{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hold nu op!
  • #1   11. nov 2011 Kan det ikke være lige meget så at du er på filter?
    Jeg kunne da ikke være mere ligeglad hvis folk satte mig på filter smiley


  • #2   11. nov 2011 Jo synes bar det er så latterligt og vildt irreterende fordi jeg tager det som om personen forsvarer den video som bare ikke er OK!

  • #3   11. nov 2011 Hader filter! Det er kun anden gang i løbet af de 3-4 år jeg har været bruger herinde at jeg kommer på filter tror jeg. Og så for så lidt. Synes det noget mærkeligt noget. Når jeg er på filter kan den bruger så se mine tråde?

  • #4   11. nov 2011 Okay vist en tråd jeg er gået glip af...

    Susanne så godt tråden, forstår ikke hun ikke lytter til dig.


  • #5   11. nov 2011 Susanne DKK snob * med Maine coon killinger *>>> Kan så slet ikke finde den tråd med killingen... ØV

  • #6   11. nov 2011 Okay så håber jeg den bruger kommer på banen og forklarer hvorfor jeg er på filter for forstår det ikke

  • #7   11. nov 2011 smid ham på filter så har i noget at være fælles om igen smiley

  • #8   11. nov 2011 der er nogle gange tonen bliver en tand for negativ, man skal huske på vi er alle aldre her inde , lige fra 10 til ja hvad ved jeg 63 ? .. det vist den ældste jeg har mødt her inde. og den yngste jeg har mødt.
    det er forskelligt hvordan vi tolker tingene. Hvis man har en dårlig dag, og er lidt nærtagende, skal der ikke megen negativ skrift til at ødelægge resten af. .. smiley
    forstår godt man bruger filter listen, den er skøn at have. især hvis folk er evigt negative. det ikke til at holde ud , så kan de i det mindste ikke deltage i de tråde man selv laver smiley


  • #9   11. nov 2011 Han er jo bare en klovn der ikke kan se at dyrene lider for at han kan sidde og more sig..
    Så det burde ikke røre dig..


  • #10   11. nov 2011 jeg plejer så bare også at smide personene der smider mig på filter på filter.
    Jeg har det lidt sådan at hvis jeg ikke skal have mulghed for at kontakte personen eller skrive i nogle indlæg, skal personen dælme heller ikke have lov til det den anden vej


  • #11   11. nov 2011 Jeg synes ofte kun filterlisten bliver brugt af folk der ikke kan tåle at høre sandheden eller ikke får de svar de havde håbet og det kan man jo ikke forvente på et forum

  • #12   11. nov 2011 Nete: Jeg har da på intet tispunkt kritiseret brugeren men kun videoen?

  • #13   11. nov 2011 jeg er ikke på filter, jeg brød mig heller ikke om videoen ... især fordi jeg selv har ildere. og VED de ikke har godt af at hoppe ned fra sådan en højde.. smiley det var bestemt ikke noget jeg ville byde mine basser smiley .. og sørger altid for at stresse min kanin ned hvis den går og hyberventilere.

  • #14   11. nov 2011 5,17 inde i videoen
    Så kan man sgu tage stilling.. fritterne er lukket inde bag de flapper der falder ned når hun hiver i snorene, så fritterne bliver kastet i gulvet.

    Det yderste af jakken skal se ud som om det er fritter, men fritterne ligger altså inde under denne del.

    Svineri!


  • #15   11. nov 2011 Nete: Jeg har da lov til at skrive den video ikke er ok. Men det synes du måske den er? Klart jeg bliver negativ når jeg ser den slags for jeg synes det er direkte ondt! Det gør ondt i mit dyre hjerte og se det. Derfor synes jeg også det vigtig at skrive hvorfor det ikke er okay så folk ikke bare tror det er iorden og måske en dag støtter den slags

  • #16   11. nov 2011 Takker for den fine omtale håber i huske at give jeres hund et klap og en kiks og ikke går i selvsving de fortjæner det jeg er "ILLERSET" men da at nogen syntes det er dyremishandling at spise kød nogen syntes men er babar for at spise fisk æg o.s.v så at jeg syntes at denne video bliver "ILLERSET" fra nogen der har sat videoer af børen der bliver kørt over og ulve i sakse det er der i skal bruge jeres tid og tastatur på hilsen den "ILLERSETE" far

    PS. syntes at jeres Fritter er fine dyr men ikke som jakker og og hansker


  • #17   11. nov 2011 børen = børn


  • #18   11. nov 2011 Fattede jeg ikke en meter af..

