{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Jobansøgninger - nogle der har gode tips? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer (:
Jeg er i gang med at skrive nogle jobansøgninger. De skal rundt til Føtex, Fakta, Liva og Netto.

Indtil videre har jeg:

Uopfordret jobansøgning
Jeg er en ung pige som søger job i Kolding, og vil derfor høre om ikke De har nogle stillinger ledige i Deres butik.

Jeg hedder Jenny, kommer oprindeligt fra tyskland, og snakker flydende dansk og tysk. Jeg bor i Kolding by, og har let ved at komme hurtigt frem og tilbage.
Jeg tager mit arbejde seriøst og ønsker at yde mit bedste indenfor mit job. Jeg har intet problem med travle jobs, og har let ved at overskue en stresset eller ukendt situation.
Jeg kan godt lide at lære nye ting, er samarbejdsvillig, og let at komme til, da jeg har en meget åben personlighed. 

Jeg har tidligere arbejdet som barnepige, hestepasser, omdeler og i en privat butik. Sidste job var i Idrætshallen i Sønder Bjert, hvor jeg var en del af rengøringsafdelingen.
Jeg kan meget godt lide at møde nye mennesker, og har let ved at integrere mig blandt fremmede.
Lige nu går jeg i 1.g på handelsgymnasiet IBC i Kolding.

Jeg synes det er vigtigt at der er godt humør på arbejdet, da jeg har lært det modsatte at kende. Kollegaerne skal være til at snakke med, og der skal generelt være et godt sammenhold og dialog mellem de ansatte. Humor er også en vigtig ting - hvilket dog ikke kan tages i betragtning når dagen er travl og der er meget at lave.

Hvis jeg skulle sige 3 ord, der beskriver mig bedst, ville jeg sige "ansvarsbevidst", "smilende" og "positivt indstillet".

Med venlig hilsen
Jenny Zeissler

xxxxxxxxxxx 29A
6000 Kolding
Mail: xxxxxxxxxxxxx
Tlf: xxxxxxxx

Mangler jeg noget, eller er der noget jeg ikke bør nævne?

På forhånd tak.
-Zafira.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jobansøgninger - nogle der har gode tips?
  • #1   30. okt 2011 Kan se at jeg mangler alder..

  • #2   30. okt 2011 Det lyder som en møg god ansøgning, smiley

    - men jeg har bedst erfaring med at spørge efter chefen, og spørge om en jobsamtale, så man snakker face to face smiley

    men held og lykke, håber du har får et job smiley


  • #3   30. okt 2011 jeg fik at vide, da jeg ledig, at de tre ting du skriver om dig selv, er en selvfølge at man har når man arbejder sådan nogle steder, og bare generelt.. Blot en info.. men ellers synes jeg også at det er en rigtig god ansøgning smiley Held og lykke smiley

  • #4   30. okt 2011 jo fik også at vide, at man kunne skrive noget lidt personligt, om hvorfor man lige valgte at søge hos lige netop det firma man søger ind til.. Du ved, gør den lidt mere personlig.. så det ikke virker som en man har liggende og bare sender ud

  • #5   30. okt 2011 Jeg griber det meget anderledes an (er selv igang med ansøgninger)
    Og her synes jeg IKKE man skal skrive særlig meget - netop fordi arbejdsgiverne som regel får en masse ind ad døren - desuden skal der jo også være nogle "godter i posen" til en evt. samtale smiley
    Hvis du smider din mail kan du prøve at se en af mine ansøgninger og se? Mange af de ting du skriver har jeg hurtigt nævnt i mit CV i stedet smiley


Kommentér på:
Jobansøgninger - nogle der har gode tips?

Annonce