{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
845 visninger | Oprettet:

Nemlig.com - bruger du? {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer som handler online?

Jeg er såå dårlig til at få handlet ind, så jeg spiser altid havregryn eller pasta, og får slet ikke ordentlig mad eller nok af det sunde. og når jeg så pludselig bliver sulten, køber jeg junk hvilket heller ikke er optimalt.

Jeg har prøvet at få kød fra årstiderne i en periode, og blandet grønt, men det passer mig ikke så godt at jeg ikke selv kan bestemme, derfor overvejer jeg nemlig.com.

Men har nogle af jer erfaringer med at handle online, og hvordan fungerer det for jer?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nemlig.com - bruger du?
  • #1   11. nov 2011 Vi har haft super gode erfaringer med dem her:
    http://www.retnemt.dk/
    Vi plejer at købe 4 portioners udgaven og så spise det over to dage - så bliver det billigere.


  • #2   11. nov 2011 Jeg bruger nemlig på arbejdet. Det er fint nok, men ret dyrt, synes jeg.

    Og så er det vildt irriterrende, at de af princip skifter chauffør mellem hver udbringning, men det er kun et problem, hvis man bor et sted, der er svært at finde, som min arbejdsplads


  • #3   11. nov 2011 Henriette,
    har også kigget derinde. Men jeg vil gerne selv kunne sammensætte hvad jeg får. Det er også mit problem med årstiderne, at jeg ikke har frit valg..

    Marianne,
    okay.. Ja, jeg har kun skimmet, men deres priser virkede til at ligge i den høje ende af rimeligt..

    Jeg ville ikke handle alt ind der (skal jo stadig have bleer osv fra andre butikker) men ville nok lægge en madplan og handle ud fra den et par gange om måneden, og prøve at få det op at køre..

    Men priserne er jo rimelig vigtige..


  • #4   11. nov 2011 Men hvis du alligevel laver madplan og alligevel skal ud at købe bleer og andet, kan du jo bare tage det hele på én gang i de "rigtige" butikker

  • #5   11. nov 2011 Bortset fra det, har de faktisk en smart feature, hvor du klikker på nogle retter og den automatisk lægger de varer i kurven, du skal have. Desuden kommer der en liste over ting, den forudsætter, du har i forvejen, som du også kan købe, hvis du mangler. Hvis du klikker på flere retter, skriver den også, hvor mange af retterne hver enkelt vare indgår i, så du kan holde øje med, om du nogenlunde får udnyttet varerne. Og så kan man selvfølgelig tage varer op af kurven, hvis man har dem i forvejen eller vil bruge noget andet. Ud for hver enkelt vare viser den også, hvis der er mængderabat eller lignende

  • #6   11. nov 2011 jeg kan kun slæbe en pose op af gangen med barnet, så gider ikke så gerne handle stort ind selv.

    og bleer køber jeg i aldi eller rema hvor de ikke altid har det største udvalg.

    pointen er mest at jeg simpelthen ikke får handlet ind, og derfor spiser elendigt..

    det lyder som nogle smarte features smiley


  • #7   11. nov 2011 nemlig.com er ganske udmærkede.

Kommentér på:
Nemlig.com - bruger du?

Annonce