  • #19   11. nov 2011 Hej Affugter

    Det er det jeg siger !


  • #20   11. nov 2011 Nej det er det ikke..


  • #21   11. nov 2011 Det du siger er at fritterne ikke bliver mishandlede, og at det er helt i orden at fange fritterne inde i nogle lommer, og derefter smide dem i gulvet fra 1,5meters højde.

    For det tager de små dyr jo ingen skade af.


  • #22   11. nov 2011 bare rolig affugter.... der stod jeg sg oz af.....
    Ved ikk liiiiii - men måske er det indforstået sprog der bruges??

    Og sætte en på filter... altså når man sætter videoer op af dyrplageri herinde, så kan jo undre sig over, om vedkommende hører til herinde!!
    Det er lidt små-barnligt, især når det er et link til en video vedkommende ikke selv har noget med at gøre,....

    Men stadigvæk - måske vi i stedet burde tænke over, om en der ligger links til videoer af klart og tydeligt dyrplageri, hører til herinde??


  • #23   11. nov 2011 Hans

    selvom der er noget der er værre der bliver brokket og diskuteret over.

    Så er det man ser i videoen stadig dyremishandling.
    Og den værste grad, for de ved slet ikke hvad de udsætter dyrene for. der nok ikke synes det er tju-hej og guld og grønne skove at blive behandlet sådan..


  • #24   11. nov 2011 at bruge dyr i cirkus har aldrig været iorden i mine øjne.... kan da nok se det vældig fantastisk de kan få dem til det.... meeeeeen, nu har der også været rigtig mange sager hvor dyrene er blevet misrøgtet i cirkus .. og faktisk fjernet derfra... smiley .. så jeg synes ikke det er iorden man smider ildere på gulvet.. deres ryg er skrøbelig og kan ikke holde til at blive kastet i jorden.. hvis videoen var sparkere kunne man nemmere læse dem, hvis deres haler ligner flaskerensere er de skræmt fra vid og sans..
    nysen er tegn på sygdom , evt. influensa..


  • #25   11. nov 2011
    damen er max 165 og de falder/hopper fra livet ca 55 cm så igen overdrivelse

    Du forstod jo godt hvad jeg skre men kan se du er tyben der bruget det lille triks Fattede jeg ikke en meter af så jeg kan skrive det til dig igen du kan da bare læse det igen.




  • #26   11. nov 2011 så de må gerne falde 55 cm og lande PÅ RYGGEN ?! .... hmm .. jeg håber godt nok ikke du nogen sinde skal have ildere som hobby smiley for det kan de altså ikke holde til..
    Man skal passe på dem. Og være forsigtige. de tror nemlig de kan ALT , de har mod som bare pokker. Og elsker at lære triks og lege. de er super kloge..
    mine kan rulle , stå på bagben, og give pote smiley ..


  • #27   11. nov 2011 Hans--
    Stop nu dine løgne..

    http://www.youtube.com/watch?v=OrDDESCS7m0

    De øverste falder fra brysthøjde! Tydeligt at se..

    Og jeg fattede som sagt ikke en skid af det gylle du fik klattet sammen..
    Du skal fandeme ikke kaste det over på mig at du ikke kan stave, og jeg derved ikke kan få en sammenhængende sætning ud af dit indlæg!

    Så NEJ! jeg fattede rent faktisk ikke en meter af det du skrev!


  • #28   11. nov 2011 Er råden slettet?

  • #29   11. nov 2011 *tråden

  • #30   11. nov 2011 Jeg mener det seriøst - jeg fattede virkelig ikk, hvad det egentlig var du skrev....

    Ja, og du kan da godt skrive det igen, men det betyder skam ikke jeg stadig forstår det helt.... og pointen går desværre tabt.
    Og det er IKKE et trick - hvorfor faen skulle jeg ønske at du skulle skrive hele smøren igen??
    Uanset hvor meget jeg læser det, vil det jo stadig være noget jeg ikke helt forstår....

