{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.975 visninger | Oprettet:

Kronisk urethrit/tissetrang {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen,
Jeg har i over et helt år lidt af tissetrang.. Ikke nogen smerter, men kan bare blive angrebet af akut, panisk trang.. Gerne i busser og alle steder man IKKE kan komme på wc..
I dag er jeg lige blevet færdig med min sjette og sidste (smertefulde!) behandling for kronisk urethrit.. (der kort sagt handler om at man får installeret noget creme i urinrøret på hospitalet 2 gange om ugen i 3 uger)
Nu er jeg så spændt på om det virker, for der er ikke nogen undersøgelser, der kan bevise om man har det.. Det har været en "sidstemulighed/gæt" fra klægerne side.. Så vil høre omder er nogen, der kender til sygdommen.. Google er ikke den store hjælp.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kronisk urethrit/tissetrang
  • #1   30. sep 2011 Når du siger det typisk opstår i busser og andre steder hvor man ikke lige kan komme til et toilet, så tænker jeg på om det kan være noget angst eller social fobi.

jeg ved intet om sygdommen og jeg gætter kun

• #2   30. sep 2011 Har også selv tænkt om det ku være noget i den dur/stres, men er jo nød til at få tjekket det "fysiske" også.. For trangen dukker ikke kun op i de situationer.. Det er bare der det blir virkelig ubehageligt, for så kan man jo virkelig ikke komme på toilet.. Men hjemme når det jo aldrig at blive så slemt.. Dog er det ikke rart at føle "man skal" næsten lige efter man har tisset af og hoppet i seng, eller imens man "er sammen" med kæresten.. Beklager, hvis det lige blir en tand for personligt, men det gør det jo nemt i "det område" smiley hæhæ..

• #5   30. sep 2011 prøv at køb de store tena lady og test følesen......havde job i en butik hvor toilettet var langt væk i en gård, så når man stod og ekspederede og andre kunder ventede, skulle jeg TISSE så prøvede jeg bleen.....trangen forsvandt nu var der ingen risiko for "udslip"

• #6   30. sep 2011 Det er noget creme mod bakterier.. Før de kan installere det i urinrøret, så udvider de urinrøret med forskellige størrelser hegarder (stålrør), og når max størrelsen er nået, så masseres urinrøret "indefra" skeden, så de bagefter kan komme cremen ind.. Det er ret så smertefuldt..! Så håber og krydser sæt jeg kan for at de seks omgange med den behandling har virket.. Desværre har jeg ikke mærket den store forskel endnu.. Så ville lige høre om der var andre, der havd prøvet den behandling.. For da det er en ret sjælden sygdom, så er det ikke til at finde noget på nettet smiley

• #7   30. sep 2011 Fam rødtop - ja, jeg har gået med "ble" i et halvt år nu.. Til alt hvad jeg skal til.. Skole, handle, gåtur, byen, familebesøg etc.. Ellers blir jeg alt for usikker..

Kommentér på:
Kronisk urethrit/tissetrang

Annonce