LektieHjææælp! (Dansk A) LektieHjææælp! (Dansk A)
Ja så er jeg her igen
Jeg har fået denne opgave :
Øvelse 8: At definere Id
Opgave 1: I en bog om moderne dansk litteratur gives der følgende definition på/afgræsning af en retning/forfattergruppe i 1990'ernes danske litteratur:
De æstetisk bevidste lyrikere [afsøger] poesiens væsen. De spørger til, hvor grænserne går, og hvad et digt også kan være. Om grænserne kan strækkes ud, og i hvilket omfang der kan skabes nye formmønstre, som kan blive genstand for nye erkendelser."
Er det en brugbar definition? Det kræver at det der siges, passer (det kan du ikke afgøre uden at kende de omtalte digtere), og at det afgrænser netop denne gruppe fra alle mulige andre. Det sidste kan du overveje!
Og jeg er helt tabt, jeg forstår intet, jeg kender ikke forfatterne og ved jo derfor ikke om det passer eller og , og ja !?!??? Jeg har prøvet at google lidt rundt men uden hjælp ..
Nogen der har nogle links eller ideer til hvad der kan menes her, hvordan i ville besvare opgaven eller !? Ja efter som jeg INTET ved selv, så vil ALT være en hjælp, jeg er helt fortabt ..
((Jeg skal lige læse op på lidt geo, så svare nok ikke lige med det samme, men jeg prøver ))
jun 2011
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 41 Svar: 279
Men tusinde tak
jun 2011
Jeg dkal lige på min comp for at ku se det
jun 2011
LektieHjææælp! (Dansk A)