Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.040 kr.
  • Hæk klipning ca 12m og taget toppen af 4 træer de er ca 2 1/2 m 3.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg HADER virkelig hundegalleri!
  • #1   23. sep 2011 HG er et skønt sted i mine øjne - jeg har en masse fantastiske erfaring med dejlige mennesker og dejlige hunde herfra...

HG er som man ønsker det skal være *G*

• #3   23. sep 2011 Det er det også - Jeg ville bare fortælle at der er pisse nederen at være aktiv i en tråd også den er væk fordi man ikke er tilfreds med de svar man får smiley

• #4   23. sep 2011 Endten så er de stjålet, falske eller ja ? De er sq ikke købt til 299 kr stk.. Det nægter jeg at tro på, jeg har sq ikke råd til at gå ud og købe 8 seler også ikke bruge dem.

• #5   23. sep 2011 Ej hvad er man nu gået glip af =)

• #8   23. sep 2011 Hun synes det var noget svineri at hendes annonce blev slettet uden varsel. Hun ville sælge 8 ubrugte hurtta seler.

• #9   23. sep 2011 Hvis jeg havde for mange penge så havde jeg et giga hundehus og ikke 8 seler. Eller en kææmpe sækkestol lavet i det fineste dun. Eller verdens største kødben.

• #10   23. sep 2011 hov... og jeg var ellers meget forstående!
    Opdagede ikke engang tråden forsandt... kom der nogen årsag til hvorfor man havde så mange seler liggende ubrugte.
    For det var jeg da nysgerrig på... selvom jeg gav hende ret! Synes ikke det var fortjent annoncen blev slettet.

• #11   23. sep 2011 Nu har jeg ikke 8 hundeseler til salg.....og jeg ved ikke om reglerne er de samme på BG som på HG..... Men
    Jeg har ca. 350 stk Babydrengetøj liggende ... ( fra mit barnebarn ).hvoraf de ca. 100 - 125 stk ALDRIG har været på..... da ungen voksede så hurtigt , at han ikke kunne nå at bruge det.....

Så skulle jeg ikke kunne sælge det , fordi det lignede jeg havde en " hjemmeforretning ".....

Ja.... måske er sammenligningen dum..... men alligevel.... :o)

• #12   23. sep 2011 TenZe ~ Lykkelig SBT ejer ~

Du må da gerne købe mit hundehus.... .... pssst... annonce... :o)

• #13   23. sep 2011 NITTEB - Vi har et ;-D Det skulle bare være GIGA hvis jeg havde for mange penge..

• #14   23. sep 2011 TenZe ~ Lykkelig SBT ejer ~

Nåå .... øv... ha ha ha

• #16   23. sep 2011 Jeg tænkte os om de var varme, men ville ikke skrive det smiley

• #17   23. sep 2011 Jeg synes jo så også det er i orden at have mange BRUGTE seler, for Albert er da også så svine heldig at have flere halsbånd og seler, men det er da brugt. Men jeg har ikke 5 af hver slags sele eller halsbånd, og jeg har da slet intet der er ubrugt.

• #19   23. sep 2011 Hmm, jeg har da haft ubrugte seler før =)

Og hvis man godt kan lide at shoppe... Og har pengene :b Havde jeg mange mange penge, ville jeg nok have en hurtta sele i hver farve =) Måske 2 i hver farve =)

Men jeg ville aldrig få mange penge.. Jeg donere dem jo væk til velgørenhed, før jeg får dem :b

• #20   23. sep 2011 Ja, jeg sad også og skrev på den tråd og wupti, da jeg trykkede "opret indlæg" røg jeg til forsiden - ØV

Skide træls at spilde sin tid på sådan noget.

• #21   23. sep 2011 jeg er da gået glip af aalt det sjove smiley den annonce har jeg ikke set her inde men lyder da spændende smiley

og ang tråde. åååååh kan blive så irriteret over folk får svar, og ikke hører det de gerne vil høre, og sletter det fordi det ikke lige passer dem ikke at få "ret" .. smiley man må da tage det gde med det onde.
    de trlse kan man jo altid smide på filter smiley det er en fantastisk ting smiley

• #22   23. sep 2011 Ann-Christina N - *de trlse kan man jo altid smide på filter ;)* hvad skal det sige?? altså så kan man ikke se de svar der kommer fra dem af eller hvordan?

