Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Falsk strubehoste
  • #1   14. okt 2011 Ca 1 uge... men man kan godt hoste lidt længere...... og det kan godt komme igen , hvis man bliver forkølet igen en anden gang..... :o)

• #2   14. okt 2011 Okay mange tak for svar .)

• #3   14. okt 2011 kommer an på hvilken grad han har det i . min den store han voksede fra det da han var ca 6 år . og vi blev som regl altid hentet med blå blink når han fik det . og var indlagt ca en uges tid .
    så i 6 år var næstved sygehus vores andet hjem ,,

• #4   14. okt 2011 Bonnie L- lyder ikke rart........

• #5   14. okt 2011 *Mosekonen* *

nej var det heller ikke . var ved at miste ham 3 gange meget tæt på . men det er mange år siden nu han er 25 år nu ... og de er blevet bedre med tiden ... de sidste 2 kom der en sprøjte frem som han fik en af i ballen og 3 timer efter var strupehosten væk og vi kunne tage hjem dagen efter . det er værst når barnet ikke kan tale . for så er det svært at forklare dem at de helt ike må græde da det så gør det være ,,,

• #6   14. okt 2011 Så slemt er det heldigvis ikke her......

Men sikke en omgang i havde den gang......

• #7   14. okt 2011 ja det var slet ikke sjovt og slet ikke for knægten .. hvor gammel er din søn ?

• #8   14. okt 2011 Han er 5 år..... Så han synes heller ikke at det er sjovt......

Minni viger ikke fra hans side her til aften, selv nu hvor han sover på sofaen ligger Minni lige ved hans side og holder vagt...........

• #9   14. okt 2011 nååå hvor sødt . den kan godt mærke han ikke er på dupperne .
    du må have rigtig god bedring med ham . håber han snart vokser fra det .. knus ikke en sjov og rar sygedom smiley

• #10   14. okt 2011 Tusind tak skal du have

• #11   14. okt 2011 alle mine 3 havde det da de var små, men voksede alle fra det, vi fik at vide at vi skulle sætte en gryde vand over så der var godt med em i køkkenet og så sætte os derud, eller hvis det var frost, skulle vi klæde dem godt på og så gå ud, det lindre begge dele anfaldet.
    god bedring med ham, det lyder rigtig rigtig grimt smiley

• #12   14. okt 2011 Min den ældste havde det som 6 årig, vi fik af en vagtlæge, at vide at vi skulle give ham en 200 mg Ipren, da det få hævelsen i strubehovedet til at falde..
    Det hjalp, ganske hurtigt.. Så vi havde, mens drengene voksede op, altid Ipren i huset

• #13   14. okt 2011 Uha, jeg har godt nok også siddet mange gange med min søn og dyner ude på havebænken hele og halve nætter smiley

Det er simpelthen bare så grimt, når de får et anfald. Nu er han 10 og der går gudskelov længere og længere tid imellem. Men stadig skræmmende. Han har med at gå i panik, fordi han føler han ikke kan trække vejret smiley

Rigtig god bedring med sønnen din smiley

• #14   15. okt 2011 Tja vi har lige været på vores første tur i haven med dynen.......... Det er første gang han har det så sæemt at vi skal ud.... Så tror det bliver en laaaaaaang nat............

• #15   15. okt 2011 Min Emil havde det som helt lille 5-6 mdr tror jeg han var ....kan huske jeg sad med ham tæt ved vinduet om natten(det var frostvejr) i nogle nætter havde var heldigvis fri for det efter kun få dage....men det var nogle grimme dage syntes jeg
    pøj pøj

• *suk*
    *suk* Tilmeldt:
    jul 2009

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 881
    #16   15. okt 2011 Jeg har det stadig! (39 år)

Kooooold luft, frie luftveje, intet tøj. Op med vinduer, ud på altan/terasse/sid i åbent vindue - OGSÅ i frost.

De voksne må lide for barnet.

Det varer fra en enkelt dag/nat til et par dage. Det opstår ofte ifm anden luftvejssygdom. Det er forholdvist nemt at kurere :O)

God bedring.

Kommentér på:
Falsk strubehoste

Annonce