{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  canada goose jakke
  • #1   20. okt 2011 Enkelt ! Fordi at der findes ægte sider og falske sider.
    En jakke der koster 5000 + finder du sq nok ikke til 1500kr.

Hvis det lyder for godt til at være sandt, så er det jo nok også.

• #2   20. okt 2011 (link fjernet)

• #3   20. okt 2011 Præcis som X3M siger, så finder du ikke en jakke til 5000 for 1-2000 kr.
    På Canada Goose's hjemmeside kan du se en liste over hjemmesider som sælger fake jakker. Ved ikke om den hjemmeside står der, men det kan du jo selv tjekke smiley

Linket er her:

(link fjernet)

Jeg ville ikke turde at købe en sådan jakke over en hjemmeside, da det højst sandsynligt er en fake jakke man får fat i smiley

• #4   20. okt 2011 Jeg har en sort Canada Goose (kort model) til 4.500kr købt på fisketorvet. Sidste small de havde.
    De bliver revet væk, så skynd dig at find en.
    Men tvivler desværre på, at dem på siderne hvor de bliver solgt for 1.500kr er ægte:)

• #5   20. okt 2011 - det skal lige siges, at jeg købte min sidste år.

• #6   20. okt 2011 Jeg har 2 ægte Trillium (lang model), og det er en kanon investering - 5.000,- pr. stk. De er så lækre at have på og varmer rigtig godt. Men du skal være hurtigt ude, for de plejer at være udsolgt (ihvertfald i de små størrelser) allerede inden vinteret starter *GG*
    De steder hvor du kan få sådanne en jakke for 1-2.000,- er de fake, og så kan du ligeså godt købe en anden jakke. De er hverken ligeså varme eller lækre. Tilgengæld lyser det ud af dem, at de er fake.

• #7   20. okt 2011 Jeg har en north Face! Den er også super lækker og meget varm! Købt i sportsmaster for 1700 tror jeg her for en lille månede siden;0)

• #8   20. okt 2011 hehe har lavet en tråd der hed nøjagtig det samme, men næsten samme spørgsmål, prøv at søg på den, så får man i hvert fald ikke lyst til at købe en fake.

Kommentér på:
canada goose jakke

Annonce