• #23   24. sep 2011 Mia - jo man kan se dem, men de kan ikke skrive til en eller stemme på ens hund smiley Der har været et par stykker her inde der bare hunter folk i deres indbakke med grimme usle beskeder smiley så er filter dælme en fantastisk ting smiley

desværre kan man se hvad de skriver, så helt fri for dem er man dessværre ikke , har været inde og spørge admin om de ikke kunne sige videre at det ville være skønt hvis dem man satte på filter forsvandt helt fra ens hg. smiley

• #24   24. sep 2011 Ann-Christina N - okay, super det var da en meget rar ting at vide smiley Men ja, det kunne da være fint hvis man kunne gøre det sådan, personen ved det jo ikke selv eller får de besked om at der er blevet sat filter på dem?

• #25   24. sep 2011 mia j , det ville nemlig være dejligt. for de kan godt provoere i debatter her inde. det jo lige det man også gerne vil undgå. smiley for for søren nogle af dem er stride. vælger at smutte fra debatterne hvis de begynder. magter ikke tage kampen op og lege "min far er stærkere end din far ":P hehe

• #26   24. sep 2011 Mia

Filter kan være godt, jeg har et par stykker på mit, disse mennesker skrev alt muligt og umuligt om andre mennesker i lukkede grupper...

Så har jeg vAnn-Christina N, som er her i tråden, af den ene årsag at hun har mig på filter, det filter røg jeg på, fordi jeg ikke var enig med hende i en muskelhunde debat...

Hun synes åbenbart at det er nemmere at smide folk på filter, fremfor at komme med argumenter !

Men sådan er der jo nogen folk der "diskutere" *GGG*

• #27   24. sep 2011 Ann-Christina N - Okay helt sikkert, ej det er altså rart at vide, for ja der er da virkelige nogen som tager tingene MEGET personligt engang imellem..

***René** * - Okay, det er da lidt noget underligt noget, er det ikke? altså jeg mener bare fordi man er uenige på ét punkt behøver det da ikke at være ensbetydende med at man ikke kan snakke sammen overhovede?

Men det vil sige at dem man har sat på filter stadig godt kan se hvad man skriver i trådene og omvendt, man kan bare ikke skrive til dem, men eller er alt som hvis man ikke var på filter? Tro ikke helt jeg forstår det :S smiley

• #28   24. sep 2011 Den tråd har jeg ikke lige set. MEN der behøver nu ikke være noget lusket ved at have så mange seler i overskud. De KAN være købt på en auktion. Min mand har tidligere været på auktion hvor der var masser af hundeting. Så som halsbånd, snore, tæpper og kurve. Sågar hundefoder var der en palle af.

• #30   24. sep 2011 Hvad er TS? det ses utrolig ofte i div. tråde? eller er det mig der går med skyklapper? smiley smiley :S

• #31   24. sep 2011 linda R
    Hvem siger hun selv slettede sin tråd?

TS = TrådStarter

• #32   24. sep 2011 Linda R det kan du have ret i. Som sagt har jeg ikke set tråden og har heller ikke læst hele denne tråd.

• #33   24. sep 2011
    Lise Ø - Nårh på den måde.. Okay tak smiley

• #35   24. sep 2011 huh? Hvad skulle der havde været i vejen med tråden i forhold til HGs regler.

Ja jeg fatter keine...

som jeg skrev i tråden, så forstår jeg heller ikke hvorfor det skulle være imod reglerne at sælge 8 ubrugte seler.
    Ja, kan godt se det er mange at have liggende, men synes bestemt heller ikke det er mange nok til at gå under "erhversmæssig fortjeneste" eller "konkurrence", som jo er grundene til annoncen blev slettet.

Håber hun nåede at kontakte alle de interesserede der var. For det er nogle lækre seler de Hurrta-seler. smiley

Kommentér på:
Jeg HADER virkelig hundegalleri!

Annonce