{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.612 visninger | Oprettet:

"gave" til den unge som flytter hjemmefra {{forumTopicSubject}}

Min datter på 20 er fløjet fra reden. Så telefon gløder ind imellem: Mor hvordan laver man vikingebøf. Mor hvordan fjerner man en plet fra ... o.s.v.

I en længere periode har min gamle mors store tidsfordrev været at klippe diverse opskrifter og husmoderråd ud af ugeblade. Dem har jeg fået med hjem og har brugt eftermiddagen på at lave 2 hefter til min datter.

En med opskrifter og en med diverse tips og råd.

Min første tanke var at klippe min mors udklip pæne og lige i kanten, men blev i sidste ende enig med mig selv om at de kommer ind skæve og hakkede som hun har klippet dem. På den måde bliver det med tid også et minde til min datter om hendes bedstemor.

Har lyttet til ynglingsmusik, drukket masser og kaffe og haft en rigtig hyggelig eftermiddag i selskab med hunden (som nu har sovet temmelig meget på sofaen) udklip og limstift.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "gave" til den unge som flytter hjemmefra
  • #1   13. nov 2011 hi hi jeg fik mad for fattige røve og så købt min mor alt det jeg ligestod og manglet da jeg skulle rygge ind rengørings midler bajler gulvspang moppe støvsuger også vider hele 4 flyttekasse kom hun med den basta gave forellers hade resten af su været brugt på det..

• #2   13. nov 2011 Sådan en gave er guld værd.

Da min niece blev 18 gav jeg hende en flyttekasse med alt muligt flytte-hjemme-fra ting. Dækkeservietter, baljer, sakse, strygejern alt sådan noget man ikke lige tænker på at man også skal bruge.

• #3   13. nov 2011 Den store flytte hjemmefra bog som Københavns bibliotek har fået lavet er guld værd...
    Min niæse er helt vild med den...

• #4   13. nov 2011 Det lyder som en rigtig dejlig søndag :). Jeg kan fortælle dig, at jeg stadig har og bruger den mappe, jeg fik af min mor, da jeg flyttede for 20 år siden. Hun havde sat opskrifter ind på de retter, kager osv., jeg bedst kunne lide og jeg har siden tilføjet, når jeg faldt over noget.

Men jeg ringer altså stadig til min far, når jeg har glemt, hvor længe noget skal koge, hvordan man laver sovs og andre detaljer smiley

• #5   13. nov 2011 Min datter skal også være velkommen til at ringe fremover, men jeg kender hende jo også godt nok til at vide at hun helst vil selv smiley

Kommentér på:
"gave" til den unge som flytter hjemmefra

Annonce