{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.253 visninger | Oprettet:

Kan man få økologisk vand? {{forumTopicSubject}}

Ja kan man det? Jeg har lige læst en artikel hvor de skriver at der steder i danmark findes pesticider i vores drikkevand? Så kan man vel ikke kalde vores vand økologisk? og hvad så med vores økologiske brød hvor der skal tilsættes vand? Skal de så indgå i 5% reglen?


Håber at nogle har nogle svar smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man få økologisk vand?
  • #1   11. okt 2011 Nej jeg mener ikke at vand kan kaldes økologisk. Jeg kan bare ikke lige huske hvor det var at jeg hørte det/læste det.

  • #2   11. okt 2011 Læs her:

    http://www.ecoweb.dk/artikler/20090302.htm

    Vand kan ikke være økologisk, da det ikke stammer fra landbrug


  • #3   11. okt 2011 Jamen du hverken dyrker, avler eller laver/skaber vand. Vand er jo bare vand. Jeg tror at man betegner det på samme måde som luft. Luft er jo også i brød, og det kalder man jo heller ikke hverken økologisk eller ikke økologisk… Tror ikke man skal tænke så meget over det smiley

  • #4   11. okt 2011 Hæ, hæ...det kommer an på om det er lige som "økologisk pels" - det var nemlig i lang tid betegnelsen for kunstig pels.....

  • Lars N
    Lars N Tilmeldt:
    nov 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #5   13. nov 2018 NEJ. Man kan heller ikke smage økologi.
    Fritgående høns spiser græs med blyindhold og andre tungmetaller som kommer ned med regnvandet. En mus eller rotte kommer heller ikke levende ud fra en hønsegård. Høns spiser ALT. De lægger økologiske æg. Burhøns får kontrolleret foder og rent vand, men lægger ikke økologiske æg. smiley ... Øhh, men det giver jo ingen mening. NEJ.
    Aha, Så er det alså pladsen der bestemmer om det er økologisk.?. NEJ, for så skulle en økologisk gulerod jo også have mere plads end den har.


  • #6   13. nov 2018 Hvis du lige pudser de der sortseerbriller og hiver sølvpapirshatten af, så kan det være du kan få øje på datoen for sidste svar før dit på denne her tråd....

  • #7   13. nov 2018 Når vi nu er ved det, så kan man jo gøre sit vand "økologisk", eller i hvert fald fri for pesticider og alt muligt andet, hjemme hos sig selv, så hvis man opfatter det som et problem, ligger løsningen allerede klar.

Kommentér på:
Kan man få økologisk vand?

Annonce