364 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Fejl Leverance - Nethandel Fejl Leverance - Nethandel

Åhh, Gud hvor er jeg SUR!

Jeg har i fredags bestilt 2 x Rasmus Seebach cd'er hos cdon.com ( Den nye + den gamle)

Idag har jeg så modtaget pakken fra dem og gæt hvad der var i??
Rigtigt nok Rasmus Seebach - Mer end kærlighed, men det første af hans album er byttet ud med "Absolute Barn Favoriter" En cd med svensk børnesange, som oven i købet er revnet i coveret og ikke plomberet!!

Hold da op, hvor er jeg skuffet. Nu må jeg afsted på posthuset og retunere den som pakkepost ( det forlanger de) og selv betale!!! Uff, godt jeg ikke kan nå dem eller finde et telefon nr til kundeservice...

Er der nogen der har prøvet sådan noget før? Jeg er lidt bange for det bliver en kamp at få den rigtige cd eller mine penge retur. Den kostede alligevel 99,00 kr...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ryd min altan 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.060 kr.
  • brusearmatur 970 kr.
  • Repareret en sendebud 700 kr.
  • udskift vindue på 2.sal 5.000 kr.
  • Dimmer not working and check power trip 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejl Leverance - Nethandel
  • #1   20. okt 2011 Jeg har en enkelt gang ventet UTROLIGT længe på en cd i restordre derfra. Der skrev jeg til deres kundeservice, fik den annuleret og pengene tilbage uden problemer. Du kunne jo prøve at skrive til dem hvad du har bestilt og hvad, du har modtaget og høre, hvad de mener, du skal gøre ved det

• #2   20. okt 2011 1. Fejl ved Leverance
    Såfremt du modtager en defekt eller fejlleveret vare så bedes du umiddelbart kontakte kundeservice. Vi vil da modtage din fejlmelding og arrangere en løsning på problemet. Observer at defekter eller fejlleverede varer skal meddeles til kundeservice indenfor 14 dage efter leverance.

Taget fra deres hjemmeside. Under kundeservice kan du udfylde en kontaktformular

• #3   20. okt 2011 Produkt mangler i leverancen
    Hvis en vare står med som leveret på din faktura men ikke ligger i pakken med de øvrige leverede produkter, beder vi dig kontakte vores kundeservice og opgive følgende information:

Ordrenummer
    Fakturanummer
    Titel på den manglende vare
    Artikelnummer

Vores Kundeservice vil kontakte lageret og bede dem sende den savnede varer til dig.

• #4   20. okt 2011 Har aldrig været udefor at skulle betale retur porto for en defekt eller forkert tilsendt vare....

Hvis det er deres gængse metode, så er der endnu mere grund til at holde sig fra dem.

• #5   20. okt 2011 Det skal man da heller ikke, det kan jeg ikke forestille mig. Jeg har godt nok handlet meget hos dem og kender mange andre, der også bruger siden og jeg synes aldrig, jeg har oplevet, de skulle bruge skumle metoder smiley

• #6   20. okt 2011 Tak for svar smiley

Jeg har allerede modtaget en mail fra deres kundeservice og de vil sende den korrekte cd til mig sammen med en faktura som skal sendes med returvaren, så jeg ikke skal betale noget smiley

De har vedhæftet en seddel til post, så DE betaler, så jeg må sige kundeservicen er ok. Trækker mine sure ord i mig *ggg* , selv om det er træls at bøvle med....
    Jeg er nok bare lidt stresset, vi skal på ferie senere idag og jeg mangler bare så meget og har slet ikke tid til sådan noget bøvl.

Men jeg fik da slået en god bøvs..... smiley

• #7   20. okt 2011 Haha, det var godt, det lettede :D. Jeg kender det nu godt, at man bare ikke gider overhovedet at skulle forholde sig til noget som helst. Det var jo meningen, det skulle være så nemt bare lige at klikke det, man skulle have. Når det så er sagt, er den episode jeg beskrev altså det eneste bøvl, jeg har haft med dem smiley

Kommentér på:
Fejl Leverance - Nethandel

Annonce