{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
875 visninger | Oprettet:

Sorell støvler til børn {{forumTopicSubject}}

Ja der er jo en masse hg'er som elsker deres sorell støvler, og man kan også få dem til børn, jeg tænker så om der måske ikke er nogen af alle jer som har dem til jeres børn?

Vi overvejer at købe nogen til vores ældste pige, hun bliver 4 lige om et par måneder og går i en børnehave hvor de er i udflytter 2 uger og så hjemme i børnehaven i 2 uger.

Så vi skal bruge et par støvler som virkelig kan holde vand, sne og ikke mindst kulde ude.

De andre år har hun haft et par alm vinter støvler men har hun været ude en hel dag ja så kan hun godt have lidt fugtige fødder, så derfor har hun også haft termo gummi støvler.
Det kunne vi jo så undgå med de der sorell støvler.

Men ja kom med jeres input gode som dårlige.

Jeg er nød til at gå snart men kigger ind senere i eftermiddag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sorell støvler til børn
  • #1   25. sep 2011 Jeg har ikke selv børn, men møder ca 300 dagligt igennem mit arbejde. Jeg synes simpelthen ikke, de kan gå ordentligt i Sorell, hvis man skal ud på en længere tur. Nu er "mine" børn fra 5 og opefter, så det kan godt være, støvlerne til de mindre er mere fleksible, men jeg ville i hvert fald lige være opmærksom på det. Nogle af dem går nærmest som om, det var en alpin skistøvle, man havde proppet dem ned i

• #2   25. sep 2011 Jeg mener, det er Kamik eller Grünland jeg har set børnestøvler fra, som ser ud til at kunne tilpasses det enkelte ben bedre. Men prøv at hive hende med ud i en masse butikker og trave rundt i de forskellige (og rigtig god fornøjelse :D)

• #3   25. sep 2011 Har lige købt Sorel vinterstøvle(classic) børnemodel til mig selv(den var 200 kr billigere ;-)) har kun haft dem på en enkelt gang og det er en meget stor støvle(stiv). Men det er det fleste ordentlige vinterstøvler der kan tåle det hele. Det smarte ved dem er at man kan tage alt det indvendige ud af dem(nemt) og tørre på en rediator.
    Det med at din datter får fugtige fødder kan jo også være fordi hun sveder dem!! Det er meget almindeligt når man render rundt og er i bevægelse.

• #4   25. sep 2011 Synes det er en super støvle, men vil ikke anbefale dem til børn...

Ser mange unger rende rundt i dem og som regel er de for store, da de jo giver sig efter et par dages brug.

• #5   25. sep 2011 Min datter havde dem sidste år jo det er en god støvle med hensyn til at hendes fødder var altid tørre og det var om vi havde været på kælkebakken i sne til knæene men det er en meget tung støvle og min datter kunne ikke løbe i dem.

• #6   25. sep 2011 Bare lige for at samligne men en sorel i str 24 med elastik luk vejer 175 g og et par viking i str 28 med velcro luk vejer 118 g prøvede lige at veje dem.

• #7   25. sep 2011 Jeg har ikke børn, men prøver støvler på børn dagligt gennem mit job.
    I stedet for Sorel, ville jeg købe Ecco med gore-tex. De sidder super godt på foden og er 100% vandtætte.

• #8   25. sep 2011 Jeg har børn og mine børn går også i sorel støvler. Vi har ingen problemer haft med dem . Hverken jeg eller ungerne.

• #9   25. sep 2011
    Jeg ser rigtig mange vinterstøvler fra ECCO og bundgaard i institution. Børnenes fødder holdes varme og de har stor bevægelsesfrihed.
    Politikken har lavet en test sidste år:
    http://politiken.dk/tjek/sundhedogmotion/tjeksundhed/familielivtest/ECE383887/billig-boernestoevle-er-bedste-koeb/

• #10   25. sep 2011 Jeg elsker tests. Desværre er sorel ikke med her...
    (link fjernet)

• #11   25. sep 2011 Jeg syntes de er alt for tunge og stive til børn. Bunden skal kunne bøjes mellem tommel og pegefinger og det kan de slet ikke. Vi har Superfit støvler til vores datter og de er super gode, men ellers Ecco eller Bundgaard alt efter dit barns fod jo.

• #12   25. sep 2011 Hej så er jeg her igen efter en tur til barnedåb smiley

Mange tak for alle jeres input, vi har de andre år haft købt både Bundgaard, Ecco og angulus til hende. Og de har siddet godt på hendes fødder og vejer ikke alverden.

I den vuggetue jeg arbejder var der et par af børnene som havde de der sorell børne støvler, dog inde på nabo stuen og derfor overvejede jeg dem til min datter.

Men hvis i siger de er lidt tunge at gå i skal hun ikke have sådan nogen.
    Vi må tage en tur ud og kigge efter vinterstøvler med hende.

Tak for alle jeres svar, dejligt man altid kan spørger til råds herinde smiley

Kommentér på:
Sorell støvler til børn

Annonce