    Men uanset hvad - jeg tror dem der har ildere, og siger det der er dyrplageri. Uanset hvad, skal du tænke på, at dyret har en utrolig lang ryg, men ikke forbenene til at tage fra med. Så dyret får et kraftigt stød igennem hele ryggen - og det er sg synd!!


  • #31   11. nov 2011 Og nej de falder / hopper ikke..
    Hun løsner de lommer de er fanget i, samtidig med at hun hopper i gulvet så hun er sikker på at de ikke holder fast.
    Ergo bliver de kastet i gulvet.


  • #32   11. nov 2011 *stiller mig ved siden af affugter og nikker i enighed*


  • #33   11. nov 2011 aaaiiii - stakkels små pus.... Piiiiiiiivvvv

    Hvordan kan man gøre sådan noget??


  • #34   11. nov 2011 jeg ved ikke meget om iller/fritter men de må vel bevæge sig i naturen så jeg engang en der var oppe i et træ hoppe ned op igen og den landede i snen ikke meget på mange måder så at en voksen en af slaksen må vel kunne tåle 55 Cm Ca men hvis i siger at det er for højt kan jeg kun sige at så er et sådanne dyr meget skrøbeligt dyr og det er jo ikke ligee det de er kendt for.

  • #35   11. nov 2011 Ikke på RYGGEN?
    Eller lige i hovedet.
    De er lukket inde i en jakke, og lige pludselig er der en kvinde, der trækker i en snor, og de falder til jorden?
    - Det er ikke kontrolleret af dem selv, ligesom det er i naturen.


  • #36   11. nov 2011 En ting at gøre det undtagelsesvist i naturen.

    Men at træne det??


  • #37   11. nov 2011 Hvor mange her træner spring med deres hunde ?
    Bare lige en paralel !


  • #38   12. nov 2011 En paralel?
    Du kan ikke sammenligne, at en hund springer over en forhindring, med at en ilder falder ud af en jakke?


  • #39   12. nov 2011
    Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "

    Drop nu det fis med dine 55cm..
    Alle kan jo se at du er fuld af lort..
    Der er en del mere end 55cm. op til kvindens bryst hvor de øverste fritter lander fra.

    Tåbeligt at du sidder og forsvarer den video.. det er jo for langt ude.


  • #40   12. nov 2011
    Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "

    Vil du drage en parallel så kan du jo spørge hvor mange af os der samler vores hunde op, lægger dem på ryggen og slipper dem fra brysthøjde og lader dem lande på ryggen.


  • #41   12. nov 2011 hans, hunde og ilder kan du overhovdet ikke sammenligne. de har intet tilfælles kropsmæssigt. er du klar over at de tit brækker ryggen når de falder fra et almindeligt klatretræ , fordi folk ikke ved de skal være forsigtige ? smiley
    folk tror de selv ved hvad de kan .... de er overmodige, og springer ud i alt. med glæde. derfor skal vi mennesker passe på dem, og passe på de ikke får diskuskolaps, og diverse andre ryg problemer. smiley svømning er godt for dem, en flex line og en sø, evt en stor balje i haven, de elsker det !
    det har alle mine i hvert falde elsket.
    ildere er ikke noget man bør bruge i en cirkus nummer, kunne forstå man brugte dem til at vise de triks de kan , ligesom man gør med hunde..... men det andet der er helt dumt. de tænker tydeligvis ikke på dyrenes ve og vel.


  • #42   12. nov 2011 Hvad med forhindings bane at skulle gå på vipper have snor på og igennem stofrør og spring at lære at gå på trapper er for mange hunde ikke sjovt men i starten men vi træner dem så de ikke kommer til skade og kommer nogen gange til at syntes om det men i starten er det ofte ikke sjov hunde afviger og piver.



  • #43   12. nov 2011 (link fjernet)
    man kan ikke altid se på ildere hvis de har ondt.



  • #44   12. nov 2011 trapper er det rene helvede for hunde med lang ryg ...... så den kan du heller ikke bruge smiley

  • #45   12. nov 2011 Hans christian - Ville det ikke være en ide at fjerne folk fra filter så de kunne diskutere dit ævl i DIN tråd som rent faktisk er beregnet til det ?

