1.483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Det bliver ved at klø! Det bliver ved at klø!

Kan det virkelig være rigtig det stadig klør?
I starten af august troede jeg, jeg havde nældefeber. Gik så til lægen, hun sagde det var fransk rosen og det kunne tage op til 4-6 uger før det var ovre. Udslættet er væk, pånær det på halsen smiley Det klør bare stadig synes jeg og når det så klør, så "brænder" det, altså er ret varmt. Der er ikke rigtig noget at se, andet end pigmentpletter nu (pga udslættet).. Men kan det virkelig passe det stadig skal klø? Det er ikke ulideligt som i starten, men savner efterhånden bare en hverdag uden kløe, savner at kunne putte mig under dynen og slappe af i stedet for at klø. Det er mest når jeg skifter fra tøj til nattøj og når jeg går i seng eller får det varmt.

Nogen erfaringer? -Antihistamin har ingen effekt desværre! smiley
Har tænkt på at kontakte min læge i morgen, men vil lige høre her smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det bliver ved at klø!
  • #1   18. sep 2011 Kunne det tænkes at du klør og har allergi overfor forskellige textiler?

• #2   18. sep 2011 Sagtens! Jeg ringede netop til lægen der i august, fordi jeg ville have en blodprøve, fordi jeg "tit" har haft nældefeber og/eller kløe i forbindelse med forskellige cremer, men så ville hun se mig og spiste mig af med at det var fransk rosen... :s

• #3   18. sep 2011 Bruger du nogen form for duft (parfume/deo) i det område? Hvis du gør, så prøv at unlade at det kommer i berøring med det område. Men jeg har haft sådan en kløe, og det var Rosen og det var på øret, jeg fik nogle piller fra lægen, men efter ophør med pillekuren, kløede det stadig, og jeg smurte zinksalve på når jeg gik i seng, og efter 1 uge var det ovre.. Men prøv at tal med din læge, for det kan være du skal ha en antibiotika/penecilin kur.

• #4   18. sep 2011 Birgitte - Altså det er overalt smiley Så nej..
    Ej, jeg fik at vide man ikke kunne gøre noget smiley Kan du huske hvad piller du fik?

• #5   19. sep 2011 Ls - Jeg synes pludselig ikke om dig smiley GG Nå, må være tålmodig. Har også smurt meget med steroid creme men synes effekten var for lille, så bruger bare alm kemifri creme nu. Men tak for svar, selvom det ikke var det jeg håbede på smiley

• #7   19. sep 2011 Det kan det sagtens, men det synes jeg bare skulle kunne vises i en blodprøve, som min læge ikke gider tage... smiley

• #8   19. sep 2011 Det har jeg også, siger min mor GG

• #9   19. sep 2011 Det tager nok bare den tid det tager smiley Det har ikke kløet i dag sådan rigtigt. Endnu. Jeg må bare i gang med noget helt fantastisk spændende, så jeg ikke tænker på det smiley

• #10   19. sep 2011 Jeg vil anbefale dig at bruge traumeel-salve. Det er afsindigt effektivt på hududslæt.

Min søster og bonusmor, der begge har alvorlig astmaeksem bliver symptomfrie på denne salve. Ingen af dem bruger længere steroidcremer. De virkede i øvrigt ikke ligeså godt.

Salven er homøopatisk

• #11   19. sep 2011 Jeg er parat til at kysse og kramme dig nu CH!!
    Tk, tak, tak! Nu skal det jo så vise sig om det virker GG
    Hvor får man fat i den creme henne af? Det eneste jeg lige har er apoteker, matas og en helsekost. Ja og supermarkeder jo ;o)

• #12   19. sep 2011 Helsekost er et godt bud. Ellers findes de på nettet....

• #13   19. sep 2011 Hov - nogle steder kan man også få det i matas - du kunne jo lige ringe i forvejen..

• #14   19. sep 2011 Jeg må da forhøre mig i matas ja! smiley

• #15   19. sep 2011 Det jeg fik var nogle antibiotika, og så smurte jeg med et tyndt lag Zink salve ( som man også bruger til røde barnenumser ) , men man kan også bruge en tynd bodylotion uden parfume i. Håber du snart er fri for det, da det godt kan ta sin tid .. desværre..

• #16   19. sep 2011 Hmm okay, jeg fik bare at vide at jeg skulle tage antihistamin hvis jeg syntes det virkede, det syntes jeg ikke, så jeg stoppede smiley Hehe. Og har så brugt Hyderm da det har været det mest effektive synes jeg smiley Men skal på jagt efter salven CH skriver om.
    Tak smiley

Kommentér på:
Det bliver ved at klø!

Annonce