{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Typisk at ungen bliver syg. {{forumTopicSubject}}

Ja en rigtigt brokke tude tråd!!

Jeg har 2 piger den ene på lige godt 4 år og den anden på lige godt 10 måneder.

Det er bare en evighed siden at den store er blevet syg, og den lille er normalt heller ikke end der rager ting til sig.

I dag skulle de passes ude, hos bedstemor til i morgen, fordi vi skulle til 18 års fødselsdag..

Vi køre hjem og aflevere børnene hos bedste, og under en time efter ringer hun og siger at den lille kaster op i stride strømme..
Nå men så måtte vi jo køre hjem og hente hende..
Typisk, pigen har intet fejlet hele dagen, sovet, spist osv som hun plejer.. Og så skal hun lige blive syg om aftenen smiley

Det er 18 måneder siden min kæreste og jeg har været ude og drikke os dumme sammen så havde da glædet mig til i aften.

I stedet er han taget alene derover igen, og jeg er hjemme med en pige der kaster op konstant..

Den ældste blev hjemme ved bedste for hun havde glædet sig sådan til at sove der..

Lidt ynk og brok fra mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Typisk at ungen bliver syg.
  • #1   22. okt 2011 Hov, der skal stå, det er over 18 måneder siden..

  • #2   22. okt 2011 Sådan er livet når man har børn - get used to it.
    Der skal nok komme en anden dag hvor du kan drikke dig selv under bordet - når børnene er store nok til at passe sig selv.


  • #3   22. okt 2011 Med de andre indlæg du efterhånden har haft om din kæreste, havde jeg godt nok bedt ham om at blive hjemme med jer, for en gangs skyld :-/.. husker jeg helt forkert?

  • #4   22. okt 2011 Ej er det rigtig, er det sådan at have børn??

    Gud hvorfor er der ingen der fortalte mig det inden jeg fik nr 2??
    Den første er da bare blevet slæbt med i byen...


    Ja Selvfølelig kommer der en anden bytur, det er bare vildt ærgeligt når man har glædet sig til noget, at det så ryger i vasken lige for næsen af en.


  • #5   22. okt 2011 Lotte,

    Nej har haft en par om han var en røv.. I dag sagde jeg dog selv til ham at han kunne smutte ud, der er ingen grund til det skal være ærgeligt for os begge to.

    Den lille ligger og sover nu, og gør det forhåbenligt et par timer så jeg også selv kan få lidt søvn


  • #6   22. okt 2011 Og lige for en god ordens skyld, jeg drikker mig aldrig under bordet!

    Men at drikke sig dum = lettere bedugget og ikke i stand til at køre bil, se det er en anden snak


  • #7   22. okt 2011 Laila, tak smiley

    Det er mest skuffelsen over at det af alle dage lige er i dag, oven i købet efter hun var blevet afleveret og vi jo VAR kommet til fest at hun bliver syg.

    Min svigermor tilbød skam at hun gerne måtte blive der selv om hun blev dårlig men det er da den største selvfølge at hente hende, syntes jeg.


  • #8   22. okt 2011 Selv om hun var ældre ville jeg nu stadig hente hende smiley

    Det samme gælder hende på lige godt 4..
    Det er ikke sjovt at passe andres syge børn, og det er ikke sjovt at være syg og så blive passet ude smiley

    Det kan jeg da huske fra jeg selv var lille så var det mor og far som var bedst når man var syg..


  • #9   22. okt 2011 kan også godt forstå at du ærger dig... det er vel helt naturligt, når man må gå glip af noget man har set frem til.... god bedring med prinsessen

  • #10   23. okt 2011 Jeg er nu blevet passet af mine bedstemødre, når jeg var syg og husker det ikke som værende noget problem overhovedet. For det meste tror jeg så, de har været hjemme hos os

  • #11   23. okt 2011 Marianne, det er også noget andet hvis man er hjemme, syntes jeg i hvert fald smiley

    Jeg skal da heller ikke kunne sige mig fri for de bliver passet når de er syge når de bliver ældre men når de er så små har jeg det bedst med selv at have dem smiley


    Tak platugle, hun sov hele natten igennem og vågnede frisk her kl 8 smiley
    Indtil videre er hun frisk men det kan jo nå at ændre sig.


  • #12   23. okt 2011 Minnie
    Ja 18 måneder ville jeg også synes, var i underkanten, men 4-5 år, så er den da ved at være der :). Selvfølgelig kommer det også an på, hvor tæt et forhold, man har til sine bedsteforældre. Jeg blev passet på skift af min mormor/farmor helt til jeg startede i børnehave, så dem har jeg altid været rigtig tæt på og tryg ved


  • #13   23. okt 2011 Marianne K

    Den lille er kun 10 måneder smiley Jeg kan godt forstå dit valg TS, når pigen er så lille smiley


  • #14   23. okt 2011 Marianne, ja når de bliver lidt ældre er det en anden snak min store er ikke til at få hjem fra sin bedstemor men er hun syg er jeg den eneste i verden der duer, måske også derfor det er meget naturligt for mig at ville hente dem smiley

    Nå men pyt sådan er det med børn de bliver jo hverken syge med vilje eller på belejlige tidspunkter smiley

    Kæresten var hjemme allerede kl 12, meget rart at han ikke ligger dårlig hele dagen i dag smiley


  • #15   23. okt 2011 Lotte
    Ok, jeg læste det som 18, men så går der jo bare 8 måneder længere før hun er klar smiley


Kommentér på:
Typisk at ungen bliver syg.

Annonce