{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
661 visninger | Oprettet:

Hjælp! Model DRØMMEN?! {{forumTopicSubject}}

Jeg har længe længe længe drømt om at blive model . men har aldrig rigtig haft min mulighed for det. udover det jeg selv gør hjemmefra m. billeder osv.

... men nu har jeg chancen !!!! smiley :D
er så glad som en lille pige glæder sig til jul..

men jeg mangler til gengæld bare en helt masse stemmer, før det kan lade sig gøre smiley derfor deler jeg her min profil, til model drømmen, og jeg HÅBER virkelig at i vil give en stemme, så jeg kommer ét skridt tættere på drømmen !!

håber i synes jeg har fortjent en stemme, og sætter den smiley

linket er:

http://kanal4.dk/programmer/danmarks_naeste_topmodel/topmodel_drommen/stem/index.php?model=78

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp! Model DRØMMEN?!
  • #1   27. okt 2011 Det er fint nok med billeder. Men jeg vil gerne vide noget om hvorfor du gerne vil være model og hvad du mener at du kan bidrage med til model verdenen og til top model programmet.

• #2   27. okt 2011 Jeg har helt klart stemt på dig:)
    Du er super flot, fantastisk krop og bare naturlig a se på:)
    Jeg har ikke grimt a sig, ønsker dig alt held og lykke med karrieren og håber selvfølig a se dig i næste afsnit a top model:)

• #3   27. okt 2011 vil alle piger vel smiley

• #4   27. okt 2011 det er ikke hvor jeg skal deltage i topmodel programmet, men det er bare så man får foden inden for ved uniquemodels. smiley

- min største mål, er at vise at alle modeller ikke skal være super tynde, og derfor om et par år være et godt forbilled for unge mennesker som ikke skal slå sig selv halvt ihjel fordi de føler at de er alt for tynde smiley
    jeg vejer selv 80 kg . hvilket er plus size model smiley

jeg har siden jeg har været helt lille, været vild med at få taget billeder, og har altid set op til modelverdenen. men eftersom alle de andre chancer har været spildt valgte jeg og ville være fotograf, da det jo så bare er på den anden side af kameraet. men nu har jeg fået en chance mere. og det er sku nok også ved at være den sidste.

jeg har også en øjnfejl (mit ene øje er størrere end det andet), og hvis jeg kan "komme igennem" med det så viser jeg også alle andre små piger i verdenen, at sådan nogle små fejl skal ikke lade en stoppe.

• #5   27. okt 2011 tak for det smiley det betyder meget for mig smiley

.- ja nogen bare MEGET mere end andre smiley

• #6   27. okt 2011 Jeg syntes a det er en super forklaring på din drøm....
    Jeg har aldrig drømt om a blive model for så tynd bliver jeg aldrig...
    Jeg vil og har haft den drøm i mange år a få taget nogen fede billeder a mig selv. Men når jeg ser på andre billeder bliver jeg sq jaloux på dem og derfor har det skramt mig....
    Jeg håber a de prof kan få øjnene op for noget godt som dig... Og skide hul i a dit det ene øje er større end det andet... Der er da også nogen med kæmpe tænder:)

• #7   27. okt 2011 Stemmer på den der fortjener det mest, ikke den der tigger stemmer, hvor jeg kigger.

Men prøv lige at tjekke ligheden mellem hende her:

(link fjernet)

og skuespilleren Jena Malone
    http://www.imdb.com/name/nm0540441/

• #8   27. okt 2011 Jeg har også stemt på dig smiley Syntes godt nok det er skræmmende at se alle de unge piger der er helt udmagret… Spiseforstyrrelser er vist mere udbredte end man lige går og tror…
    Kan for resten ikke forstå at folk ikke er lidt mere kritiske med de billeder de uploader. Hvis man ikke engang gider kigge på kvaliteten af det billede de vælger ud, så vil de det simpelthen ikke nok…

• #9   27. okt 2011 winnie N

så vil de være frisør smiley

• #10   27. okt 2011 Money: Nej de vil ej. Da jeg var lille ville jeg være dyreinternatsejer. Har aldrig drømt om hverken model eller frisør.

