417 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

LektieHjææælp! (Dansk A) LektieHjææælp! (Dansk A)

Ja så er jeg her igen smiley

Jeg har fået denne opgave :

Øvelse 8: At definere Id

Opgave 1: I en bog om moderne dansk litteratur gives der følgende definition på/afgræsning af en retning/forfattergruppe i 1990'ernes danske litteratur:

De æstetisk bevidste lyrikere [afsøger] poesiens væsen. De spørger til, hvor grænserne går, og hvad et digt også kan være. Om grænserne kan strækkes ud, og i hvilket omfang der kan skabes nye formmønstre, som kan blive genstand for nye erkendelser."

Er det en brugbar definition? Det kræver at det der siges, passer (det kan du ikke afgøre uden at kende de omtalte digtere), og at det afgrænser netop denne gruppe fra alle mulige andre. Det sidste kan du overveje!

Og jeg er helt tabt, jeg forstår intet, jeg kender ikke forfatterne og ved jo derfor ikke om det passer eller og , og ja !?!??? Jeg har prøvet at google lidt rundt men uden hjælp ..

Nogen der har nogle links eller ideer til hvad der kan menes her, hvordan i ville besvare opgaven eller !? Ja efter som jeg INTET ved selv, så vil ALT være en hjælp, jeg er helt fortabt ..

((Jeg skal lige læse op på lidt geo, så svare nok ikke lige med det samme, men jeg prøver ))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LektieHjææælp! (Dansk A)
  • #1   11. okt 2011 Du simpelthen for sej, nu har jeg da noget jeg kan arbejde videre med, men det er bestemt heller ikke noget for mig!! Overhovede, men det er desværre ikke en selvvalgt opgave smiley jeg aner ikke hvor jg skal starte og slutte, men eldigvis er det en kort tekst, så MAX 750 ord, så skal nok ikke bekymre mig om det kommer til at fylde nok på papiret smiley

Men tusinde tak smiley du simpelthen en haj smiley

• #2   11. okt 2011 Haha !!

Jeg dkal lige på min comp for at ku se det smiley er på m min iphone nu smiley

• #3   11. okt 2011 Fedest tak smiley nu er min comp selvf gået kold, men tjekker det ud på skolen i morgen smiley

Kommentér på:
LektieHjææælp! (Dansk A)

Annonce