {{forumTopicSubject}}

Rico har igår aftes knækket en negl helt oppe ved poten og har nu fået forbinding på. Han er så småt ved at vænne sig til den. Har haft den på siden kl 19.15 lørdag aften, men jeg skal stadig holde øje med ham hele tiden, så han ikke får den bidt op....

Selvom jeg har givet ham en børnesok på uden om forbindingen er jeg lidt nervøs for dagen imorgen. Der er jo desværre ikke noget der hedder "hundens 1. sygedag", så jeg bliver vist nød til at tage på arbejde :o(

Hvad sker der, hvis han får bidt forbindingen af og slikker i det hele dagen, når han er alene?? Jeg regner med jeg vil afspasere et par timer, så jeg kan komme lidt tidligere hjem.
Jeg skal ringe til dyrlægen igen imorgen tidlig, de ville gerne se ham igen mandag smiley

Det er bare øv...... Tror han har ondt ( han halter, men om det skyldes indpakningen ved jeg ikke) trods smertestillende :o(
Det er blevet vasket et par gange i desinfecerende sæbe og han får antibiotika, men er så bange om det er ok. Imorgen ville de finde ud af om det er nødvendigt med narcose for at klippe resten af....

Skulle lige have lidt luft! Det er jo min lille baby :o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbinding på poten....
Kommentér på:
Forbinding på poten....

Annonce