"gave" til den unge som flytter hjemmefra {{forumTopicSubject}}
Min datter på 20 er fløjet fra reden. Så telefon gløder ind imellem: Mor hvordan laver man vikingebøf. Mor hvordan fjerner man en plet fra ... o.s.v.
I en længere periode har min gamle mors store tidsfordrev været at klippe diverse opskrifter og husmoderråd ud af ugeblade. Dem har jeg fået med hjem og har brugt eftermiddagen på at lave 2 hefter til min datter.
En med opskrifter og en med diverse tips og råd.
Min første tanke var at klippe min mors udklip pæne og lige i kanten, men blev i sidste ende enig med mig selv om at de kommer ind skæve og hakkede som hun har klippet dem. På den måde bliver det med tid også et minde til min datter om hendes bedstemor.
Har lyttet til ynglingsmusik, drukket masser og kaffe og haft en rigtig hyggelig eftermiddag i selskab med hunden (som nu har sovet temmelig meget på sofaen) udklip og limstift.
jul 2009
Følger: 32 Følgere: 29 Hunde: 4 Emner: 166 Svar: 1.237
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
Da min niece blev 18 gav jeg hende en flyttekasse med alt muligt flytte-hjemme-fra ting. Dækkeservietter, baljer, sakse, strygejern alt sådan noget man ikke lige tænker på at man også skal bruge.
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.076
Min niæse er helt vild med den...
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Men jeg ringer altså stadig til min far, når jeg har glemt, hvor længe noget skal koge, hvordan man laver sovs og andre detaljer
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 249
"gave" til den unge som flytter hjemmefra