    Du synes ikke selv det er lamt at gå ind i den her tråd og ævle om det når du har sat personen på filter?


  • #46   12. nov 2011 Du kan ikke sammenligne hundetræning med at fritter bliver sluppet ud af en jakke!!!!!!!!!!
    - Jeg begynder virkelig at blive lidt vred over din ignorance.

    En hund afviger og piver kun hvis den ikke er vant til det, og det er altså sjældent sådan det foregår, hvis man træner rigtigt?
    - Jeg ved ikke, om du træner dine hunde med tvang, men JEG gør ikke.


  • #47   12. nov 2011
    Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET

    Du er så langt ude og skide..

    Hvor blæst er du når du bliver ved med at finde på nye undskyldninger for hvorfor det ikke er mishandling at kaste fritter i gulvet, for at more et publikum?!


  • #48   12. nov 2011 Til Affugter

    Nu lyver du igen der bliver ikke kastet noget de hopper fra 55 Cm ca !
    kan ikke diskutere med når du ikke skriver sandt og jeg kommer ikke med undskylninger da jeg ikke har gjort noget galt her men svare på spørgsmål der kommer her og der og jeg vil ikke bruge mere tid på at diskutere med dig kan se at du er den eneste jeg har sat på filter for vores begges skyld jeg svare og du lyver.


  • #49   12. nov 2011 De hopper IKKE.
    De falder bagud, fordi at der pludselig åbner sig en flap stof bag dem.
    Det er IKKE og jeg gentager, IKKE hoppe, når de falder sådan der!


  • #50   12. nov 2011 Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "

    Du er sgu ikke særlig skarp hva..

    Folk kan jo bare kigge på videoen omkring 5,17 inde.. Så kan de jo selv tage stilling til om fritterne bliver kastet i gulvet fra 55cm som du mener hoftehøjde er, eller om de bliver kastet i gulvet fra brysthøjde som jeg vil skyde til 1,5meters penge.

    http://www.youtube.com/watch?v=OrDDESCS7m0


  • #51   12. nov 2011 Hans Christian: Ej, come on, de hopper da ikke en skid!!! Jeg er ærlig talt rystet over, at du bliver ved med at komme med lamme undskyldninger for svineriet og vedholdende påstår, at de HOPPER!

  • #52   12. nov 2011 Jeg står altså også af her - Hans har du overhovedet forstand på ildere?? Du siger jo selv du ikke kender til dem, så hvorfor udtaler du dig så om dem?
    Der er sg mange dyr der ser robuste ud i naturen - men i et kunstigt miljø, hvor det er OS og ikke dem der kontrollerer hvad der sker, så vil dyret altid ende med at tabe!

    Uanset hvad - så vil en hundetræner, og en ansvarsfuld hundeejer, aldrig presse sin hund til noget den ikke vil.
    Man kan prøve at se hvad hunden synes om det - viser den tegn på at den er bange, eller ikke kan lide det, så stoper man med det samme.
    Men du mener åbenbart tvang er nødvendigt????


  • #53   12. nov 2011 Hans> Du trænger til briller! Og det kan jeg konstatere uden at være hverken optikker eller øjenlæge. Det er tydeligt at du kun lukker det l*** ud, får at pisse folk af. Det er mishandling, ligesom de fleste andre shows med dyr er. Fy for f****!!!

  • #54   12. nov 2011 Til affugter

    55cm som du mener hoftehøjde er, eller om de bliver kastet i gulvet fra brysthøjde som jeg vil skyde til 1,5meters penge.

    Ja men de falder ned og så må lommer være i hofte højde da hvis det efter de teori bliver åbnet en lomme og så må kravle op

    Jeg har hørt din mening blandet med ovedrivelser og personligt du ikke ved noget om og fejl iaktalser og et ikke pænt sprog men det siger mere om dig end om at du bare er negativ og ikke kommer med noget nyt prøv at guggle tryllekunstner så læs lidt så tror jeg du falder til ro


    Til Maiken

    Jeg kender en del til ville fritter men har ikke haft en selv og syntes det er synd at have dem i fangenskab hvis de ikke har det godt.


