{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
701 visninger | Oprettet:

shellac eller andre mærker? {{forumTopicSubject}}

Hej alle:)

Jeg har haft akryl på mine negle de sidste 2 mdrs tid, og vil nu gerne prøve noget nyt, da jeg synes det slider for meget på mine egne negle. Jeg er neglebidder, og er derfor nødt til at have noget på neglene for ikke at bide - og neglelak er ikke nok;)

Jeg har hørt om shellak, som skulle være en geleneglelak, der skal tørrer i en UV lampe ligesom alm. gele, men den smørres på som en alm. neglelak! Smart tænker jeg, men er det nu også så smart? Har nogen herinde prøvet det?

Og er der andre der kan anbefale noget til mig, så jeg ikke bider negle når akrylen tages af og mine egne negle bliver bløde som smør (eller næsten;))?

Jeg håber, at nogle kan hjæpe mig, for det er efterhånden for dyrt at få lavet akrylopfyldninger hver 3.-4. uge smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  shellac eller andre mærker?
  • #1   11. okt 2011
    hej bettina

jeg ved ikke hvad du kan putte på neglene, men jeg har dip inn akrylnegle på og har haft det på i over et år nu og mine negle har ikke taget skade og de er bare stærke når jeg tar dem af, men hvis du gerne vil have negle på så køb et start sæt med dip inn akryl negle og lav dem selv det er meget nemt..

• #2   11. okt 2011 Hej Søs

Dip inn, hvad er det? Jeg har kigget lidt på det, men kan ikke helt finde ud af hvad princippet er:)

Hvor lang tid holder det når du putter det på?

Er du neglebidder? Eller var du det;) For det tror jeg også har noget at sige. Jeg plejer nemlig kun at have akrylnegle på 1 gang (dvs. 3 ugers tid) og så piller jeg dem af og har bløde negle. Så måske skulle jeg lade der gå lidt længere tid før jeg piller dem helt af..

Hvor køber du dit dip inn sæt henne?

• #3   11. okt 2011 Shellac har slet ikke smme effekt, mn kn sagtens bide negle med det på...

• #4   11. okt 2011 Amalie: Har du prøvet det? Hvordan er det i forhold til gelenegle? Og hvordan er det i forhold til alm. neglelak?

• #5   11. okt 2011 ja jeg har prøvet det, har os arbejdet med det, jeg synes at det føles lidt som alm lak, det holder bare bedre.

Kommentér på:
shellac eller andre mærker?

Annonce