14.465 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Knopper i hovedbunden som klør? Knopper i hovedbunden som klør?

Hej HG

Jeg har de seneste par måneder, (måske længere) haft små knopper i hovedbunden.

De startede med at sidde omkring hårgrænsen ved panden og ørerne, men er nu faktisk i hele hovedet.

De føles som små bumser, og de klør som en i H*******!

Jeg har lyse striber i håret, har brugt samme frisør i flere år, så tror ikke det kan være det.

Har brugt samme shampoo og balsam i flere år, (og vasker selvfølgelig håret hver eller hveranden dag smiley )

Nogen forslag til hvad det kan være?

(smutter i skoven med hundene nu, men er tilbage om nogle timer)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knopper i hovedbunden som klør?
  • #1   31. okt 2011 Hov - de er ikke i hele hovedet - men i hele hovedbunden!

• #3   31. okt 2011 Har haft noget lignendesom dog skyldes noget der var i frisørens hårfarve - jeg kløede i det og endte med en stafylikokinfektion (skal ikke kunne siges om det er sådan det staves).

• #4   31. okt 2011 Selvom du har farvet dig i mange år kan du stadig godt pludselig blive allergisk smiley bare lidt info smiley

• #5   31. okt 2011 Det er lidt ligesom bumser.. jeg lider utrolig meget af det lige pt.. og jeg har fået en specielt shampoo hos min læge.. den stinker og er klam.. men den virker smiley

• #10   31. okt 2011 Tusind tak for alle svarene smiley

Det kan da godt være at det pludselig er en allergisk reaktion.

Mine føles udelukkende som bumser, og de sidder som Rikke også siger, mest ved hårgrænsen og så omme bagpå og oppe - og det klør helt vanvittigt.

Jeg har ikke fundet noget skæl, og det er ikke sårskorper som jeg kan pille af.

Jeg tror jeg må et smut til lægen, for det begynder snart at blive rigtig irriterende.

Kommentér på:
Knopper i hovedbunden som klør?

Annonce