  • #55   12. nov 2011 Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "

    Du er sgu da en ignorant af den værste slags..
    Både dum og intetvidene..

    Mon ikke bare du skulle holde dig langt væk fra dyr i al almindelighed!
    For du har da intet at skulle gøre med dyr!

    Mishandling er mishandling..
    Puds brillerne og åben øjnene!

    Igen skriver du noget der ingen mening giver

    "Ja men de falder ned og så må lommer være i hofte højde da hvis det efter de teori bliver åbnet en lomme og så må kravle op"


  • #56   12. nov 2011 Ja, den fattede jeg altså heller ikke, Hans.

  • #57   12. nov 2011 Jeg gider ikke diskutere med dig af før skrevne grunde SPROGBRUG.BESKYLNINGER.MANGEL PÅ FAKTA

    vil gerne diskutere men gider ikke det sprog du kenner ikke mig og jeg ikke dig men forhålder mig til hvad du skriver.

    Jeg svare i egen tråd


  • #58   12. nov 2011 Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "

    Nej du kan nemlig ikke forklare dig ud af den..


  • #59   12. nov 2011 Hans hvis du synes det er synd at have ildere i fangeskab, hvordan kan du så syns det er ok, at nogle fritter bliver smidt ud - ja, smidt ud - og så lander på ryggen??
    Dyrerne har ikke en chance for at lande korrekt, eller reagere på det de bliver udsat for. Dyrerne kan ikke nå at vurdere hvilken situation de er i, og hvordan de skal handle for at undgå skader!

    Jeg håber virkelig du ikke er så dum og ignorant som du lyder... uanset om du har svært ved at stave eller ej - så er dine udtalelser intet mindre end rystende!!

    Hunden i hjertet...... det er vist mere dig selv i hjertet....


  • #60   12. nov 2011 Til Sandra H

    prøv at læse det igen det er dumt at jeg skal kopire det igen og sætte det ind igen for at du kan læse det

    du skruller bar tilbage i hvad der er blevet sagt


  • #61   12. nov 2011 Maiken P

    Glem det..

    Han har øjensynligt kun lort i hovedet, og ingen forstand for hvordan den virkelige verden ser ud.


  • #62   12. nov 2011 affugter.....

    Ja, og er uden for pædagogisk rækkevidde.....

    *ryster på hovedet*


  • #63   12. nov 2011 Til affugter

    Nej jeg kan ikke da du ikke holder dig til at skrive savligt så er det svært at svare dig


  • #64   12. nov 2011 Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "

    Jeg får hovedpine af dig og din ignorance


  • #65   12. nov 2011 nu kan man se hvem der ikke har flere agumendter og bliver gættende og personlige jeg har svaret på hvad jeg er blivet adspurt uden at skrive grimt men jeg har min mening om video og om i kan lide den eller er er jeg lige glad med hvis det bare er brok hvor for bruger i så meget tid på dette jeg er ligeglad med hvad i mener når det ikke er skrevet på en seriøs måde.

  • #66   12. nov 2011 Hans Christian Olsen " Med HUNDEN I HJERTET "
    Du er en ignorant og støtter dyremishandling.. så du behøver ikke svare på noget som helst.


  • #67   12. nov 2011 Ved du hvad Hans??

    På et tidspunkt så giver man simpelthen op, fordi det er som at slå ind i en dyne!!

    Jo jeg har flere argumenter, og det er jeg sikker på affugter også har. Men vi gider ikke sidde her og diskutere noget med dig hele natten - vi har trods alt et liv!!

    Du må så mene hvad du vil - men samtidig med du sidder der og pudser din glorie, så sviner du også os andre til!!


  • #68   12. nov 2011 vilde fritter ? Der kan man slet ikke sammen ligne med kæle fritter. For søren ... smiley
    http://da.wikipedia.org/wiki/Fritte
    http://da.wikipedia.org/wiki/Ilder
    http://mapyourinfo.com/wiki/da.wikipedia.org/Ilder/

    http://www.billesoe.dk/bogreol/omtale/8778420679ka.htm

    lidt af hvert om ildere smiley så er alle der ikke liiige ved om dem, med på hvad der snakkes om smiley smiler..


  • #69   12. nov 2011 takker ann-christina!! Der er da til en hel godnatlæsning!!

