{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
849 visninger | Oprettet:

Lejlighed Århus! {{forumTopicSubject}}

Hej Allesammen.
Jeg står i den trælse situation, og er i boligmangel. Det er simpelthen umuligt, at finde en lejlighed i Århus, hvor man må holde husdyr.
Hvis nu der var nogle af jer, der enten selv skal til at flytte, eller kender nogen, som måske kender nogen, der har en lejlighed til Leje i Århus, hvor man gerne må holde en lille hund, er jeg MEGET interesseret!!

Jeg er meldt ind i diverse boligforeninger, men er mellem nummer 2000 og 4000 på ventelisten. Så tvivler på, at det bliver snart.

Er virkelig desperat, og helt på røven. Så håber der er nogle herinde der måske kan hjælpe mig.

Hilsen Tanja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lejlighed Århus!
  • #1   22. okt 2011 Jeg er medlem af Århusbolig, som har en masse lejligheder fra forskellige selskaber. Og har søgt i hele Århus. Men primært Århus C og Århus N. Jeg er også medlem af kollegie8000, og det er også lejligheder i Egå og Tilst osv. Men der er så mange på ventelisten, at der går flere år smiley

Jeg har ladet mig fortælle, at den nemmeste måde at finde en bolig, er igennem noget privat. Men så er det, at Felix, gør de siger nej smiley

• #2   22. okt 2011 Jamen jeg vil helst bo så tæt på byen som overhovedet muligt, pga studie og det sociale liv. Ville gerne kunne cykle rundt, og spare penge på den offentlige transport.
    Men lige nu er jeg så desperat, at næsten alle steder vil gå an. Max husleje på 5000 da jeg kun er studerende, og skal have råd til andet end bolig. Og 5000 kr, virker heller ikke som mange penge i Århus smiley

Men ens dyr, begrænser virkelig en.
    Havde helt overvejet at flytte til en anden by. Og især når man ved, men kan få en 2vær. lejlighed på 60 km2 i Randers til 3500,-
    Men Århus er bare min by, go vil gøre alt for at kunne blive boende! smiley

• #3   22. okt 2011 Du bliver nok nødt til at søge lidt breddere, hvis du vil have noget at bo i.

• #4   22. okt 2011 Der mener jeg også jeg har søgt. Tror jeg har søgt alle steder man må have husdyr. Men der hvor jeg har mindst ventetid, er jeg nummer 951 mener jeg smiley Logger mig lige ind igen, og tjekker om det er alle steder jeg har søgt.. For 14 dage, ville være perfekt, hvis det også kunne ske for mig .)

• #5   22. okt 2011 Prøv risskov og skjoldhøjkollegiet. Der er meget kort ventetid og du må have husdyr

• #6   22. okt 2011 Det er også de fleste steder jeg har søgt, kunne jeg lige se... 809 er den korteste kunne jeg lige se. Men det er nok fordi jeg er helt ny.. Men det kan jo også være at mange siger nej, og jeg kan komme hurtigere til. Tak for jeres hjælp smiley

• #7   22. okt 2011 TeamT&T Jeg er helt på røven... Jeg har skrevet mig op i både tilst, hadsten, risskov, tranbjerg, sabro, lystrup, Hørning osv. Har skrevet mig op alle de steder jeg kan hvor man må have husdyr.
    Kan godt være jeg skal ringe til min sagsbehandler på mandag, og så må jeg bare tage det første det bedste. Bare jeg har tag over hovedet er jeg glad lige nu smiley

• #8   23. okt 2011 Er også tilmeldt kollegie8000, og står på venteliste med alle dem med hund. Og det har jeg gjort i et par måneder nu smiley Men de siger så også, at der er mange flere om boligerne end nogensinde før smiley
    Jeg synes jeg har gjort alt, og skrevet mig op til alt, kimet og emailet til alle jeg kunne, og stadig ikke noget.
    Og alle de boliger på internetsider (Boligportal osv) Hvor man skal betale, der står "husdyr tilladt" Men ligeså snart jeg ringer, er det ikke tilladt mere... Argh.. Det er så frustrerende!

• #9   23. okt 2011 Ventelisten er da ikke så lang i f.eks Bispehaven? "Århus V"
    Mig og kæresten flyttede herud i starten af året, og her er faktisk ret lækkert. vi bor i 120kvm, 3 vær. og betaler kun 5500.- med El varme og vand. det er så med ca. 1000 kr i boligstøtte. smiley

• #10   23. okt 2011 prøv i Højbjerg ved holme

• #11   23. okt 2011 der er også skådeparken det i holme er urmagertoften og kalkærparken

• #12   23. okt 2011 Jeg søger alt.. Jeg er skrevet op til alt, både på århusbolig og kollegie8000, til alt hvor man må have husdyr.
    Jeg ved ikke om der er andre steder man kan skrive sig op her i Århus?
    Jeg ved ikke om i bare har været heldige, eller jeg bare er vildt uheldig.

Men jeg står også og mangler en lejlighed, ca nu... Så et halvt år, eller bare et par måneder er lang tid, når man ikke har noget sted at bo.
    Og er bange for hvis jeg går ned til kommunen og beder dem om hjælp, så beder de mig om at komme af med min hund, for ja, så kan jeg helt sikkert godt få en nemmere ( Så er der jo 10000 lejligheder) Men jeg går simpelthen ikke af med ham..

• #13   23. okt 2011 Ja, og har ingen af delene.. he smiley
    Altså...
    JEg har også søgt privat, ihvertfald ved dem jeg kunne finde, der er kun et sted jeg har hørt de må have husdyr, og de har sagt de ville kontakte mig, hvis de fik noget ledig. Mener det var juul ejendomme.

Og inde på boligportalen, er jeg også. Og der står nogle steder man gerne må have husdyr, men når jeg så kontakter dem, var det en fejl i annoncen. Great.
    Jeg har også forsøgt på "findaroommate", men der er ikke rigtig nogen der gider have mig og felix boende smiley Enten må man ikke have hund, ellers er persoenen der udlejer, ikke særlig glad for hunde.

Jeg kan simpelthen ikke forstå det kan være så svært, bare fordi man har en lille hund. Altså...

• #14   23. okt 2011 Nej, det er virkelig svært. Og er bare så glad for Århus, så vil gøre alt for at blive boende her. Men lige nu, virker det alt for svært smiley
    Ja, kigger også der, enten må man ikke have hund, ellers ringer jeg for sent. Der er jo så meget rift om dem smiley

Det ender nok med, jeg må slytte til Randers eller Horsens, så jeg stadg er lidt tæt på mit studie, og så må jeg pendle, og håbe på der kommer noget eller nogen der gider have mig som lejer smiley

Kommentér på:
Lejlighed Århus!

Annonce