Lejlighed Århus! {{forumTopicSubject}}
Hej Allesammen.
Jeg står i den trælse situation, og er i boligmangel. Det er simpelthen umuligt, at finde en lejlighed i Århus, hvor man må holde husdyr.
Hvis nu der var nogle af jer, der enten selv skal til at flytte, eller kender nogen, som måske kender nogen, der har en lejlighed til Leje i Århus, hvor man gerne må holde en lille hund, er jeg MEGET interesseret!!
Jeg er meldt ind i diverse boligforeninger, men er mellem nummer 2000 og 4000 på ventelisten. Så tvivler på, at det bliver snart.
Er virkelig desperat, og helt på røven. Så håber der er nogle herinde der måske kan hjælpe mig.
Hilsen Tanja
sep 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 27
Jeg har ladet mig fortælle, at den nemmeste måde at finde en bolig, er igennem noget privat. Men så er det, at Felix, gør de siger nej
sep 2010
Men lige nu er jeg så desperat, at næsten alle steder vil gå an. Max husleje på 5000 da jeg kun er studerende, og skal have råd til andet end bolig. Og 5000 kr, virker heller ikke som mange penge i Århus
Men ens dyr, begrænser virkelig en.
Havde helt overvejet at flytte til en anden by. Og især når man ved, men kan få en 2vær. lejlighed på 60 km2 i Randers til 3500,-
Men Århus er bare min by, go vil gøre alt for at kunne blive boende!
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
sep 2010
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.129
sep 2010
sep 2010
Kan godt være jeg skal ringe til min sagsbehandler på mandag, og så må jeg bare tage det første det bedste. Bare jeg har tag over hovedet er jeg glad lige nu
sep 2010
Jeg synes jeg har gjort alt, og skrevet mig op til alt, kimet og emailet til alle jeg kunne, og stadig ikke noget.
Og alle de boliger på internetsider (Boligportal osv) Hvor man skal betale, der står "husdyr tilladt" Men ligeså snart jeg ringer, er det ikke tilladt mere... Argh.. Det er så frustrerende!
mar 2008
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 502
Mig og kæresten flyttede herud i starten af året, og her er faktisk ret lækkert. vi bor i 120kvm, 3 vær. og betaler kun 5500.- med El varme og vand. det er så med ca. 1000 kr i boligstøtte.
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.198
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.198
sep 2010
Jeg ved ikke om der er andre steder man kan skrive sig op her i Århus?
Jeg ved ikke om i bare har været heldige, eller jeg bare er vildt uheldig.
Men jeg står også og mangler en lejlighed, ca nu... Så et halvt år, eller bare et par måneder er lang tid, når man ikke har noget sted at bo.
Og er bange for hvis jeg går ned til kommunen og beder dem om hjælp, så beder de mig om at komme af med min hund, for ja, så kan jeg helt sikkert godt få en nemmere ( Så er der jo 10000 lejligheder) Men jeg går simpelthen ikke af med ham..
sep 2010
Altså...
JEg har også søgt privat, ihvertfald ved dem jeg kunne finde, der er kun et sted jeg har hørt de må have husdyr, og de har sagt de ville kontakte mig, hvis de fik noget ledig. Mener det var juul ejendomme.
Og inde på boligportalen, er jeg også. Og der står nogle steder man gerne må have husdyr, men når jeg så kontakter dem, var det en fejl i annoncen. Great.
Jeg har også forsøgt på "findaroommate", men der er ikke rigtig nogen der gider have mig og felix boende
Jeg kan simpelthen ikke forstå det kan være så svært, bare fordi man har en lille hund. Altså...
sep 2010
Ja, kigger også der, enten må man ikke have hund, ellers ringer jeg for sent. Der er jo så meget rift om dem
Det ender nok med, jeg må slytte til Randers eller Horsens, så jeg stadg er lidt tæt på mit studie, og så må jeg pendle, og håbe på der kommer noget eller nogen der gider have mig som lejer
Lejlighed Århus!