• #11   27. okt 2011 jeg vil være superhelt ;P

men lige til simone synes det er fedt af dig smiley

• #12   27. okt 2011 Hi hi jeg ville gerne være mange millionær – det vil jeg for resten stadig, men det ser ikke rigtig ud til at blive til noget på trods af at det virkelig er noget jeg brænder for smiley

• #14   27. okt 2011 Så er der stemt!

Og selvom jeg er slank og flot, har jeg altså ingen modeldrøm ;o) Selvom det kunne være meget sjovt at smide nogle autonome billeder ind, bare fordi en autonom nok aldrig bliver valgt ;o)

• #15   27. okt 2011 Synes det er chokerende og skræmmende at en slank flot pige som dig bliver betragtet som plus size... Og synes du er langt smukkere end de udmagrede piger der også er derinde!
    Jeg kan godt lide dine begrundelser for at ville være model.

Har selvfølgelig stemt på dig, og ønsker dig alt held og lykke med det hele fremover. Jeg håver du får succes både med din kamp om ikke-udsultede modeller og din egen model karriere smiley

• #17   27. okt 2011 Så er der stemt herfra : ) held og lykke

• #18   27. okt 2011 Uhyggeligt, at du går for at være plus size, når du faktisk bare er almindeligt slank... :o/
    Men held og lykke! Jeg håber, det lykkes for dig, så vi kan få lov at se på sunde og flotte unge piger i stedet for de magre udgaver! :o)

• #19   27. okt 2011 Ja ved ikke om nogen af jer følger med i top model . men der var der også en pige som havde bare lidt på side benene, som også blev kaldt for plus size og derfor skulle hun kæmpe 10 gange mere end alle de andre piger. synes det er uretfærdigt. heldigvis er det ikke ligeså slemt i danmark som det er i udlandet.
    der er selv TYRA BANKS plus size model /:

- jeg siger tusinde tusinde tusinde tak til alle dem som har stemt på mig . det bestyder rigtig meget.

Julie P - jeg tigger bestemt ikke. jeg skrev at det vil være mig en stor stor tjeneste hvis i vil stemme. og hvis folk ikke synes jeg er pæn eller har noget som helst model i mig, så er de da helt velkommen til at lade være smiley
    men jeg skal jo gøre mig synlig på en eller anden måde? jeg må jo kæmpe for min drøm. hvis bare jeg lader som ingenting og ikke deler det, kæmper jeg jo heller ikke for min drøm ..

• #20   27. okt 2011 du har fået min stemme fordi du hele vejen igennem lyder som en sød pige, og ikke en af de der "jeg er bedre end dig" typer. smiley ! FEDT!!
    Du har fået min stemme fordi du tror på dig selv, og vil gøre noget for at udleve din drøm ! smiley

du har fået min stemme fordi du ser naturlig smuk ud, og har en fed stil smiley !!!
    thumbs up til dig smiley !

- forresten, så kender jeg en del fotografer, så søger du råd og vejledning er du meget velkommen til at spørge , der findes mange grimme fotografer der ude , der udelukkende vil se folk uden tøj på, men der findes også mange rigtig søde, både damer og mænd, der gør noget seriøst for at hjælpe folk smiley !!
    Har arbejdet i en fotoforretning og fået kontakter der igennem , og har stået "fritids model" for en masse , sådan bare lidt for sjov, for jeg er slet ikke høj nok til at blive "rigtig model" . smiley Så har lavet en masse tfp og tfcd med alle mulige rundt omkring i landet smiley !!

• #21   28. okt 2011 åhh tusinde tak ann-christina smiley
    kender du nogle gode fotografer i jylland er du da velkommen til at anbefale smiley

• #22   28. okt 2011 ude af ved aalborg smiley ? Lars Walther, Kim Jessen, Søren Rigborg, Ditte Hesselborg smiley

• #23   28. okt 2011 ålborg lyder fint smiley viborg - endnu bedre smiley

• #24   28. okt 2011 uuuuhhh .. kender ikke lige nogle i viborg smiley .. Søren rigborg har studie i silkeborg og et i aalborg smiley

• #25   28. okt 2011 kender godt om Søren smiley han har i hvertfald taget nogle fantastiske billeder smiley

• #26   28. okt 2011 ja helt vildt smiley har også nogle rigtig fede billeder fra ham, og han er så sød at arbejde med.

Kommentér på:
Hjælp! Model DRØMMEN?!

Annonce