{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

svag killing {{forumTopicSubject}}

hjælp...

min dejlige kat fødte tirsdag 3 killinger. den ene kunne ikke rigtig finde ud af at sutte, og blev mere og mere svag.
jeg prøvede med modermælks erstatning, men den blev ved med at tabe sig, og døde i morges da jeg prøvede at made den.

nu synes jeg nummer to begynder at blive meget pasiv, og tager ikke en pat selvom jeg prøver at stikke dens hoved helt hen til den, den plejer at spise af.

hvor føler jeg mig hjælpeløs. det føles som bare at sidde og vente på den dør. den har ikke taget på i vægt siden den blev født, men ligger og svinger lige omkring 90 g.
den 3 killing har taget ca 80 gram på, og er rigtig stor og fed.

kan jeg gøre noget for at hjælpe den svage.??

misse mor tager sig fint af den, og slikker og varmer den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  svag killing
  • #2   18. sep 2011 kontakt dyrlæge er mit bedste råd!! de kan hjælpe dig og guide dig igennem det hele. Om ikke andet må du passe missemor og killingerne i fødekassen med masser af tæpper også afsted til dyrlægen så de kan se det hele i en til en! det vil også give dig ro på at du får nogle professionelle til at se på det, og hvis killingen skulle dø ville du vide med dig selv at du gjorde alt hvad du kunne smiley held og lykke med det!

• #3   18. sep 2011 killingen er blevet tjekket af dyrløge da den var 1 dag gammel, fordi jeg ikke var sikker på mor var tom, det var hun dog,men alle killinger blev kigget i munden og sådan gennnerelt for fejl og mangler... alle 3 var okay.

• #4   19. sep 2011 Er du HELT sikker på at missemor har mælk i patterne?

• #5   19. sep 2011 tvangsfoder..

Kommentér på:
svag killing

Annonce