venne/veninde problemer :/ åhhh... {{forumTopicSubject}}
ja, har det lidt øv lige nu
Det hele startede med vi fik ny nabo lad os kalde hende stine, en fantastisk sød pige, som vi blev rigtig gode venner med. Mig og min kærestes ven lad os kalde ham kris, faldt rimeligt hurtigt for hende og de blev et par.
Det var også ganske fint.
Indtil Kris begyndte at ændre sig, på dette punkt, boede Stine og Kris sammen. Men Kris begyndte hele tiden at være sur, kritiserede alle og lukkede sig egentlig lidt inde. Og det fik selvfølgelig også Stine på.
Det gik faktisk os allesammen meget på, vi prøvede også at snakke med ham. Skal lige siges at han heller ikke var sød overfor Stine.
Nå men altså, de sidste par dage har Kris været gladere, mere social og smilende.
Men hvor blev min nye veninde Stine af?
Stine og jeg plejede at have det så sjovt sammen, vi kørte i hundeskoven sammen et par gange om ugen. Hun plejede altid og komme ud og sige hej, når vi var udenfor.
Men lige pludselig begyndte hun at tage i skoven uden mig. Hun kom ikke rigtig ud mere, hvis hun gjorde, så ret kort og sagde ikke meget.
Min kæreste havde lånt en lettere skadet iphone af hende. Eller dvs. det var meningen han måtte få den. Det blev så ændret til lån, fordi det åbenbart egentlig var hendes mors. Men hul i det, det var fint med os. Han måtte have den til han ikke gad den mere.
Så en dag fandt hun ud af, at hun stadig havde forsikring på den, så hun spurgte om hun ikke skulle sende den ind, så ville han jo have en telefon der virkede ordenligt.
Fedt tænkte vi. De gav hende så en helt ny iphone. Nu må min kæreste ikke låne den alligevel, han må købe den, hvis han vil overbyde Stines mor.
Desuden havde jeg også en aftale med hende, om at vi skulle have en dyrlæge ud og få hundende og mine katte vaccineret sammen, så det ville blive lidt billigere.
Så ville jeg snakke med hende, om det med dyrlægen, det viser sig så, at hun har bestilt dyrlæge og han kom dagen efter, henne hos hendes mor!
Jamen tak for info...
Kan simpelthen ikke forstå hvad der er sket? Om hun er blevet sur over noget?
Hvad ville i gøre?
Og undskyld længden og de stavefejl der måtte være.
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.959
jan 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 3 Emner: 93 Svar: 1.599
Jeg synes du skal gå lige på og spørge om der er noget galt siden disse episoder opstår og så tage den derfra.
maj 2008
Følger: 10 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 123 Svar: 1.127
Havde jeg sådan set også tænkt mig. Men jeg er tøsesur
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
Det lyder som om der er noget galt..
ikke bare lidt..
Men at han er sur og pludselig glad og hun så begynder at gemme sig... det virker..
ja, ved ikke... mistroisk...
maj 2008
Tror lige jeg trængte til at komme ud med det.
maj 2008
Jo synes det virker meget mærkeligt.
Ved ikke om det fordi hun er ved at arbejde sig selv halvt ihjel eller sådan noget.
maj 2008
Fx. Han bor hos hende gratis! Han betaler seriøst ikke en rød reje.
Hun gør rent og laver mad. Ja hun gør det hele. Selvom hun ikke er glad for at indrømme det.
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.392
Han betaler heller ikke noget, og kan ikke forstå hvorfor hun ikke også ville give ham en bil til 30.000,- nar..
Men tag en snak. stille og roligt...
maj 2008
Lyder godt nok også slemt.
Ja, og det jo en svært situation for os, vi jo venner med begge parter.
Men han kræver så heldigvis ikke penge fra hende
okt 2010
Følger: 11 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 240
venne/veninde problemer :/ åhhh...