{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
666 visninger | Oprettet:

Dyrehandlere (dyr i bur) {{forumTopicSubject}}

Hej piger og drenge smiley

Vil lige høre om der er nogen er jer der arbejder i en dyrehandel eller har gjort?

Måske bare kender reglerne for hvor mange dyr der må være i burene, hvor meget plads de skal ha osv?

Var lige i min lokale idag for at hente noget mad til hunden og for første gang besluttede jeg mig for at gå i kælderen og se på alle dyrene.

Syns ikke at forholdene var optimale, men igen jeg har overhovedt ikk forstand på det så vil lige høre jer andre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dyrehandlere (dyr i bur)
  • #1   6. okt 2011 6m2 for en mindre hund

• #2   6. okt 2011 Oki tak men det var nu ikke hunde der var der, det var silkeaber, papegøjer, egern, skildpadder, pindsvin, marsvin, rotter, mus, kaniner osv osv

• #3   6. okt 2011 Ahh ok - det har jeg ikke konkret viden om desværre.
    Prøv at Google det?

• #4   6. okt 2011 Har prøvet synes ikke rigtig jeg kan finde noget.

• #5   6. okt 2011 Jeg ved ikke hvad reglerne er for "burfugle og dyr" men jeg ved at de fleste dyrehandlere heller ikke aner spor om det,"mange ved ikke engang hvilket foder de forskellige fugle skal ha" de probber bare så mange fugle ind i burene som der kan være, om det er pga.pladsmangel eller dovenskab over at skulle rengøre så mange flere bure ved jeg heller ikke men synd er det for fuglene, selv om det er arter som i det fri laver i flok "som f.eks.papegøje og parakit arterne.
    Ang. fodret ser man at de alle får korn og frø, men mange fugle spiser også kød=mel/regnorme og andet kød afhængig af arten og det får ingen fugle i nogen butik jeg har været inde i.
    Jeg fatter ikke at man ikke skal ha en uddannelse i salg af dyr i dages danmark, men de er/anses vel "bare" ting ligesom hunde gør pt.

• #6   6. okt 2011 Det eneste jeg kan finde er, at det er strandet hos dyreetisk råd som er i gang med at undersøge forholdene og at, der faktisk ikke er lovgivning på området

• #7   6. okt 2011 okay tak, så er man jo lige vidt smiley

• #8   6. okt 2011 PS. jeg skrev mest kun fugle, men det jeg mente gælder alle slags "bur dyr" *Ss*

• #10   6. okt 2011 Jeg ved ikk om der er et lovkrav, men synes helt bestemt der skulle være det.. men egentlig burde der være for den maxi zoo der ligger tættes på mig den har ikke små gnaver mere efter der kom nye regler, de havde det ellers super godt, rent og god plads, fugle havde de ikke.. det er fugle der har det værst når jeg har kigget i dyreforretninger, der er så mange undulater i et bur så de dårligt kan røre sig, jeg købte engang en, havde den i 14 dage tror jeg, så fløj den fra mig, den var stresset, havde hånden i buret for skulle gi den mad og så møvede den sig ud.. køber aldrig fra en dyrehandler igen, hvis de ikk har ordenlige forhold!
    min papegøje er købt i en anden dyrehandel der havde hun det godt, han gik meget op i dem han havde.

Kommentér på:
Dyrehandlere (dyr i bur)

Annonce