28. jul 2007 Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.164
Forbinding på poten.... {{forumTopicSubject}}
Rico har igår aftes knækket en negl helt oppe ved poten og har nu fået forbinding på. Han er så småt ved at vænne sig til den. Har haft den på siden kl 19.15 lørdag aften, men jeg skal stadig holde øje med ham hele tiden, så han ikke får den bidt op....
Selvom jeg har givet ham en børnesok på uden om forbindingen er jeg lidt nervøs for dagen imorgen. Der er jo desværre ikke noget der hedder "hundens 1. sygedag", så jeg bliver vist nød til at tage på arbejde :o(
Hvad sker der, hvis han får bidt forbindingen af og slikker i det hele dagen, når han er alene?? Jeg regner med jeg vil afspasere et par timer, så jeg kan komme lidt tidligere hjem.
Jeg skal ringe til dyrlægen igen imorgen tidlig, de ville gerne se ham igen mandag
Det er bare øv...... Tror han har ondt ( han halter, men om det skyldes indpakningen ved jeg ikke) trods smertestillende :o(
Det er blevet vasket et par gange i desinfecerende sæbe og han får antibiotika, men er så bange om det er ok. Imorgen ville de finde ud af om det er nødvendigt med narcose for at klippe resten af....
Skulle lige have lidt luft! Det er jo min lille baby :o(
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.778
det er svært at lade ham være alene med forbinding uden krave, så enten tag fri og kom tidlig afsted til dyrlæge og måske tag senere på job eller lade ham være alene uden forbinding eller måske han kan blive passet i et par timer af en du kender
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.164
aug 2009
Følger: 56 Følgere: 56 Hunde: 9 Emner: 83 Svar: 1.778
Forbinding på poten....