De gør mig sgu glade... {{forumTopicSubject}}
...de møgdyr - til trods for øremider, lopper, massivt hårtab, kradsen i tapetet og hårbolle-bræk!
Det er så dejligt, når man ikke kan lade være med at blive glad og smile af de skønne dyr!
Trøffel gøede ude fra køkkenet, og gik derud og fandt mine to kattedjævle i gang med at knurre og forsvare hvert deres bytte; 2 rosenkål, som de havde stjålet fra køkkenbordet!!
Havde Trøffel været alene, havde hun gjort det samme, men fandme om kattene skulle gøre det MENS hun så på, og så når MOAR var hjemme.
Trøffel er også begyndt at "sladre" når kattene slås for voldsomt, eller når kattene render rundt på køkkenbordet... ENdelig har man fået den vagthund, man drømte om:-)
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 54 Svar: 2.481
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 536
Men jeg vidste godt nok ikke at katte spiste rosenkål :-X
Godt det ikke er min mave, jeg hader rosenkål
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Og åh jo.. katte kan øjensynligt være ligeså meget alt-ædere, som hunde kan. - Mine dyr æder stort set alt - Selvfølgelig kan de lide kød, men på hundens liste over lækre madvarer står også agurk, rød peber, tomater, æbler, gulerødder og kålblade..
Min store mis er helt ekset med grønne bønner, ærter samt melon
Den lille går amok ved synet af rødbeder - ikke syltede - men både rå, kogte og bagte - og så har han en vis svaghed for at æde rosenblade - ikke selve blomsterne på roser, men de grønne blade
-og nu øjensynligt også kogt rosenkål!!!
De gør mig sgu glade...