876 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

TOT - Ferie i januar - hvorhen? TOT - Ferie i januar - hvorhen?

Hej HG

Kæresten og jeg overvejer en ferie i januar.

Vi vil gerne ned til lidt varme - men hvorhenne er der nogenlunde temperatur i sidst i januar?

Da kæresten ikke har andet end SU og jeg ikke tjener styrtende må det ikke være for dyrt.

Vi har ca. 4000-4500kr pr. person at gøre godt med. (gerne mindre hehe)

Hvis ikke vi kan finde et bestemt rejsemål, så overvejer vi at melde ferie, sørge for hundepasning og så tage en last minut rejse til hvor nu vi kan komme hen.
Andre der har gode erfaringer med det?
Kan man spare meget ved det?

På forhånd tak for hjælpen smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TOT - Ferie i januar - hvorhen?
  • #1   19. sep 2011 Christina: Det er jo nemlig det - jeg tror simpelthen vi gør det.

Arrangere alt.. Hundepasning, ferie, kufferter pakket osv. og så tjekker vi fra en uge før.. og så ser vi hvornår vi springer til smiley

Der er jo som regel afbudsrejser nok - og hvis vi ikke er kræsne med destinationen så kan vi nok komme afsted smiley

• #2   19. sep 2011 M Hysted: Lyder lææækkert!
    Er der noget at se på Grand Canaria? Kæresten er ikke så vil med at dase ved vandet hele tiden hehe

• #3   19. sep 2011 Ih det lyder lækkert! Jeg er klar til at rejse nu hehe

• #4   19. sep 2011 Ja jeg sværger jo til Thailand. Der er intet som det land. Det er til alle tider fantastisk. Første gang vi var afsted var i Januar/Februar og det var intet mindre end fantastisk!!!!!

• #5   19. sep 2011 Jeg håber det er ok jeg spørger her i tråden ;o) Men er Thailand ikke meget dyrt i forhold til f.eks. Tenerife og Gran Canaria?

• #6   19. sep 2011 M Hysted-- Det kan jeg dælme godt forstå!!! Det er SÅÅÅÅ fantastisk. Iiih bliver helt øv over ikke at komme afsted næste år.
    hvor skal i hen så?

• #7   19. sep 2011 Irene-- Jeg var afsted i Oktober forrige år i 16 dage med to andre tøser. Og med ALT, hoteller, fly, mad souvenirs og shopping (meget shopping) lagde jeg 10.000. Og der blev vitterligt ikke sparet på noget.

• #8   19. sep 2011 Hold da op, ja det var ikke galt da. Er jeg noget overrasket over må jeg sige. Der må jeg ned engang! ;o)

• #9   19. sep 2011 Irene-- Og jeg lover det var en fabelagtig tur til de penge. Har også været afsted med manden og der slap vi en del dyrere, men det var også en "luksustur". Med pigerne boede vi en bungalov på stranden.

M Hysted-- Arj hvor er jeg misundelig, og 20.000 burde være rigeligt. Alt efter hotellet selvfølgelig. Min flybillet kostede knap 3600 tur/retur så det er jo ingenting. Men pakkerejserne er selvfølgelig dyrere.

Kommentér på:
TOT - Ferie i januar - hvorhen?

Annonce