    Men nej, der er stor forskel på de vilde dyr, og dem vi har som stue/kæle dyr idag!!


  • #70   12. nov 2011 ildere/fritter, blev brugt som pelsdyr, som vi idag bruger mink til .. smiley derfor den kæmpe forskel på vild ildere og tam ildere. Tam ildere er avlet til kæl og opdræt. og vildildere er enten løsslupne fra de da værende farme, eller folk der mister dem , så de jo egentlig kæleildere, der er løbet hjemmefra smiley hehe ..
    jeg har haft en kælemink smiley ,,, hun var dælme sød..
    hun bor hos en gammel dame nu, i en kæmpe vouliere, med "pool" og det hele smiley .. farmeren ville aflive hende, og falck ville også . dyrenes beskyttelse ville ikke have noget med hende at gøre fordi hun ikke var skadet. hvad gør man så , man beholder hende selv smiley .. kunne ikke aktivere hende nok til hun trivedes hos mig, så damen fik hende, hver dag sidder hun i 2-3 timer og leger, flytter rundt på grene og kattetræer, hun elsker bolde, og de der gummi ænder der kan flyde.. har de sødeste videoer af hende på youtube smiley .. minken theodora smiley ..
    hellere hjælpe et liv frem af , end at aflive et uskyldigt dyr... :')


  • #71   12. nov 2011 Jeg svare bare på hvad der bliver adspurgt jeg tvinger ingen til at blive dette er jo ikke en tråd jeg har startet men er startet om mig og at jeg akpsetere og lyter til anders mining men ikke behøver at være enig.

    OK hvis der er nogen der føler sig trodt på er det ikke meningen en undskyldning for det en gammel arbejdsskade jeg går helst efter bolden ikke manden/damen


  • #72   12. nov 2011 Takker for en forholdshvis god diskition men nu skal Flanhart og mig på job så smuttter nu godnat her fra husk at give jeres hunde klap her fra.

    Hvis der er mere til mig personligt svare jeg først i morgen senere i dag men for at jeg ikke skal gentage mig svare jeg på link: http://www.hundegalleri.dk/for_messagedetail.aspx?msg_id=488946
    den oprenelige tråd nat nat Hilsen Flanhart og far



  • #73   12. nov 2011 Hans: Du har brug for briller samtlige personer i denne tråd kan se de ildere bliver kastet ned fra gemte lommer undtagen dig. Forstår ikke hvorfor du har et behov for at forsvare denne video? Du kunne jo bare have skrevet at du godt kunne se det nok ikke var så godt og så var den sag lukket. Videoen er jo ikke din. Og så vil jeg gerne spørge om hvorfor jeg kom på filter bare for at skrive jeg ikke synes den video var iorden. Folk har da lov til at sige deres mening eller? Det var jo ikke en kritik af dig. Mange ser film og lægger ikke først mærke til hvis der foregår ting deri der ikke er iorden det opdager de tit først efter anden gang de ser den

  • #74   12. nov 2011 Hans, helt seriøst.
    Du er en voksen mand, som forhåbentlig snart får tjekket øjnene, og du sidder og støtter op om dyremishandling, som virkelig ikke kunne være mere tydelig!
    Drop dit ego, og se videoen igen! De har ikke en chance for at reagere!


  • #75   12. nov 2011 ja egotrip - tråden er omkring mig..... aaahhhmmmmmmmm

    Nu har jeg et liv, så Hans tro ikke du er center i alle vore andres liv! Det er du ikke værd!!

    Og nej, vi gider ikke kontakte dig når du er væk - vi ser mere end rigeligt til dig herinde, og jeg tror mange herinde vil være enig med mig, når jeg siger at jeg egentlig ville foretrække du holdt dig væk fra denne tråd - og mange andre!!


  • #76   12. nov 2011 Jeg har selv ilder, og det der ville jeg ALDRIG byde dem!
    Det er meget muligt, at det er robuste dyr, men ingen dyr - og slet ikke dyr med en så lang ryggrad - har godt af, at falde på den måde, uden nogen mulighed for at forberede sig.

    Og den der nyser - ØV - den har garanteret slået sin næse godt og grundigt i faldet.


Kommentér på:
Hold nu op!

Annonce