28. jul 2007 Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Fejl Leverance - Nethandel Fejl Leverance - Nethandel
Åhh, Gud hvor er jeg SUR!
Jeg har i fredags bestilt 2 x Rasmus Seebach cd'er hos cdon.com ( Den nye + den gamle)
Idag har jeg så modtaget pakken fra dem og gæt hvad der var i??
Rigtigt nok Rasmus Seebach - Mer end kærlighed, men det første af hans album er byttet ud med "Absolute Barn Favoriter" En cd med svensk børnesange, som oven i købet er revnet i coveret og ikke plomberet!!
Hold da op, hvor er jeg skuffet. Nu må jeg afsted på posthuset og retunere den som pakkepost ( det forlanger de) og selv betale!!! Uff, godt jeg ikke kan nå dem eller finde et telefon nr til kundeservice...
Er der nogen der har prøvet sådan noget før? Jeg er lidt bange for det bliver en kamp at få den rigtige cd eller mine penge retur. Den kostede alligevel 99,00 kr...
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
dec 2008
Såfremt du modtager en defekt eller fejlleveret vare så bedes du umiddelbart kontakte kundeservice. Vi vil da modtage din fejlmelding og arrangere en løsning på problemet. Observer at defekter eller fejlleverede varer skal meddeles til kundeservice indenfor 14 dage efter leverance.
Taget fra deres hjemmeside. Under kundeservice kan du udfylde en kontaktformular
dec 2008
Hvis en vare står med som leveret på din faktura men ikke ligger i pakken med de øvrige leverede produkter, beder vi dig kontakte vores kundeservice og opgive følgende information:
Ordrenummer
Fakturanummer
Titel på den manglende vare
Artikelnummer
Vores Kundeservice vil kontakte lageret og bede dem sende den savnede varer til dig.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.736
Hvis det er deres gængse metode, så er der endnu mere grund til at holde sig fra dem.
dec 2008
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.237
Jeg har allerede modtaget en mail fra deres kundeservice og de vil sende den korrekte cd til mig sammen med en faktura som skal sendes med returvaren, så jeg ikke skal betale noget
De har vedhæftet en seddel til post, så DE betaler, så jeg må sige kundeservicen er ok. Trækker mine sure ord i mig *ggg* , selv om det er træls at bøvle med....
Jeg er nok bare lidt stresset, vi skal på ferie senere idag og jeg mangler bare så meget og har slet ikke tid til sådan noget bøvl.
Men jeg fik da slået en god bøvs.....
dec 2008
Fejl Leverance - Nethandel