{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Tilbage igen efter hacker på min profil.. {{forumTopicSubject}}

Ja så er jeg tilbage igen efter der har været nogen på min profil.. jeg fik pludselig en dag en besked på min facebook af en ukendt person, der sendte kopier af nogle af mine pb her fra hg.. det var skræmmende at vide at der er nogen der kan gå ind på sin profil.. ingen hjælp at hente her fra.. men politiet er nu sat på sagen, så jeg venter spændt på hvem det kan være..

men må indrømme. det løb da koldt ned af ryggen på mig, da jeg opdagede det.. åuha..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tilbage igen efter hacker på min profil..
  • #1   18. okt 2011 puh det lyder dælme da også ubehageligt !

• #2   18. okt 2011 Ja jeg havde også en på min engang - Ellers dvs, en der kopierede min - ALT i min undtaget hund *G*

Hans brugernavn / hendes brugernavn var mærkeligt nok "mikkel-pik"... ja okay !

• #4   18. okt 2011 ja det er lidt spooky.. nu hed personen peter petersen på facebook, men har dog slettet sig.. men politiet har fået det og så må vi se hvad der sker.. men utroligt der er nogen der synes det kan være sjovt.. men tror det er en tidligere veninde, som oprettede en dating profil i mit navn og med billede og det hele.. hun fik en bøde og en betinget dom, så lidt dumt at blive ved hvis det er hende..

og tak charlotte.. ja jeg er sk* ikk sådan at få ned med nakken trods alt hehe..

• #6   18. okt 2011 Nu kan man jo godt have private samtaler liggnede på PB Ulla - Som andre godt kan misbruge smiley

• #7   18. okt 2011 ja jeg har faktisk en hel del pb der ligger.. og skriver jo der hvis der er noget der er rimelig privat.. men har også et par veninder herinde som jeg skriver lidt privat med hvis vi er online samtidig..

Og så bare det at der er nogen der KAN gå ind på ens profil er bestemt ikk fedt at vide...

• #9   18. okt 2011 Ulla.. nu er det blevet sendt til andre også, så det kan jo gå hen og ramme andre også.. om det koster penge forstår jeg ikk helt hvad du mener med... som jeg forstår det, mener du at hvis det va noget med penge så er det mere slemt end hvis det ikke gør??? for vil da sige at når folk snager i ens private ting, penge i det eller ej, så synes jeg personligt at det er grumt..

• #13   18. okt 2011 men ville du ikke blive sur hvis nogen gik ind og så dine inderste tanker og personlige fortællinger til andre personer ? ting, som ingen andre burde vide -Også endda sendte det videre Ulla ?

Det forstår jeg ikke du ville finde dig i !

• #14   18. okt 2011 jeg ville ikke politianmelde hvis de tog min HG - for jeg har ikke private ting i mine PB´er - Men det er vist mere et tilfælde !
    hvis det var min FB var jeg blevet GODT gal !

• #15   18. okt 2011 ja der er vi forskellige.. men det er krænkelse af ens privat liv, og folk der ikke fatter det, må så lære det af politiet.. er det den samme person som synes det var sjovt at lave en dating side af mig, ja så mister hun job som dagplejer og får den betinget dom omdøbt.. kan så være hun kan lære det..

• #16   18. okt 2011 Frejamusen.. jeg har rigtig mange private ting på min hg profil også.. faktisk mere en på facebook.. så jo jeg er rasende.. og at min venindes svar også kommer frem er for meget.. det er jo flere der bliver involveret..

Kommentér på:
Tilbage igen efter hacker på min profil..

Annonce