775 visninger
|
Oprettet:
facebook og spil {{forumTopicSubject}}
kender I det..
Man begynder at spille en masse facebookspil, her:
city, zoo og sims..
og det går okay i starten..
Men man begynder at mangle venner for at udvidde eller for at have nok til at udfylde stillinger..
så opretter man sin hund.. det går igen okay..
men nu står både man selv og hunden og mangler naboer.
åhh, den FB ved lige hvordan man fanger folk...
mar 2007
Følger: 36 Følgere: 36 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 384
dec 2007
Følger: 33 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 56 Svar: 793
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
Ja det også mega træls..
og når man ikke har mange venner der spiller har man heller ikke mange man kan hente energi fra...
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.034
har dok ikke oprettet dyrene - endnu... =)
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
FACEBOOK AFHÆNGIG SØGER "VENNER"
DU SKAL SPILLE
CITY
ZOO
SIMS
DU SKAL GIDE SENDE MIG DE TING JEG MANGLER OG BLIVE ANSAT SOM MIN SLAVE I CITY...
kunne da være meget fikst..
nov 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.472
okt 2007
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.286
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
Måske har jeg bare prøvet de forkerte sider eller søgt de forkerte naboer
jun 2007
Følger: 51 Følgere: 49 Hunde: 2 Emner: 142 Svar: 3.540
jun 2007
Følger: 7 Følgere: 41 Hunde: 7 Emner: 99 Svar: 1.570
Jeg har endnu holdt stand og ikke oprettet mine hunde.... de har jo ikke deres egen mail adr.... jo, det har de måske
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.815
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.815
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.815
Der skulle så også være sider på dansk
Nadja
Har desværre ikke links men ved, at kæresten bare har søgt på navnet på spillene og så under "sider"
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.283
Nogen af jer der spiller Gardens of time??
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
jubi...
så håber jeg det giver pote...
takker
så behøvede jeg alligevel ikke lave en kontaktannonce
okt 2007
Følger: 56 Følgere: 55 Hunde: 4 Emner: 216 Svar: 1.386
facebook og spil