873 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvor uheldig kan man være på 1 time?? Hvor uheldig kan man være på 1 time??

Her i eftermiddags skulle jeg til starnden med bjæfferne som vi plejer...Så første hold ind i bilen og afsted.Efter ca. 30 min. tilbage til bilen og hjem efter næste.....Meen hvem står for an porten og venter, det gør den store hanhund...Porten er lukket på en måde så en hund ikke kan lukke den op eller i, og alle andre døre i huset er lukket...Hmmm.
Nå ud med første hold og ind med andet hold, men hov bilen ser da godt nok anderledes ud på den ene side. Malingen er skrællet af og bilen er trykket lidt ind.
Så afsted igen, 3 min til stranden....Kigger på alle de parkerede biler, og finder sønderen.....HaHa. Hans bil ser langt værre ud end min...Men han hævder hårdnakket, at den røde maling som han stadigvæk har efter min bil det er ikke ham....Og den smadrede front det er heller ikke fra sammenstødent.
Nåh ingen sag ud af det....Men det bekymre mig da lidt at finde min ene hund uden for grunden....
Den eneste forklaring for mig er, at de 2 fyre jeg havde besøg af sidste søndag, men som for ud igen, og løb op af vejen fordi jeg var hjemme, og hundene væltede ud, de har været her igen for at prøve lykken nu hvor bilen var væk og ingn hunde som gøede... De er blevet overraskede over at hanhunden var uden for huset....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor uheldig kan man være på 1 time??
  • #1   9. okt 2011 Hold da op en dag i har haft jer, utroligt at folk prøver at slipper udenom når de ikke kan kører bil. Hans forsikringer dækker nok ikke længere..

Og så håber jeg da at de ubudende gæster fik sig en ordentlig forskækkelse. smiley

• #2   9. okt 2011 Hold da op en dag.

Tænker om ikke man kan anmelde sådan en mand, selvom han nægter det er ham der har påkørt bilen? Forsikringen har vel en interesse i at kunne undersøge om han nu er uskyldig?

• #3   9. okt 2011 hold da op, tror du de ville begå indbrud???
    godt du lufter hund på skift, ellers havde det været forfærdelig at komme hjem til et endevendt hus.
    øv med sådan en spasser bilist, men utroligt at han stadig holdte dernede ved stranden, istedet for bare at stikke af

• #4   9. okt 2011 Jeg vil da også tro, at når man nu kan se om to mennesker er beslægtet via DNA, så må det da også være teknisk muligt at se om to klatter rød maling er fra samme sted?

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #5   9. okt 2011 Snow K; fik du nummerpladen?

Så melder du det til forsikringen uanset.

Tog du billeder?

Så kontakter du politiet.

Been there, Done that - og fik det hele betalt ;O)

• #6   10. okt 2011 Ja helt sikker på det med indbrud.....Pt. er mit hus det eneste på vejen de ikke har brudt ind i......Sikker på det er bjæfferne...
    Med hensyn til bilen så er det en MEGET solid gammel passat folkevogn....Så det kan slet ikke betale sig for mig at få den omlakeret.....
    De 3 skrammer i lakken som den havde i forvejen de er snart mere end 5 år gamle, og der ske intet med bilen.....
    Men de som støder ind i mig eller jeg støder ind i....Ja de får slemme skader...

Kommentér på:
Hvor uheldig kan man være på 1 time??

Annonce