{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Tdc og Yoy See.. {{forumTopicSubject}}

Nu er jeg uden den helt store forstand på bredbånd, fastnet og kabel osv. osv.
Men sidder og gennemgår mine regninger, fordi mit budget skal slankes....
Jeg kan se jeg har TDC fstnet og bredbånd....
Men jeg har You see tv med en fuldpakke....Hvor jeg overhovedet ikke kan se alle de kanaler jeg betaler for fordi mit tv er gammelt ....
Har prøvet vis tlf at finde ud af hvorfor jeg ikke er samlet eet sted, og hvad forskeller er, og hvordan jeg skal bære mig ad med at evnt. skifte....
Jeg har en stationær comp. som er 2 år gl. og en reuter som er med ledninger....
Hvad skal jeg gøre, og hvad bliver billigst for mig.....
Umiddebart, så kan jeg se, at muligheder for hjælp er større hos tdc...men det bliver vist lidt dyrere, og i tlf. lyder det som om de ikke vil have noget at gøre med tv. forbindelsen....Men samtidig kan jeg se på deres hjemmeside at der er mulighed for det.
hVORFRO DELTE DIG SIG I 2 FORSKELLIGE SELSKABER, OG HVAD ER DET BEDSTE FOR MIG AT GØRE..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng TV op 500 kr.
  • Montering af låger og greb på IKEA Pax skabe 600 kr.
  • Opsætning af 2 loftlamper (New Works Tense + IKEA Backstörn) 800 kr.
  • Changing the faucet in the kitchen 700 kr.
  • Vores vaskemaskine får HFI relæet til at springe fra. 1.600 kr.
  • Ophængning af vægspot i lille badeværelse. 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tdc og Yoy See..
  • #1   10. okt 2011 TDC Home Trio lyder som det bedste for dig. - men jeg vil til en hver tid anbefale dig at droppe fastnetten og så få mobil i stedet.

• #2   10. okt 2011 Dog kan du med Yousee se de kanaler, som du ikke kan se på dit fjernsyn, på din computer

• #3   10. okt 2011 Vi har også lige slanket vores budget smiley

Får tv-pakke og bredbånd via yousee - fastnet via tdc..

Jeg ringede så til yousee og fik skåret ned på vores hastighed på bredbånd.
    Hvis du vil ha' en mindre tv-pakke koster det ca. 300 kr. at nedgradere, men der kommer inden længe brev fra dem, hvor de varsler prisstigning pr. 1/1-11, og derfor kan man så nedgradere gratis.

Fastnet-telefon kan du overføre til dit yousee bredbånd..,(så tlf. tilkobles bredbånds-modem) Der koster abonnement kun 20 kr./pr. md. og så kan du tanke taletid lidt ligsom på mobil.

Ring til yousee, og få dem til at hjælpe dig...Jeg fik en utrolig god service og vejledning smiley

• #4   10. okt 2011 Jeg er bare ikke særlig tilfreds med Yousee. Vi skiftede for et halvt år siden i hele boligforeningen, fordi det var billigere end stofa, som vi havde før. Vi betaler så grundpakke over huslejen og har mellempakke. Der gik tre - fire måneder, så steg grundpakken fra 64 til 95 kr om måneden og nu stiger det yderligere 15 kr. Så nu er det dyrere end stofa og vi har mindre kanaler. Tak for tis

• #5   10. okt 2011 Vi har haft yousee lige siden, det blev delt fra tdc, og der har aldrig været problemer.

Prisstigning bliver altid forvarslet, og ellers prøv at ring til dem og spørg hvorfor det er steget, der er som regel en forklaring...Vores priser har lagt stabilt i mange år, men selvfølgelig sker der stigning indimellem, som regel ved et nyt års begyndelse smiley

• #6   10. okt 2011 Julie P. Hvis jeg dropper fastnettet, kan jeg så fortsat have stationær comp. på samme stik som jeg bnu har hvor det både er fastn.tlf. og bomp. der sidder på.

• #7   10. okt 2011 Jeanette: ja ja prisstigningerne er da både varslet og det hele- det er bare fesent, at de lover en pris- får 300+ kunder pga den pris og så sætter skidtet op, så snart kunderne er i hus.

• #8   10. okt 2011 Show: det burde du kunne. Får du tv igennem kabel?

• #9   10. okt 2011 Bredbåndet får jeg via tdc....
    Og det er bl. det jeg ikke forstår fordi jeg kun fåpr tv. via You see og det er vel også bredbånd?????
    Så hvorfor betale for bredbåndet 2 forskellige steder....
    Jeg forstår Nada.

• #10   10. okt 2011 Ja...Men kablet tilslutningen sidder et andet sted end tlf.stikket.

• #11   10. okt 2011 Du betaler ikke for bredbånd begge steder og har ikke bredbånd fra to steder. Du kan sagtens have tv og bredbånd to forskellige steder.

Hvis jeg var dig, så tog jeg Home Trio fra TDC.
    (link fjernet)
    nederst er der en knap, hvor der står RING MIG OP. Så bliver du ringet op af en sælger, som ved noget præcis om Home Trio

Kommentér på:
Tdc og Yoy See..

Annonce