40.067 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
22 Svar
Slimex Slankepille, Slimex Slankepille,
Nogle der kender til denne slankepille?
Hvordan er virkningen og hvor kan de købes?
0 synes godt om
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
De virker ved at forhindre fedt i at blive optaget i tarmen. Det vil sige, at spiser man fedt, får man fedtdiarre.
Det virker som overvægtes antabus - man får kedelige bivirkninger, hvis man spiser fedt.
okt 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 65 Svar: 605
jul 2008
Følger: 45 Følgere: 46 Hunde: 5 Emner: 108 Svar: 449
en god grundregl: har du ikk noget pænt at sige, så ti stille..!
jul 2008
en god grundregl: har du ikk noget pænt at sige, så ti stille..!
jul 2008
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.201
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1466 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 30.005
Overvejer selv at prøve den, netop fordi de er uden bivirkninger.
Men vil lige høre min læge hvad han siger når jeg kun ønsker at tabe 10kg.
aug 2008
jan 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 27 Svar: 45
Nu vil jeg gerne lige understrege at jeg både spiser sundt og dyrker motion!
Min vægt er bare gået i stå, og jeg bliver ved med at tage på.
Jeg har efter jeg startede på p-piller taget 13kg på, og da jeg ikke er mere end 164 høj synes jeg det begynder at blive lige voldsomt nok! Så derfor jeg jeg gerne have noget der virker, da jeg har været på utallige af slankekurer snart!!
aug 2008
jul 2008
Jeg har taget slimex og tabte mig 15 kg.!!! Jeg har trænet næsten hver dag og ændret kosten oven på pillerne i og med man før kvalme og blir dårlig ved at æde fedt.!! Og lysten til slik og usundt forsvinder helt , jeg stoppede den 1 april med at tage pillerne og tog dem kun over 60 dage !!
Jeg har kun taget 2 kg på hen over sommeren og til nu og grundet til jeg tog 2 kg på er helt simpelt fordi jeg har svækket på det sunde mad!! Havde jeg holdt mug til det sunde havde jeg ikke taget de 2 kg på!!
Det skal lige siges at jeg kun er blevet motiveret af pillerne og er blevet testet på sygehuset og som overlægen sagde til mig ordret "slankepiller er farlige , men de blir først rigtig farlige når man stopper med at spise om dagen !! Husker du at spise og drikke godt med vand nedsætter du risikoen for bivirkningerne, og alt ser fint ud Diana så du har gjort det rigtigt! Alt medicin er farligt hvis ikke det bruges rigtigt det grundet at man skal have recept for at få den rigtige vejledning!"
Men igen det jo som man ser på det! Jeg fortryder intet
nov 2012
Følger: 1 Svar: 4
okt 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 396
Hvor der er vilje er der en vej, jeg er sikker på at du godt kan klare det. Nogle gange handler det også om at man ikke er klar til det, du føler dig måske klar, men måske er "hovedet" ikke helt klar til det?
Ligesom med rygere der gerne vil stoppe, de siger til sig selv at de skal stoppe, men det vil ikke hjælpe medmindre de også er klar til det i "hovedet" hvis man kan sige det sådan.
okt 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 102 Svar: 972
apr 2014
Følger: 1 Svar: 1
Jeg er en pige på 53 kg (før vægt før dette forsøg) har en datter på 2 år, har aldrig været tyk eller overvægtig. Dyrker motion næsten hver dag, for at holde mig sund, spiser sundt osv, men har desværre lidt af en slik tand, derfor al denne motion
Nede i fitness centeret blev der snakket en del om disse piller og har altid haft en ide om at det er spild af penge og falsk reklame.
Min instruktør og jeg snakkede lidt frem og tilbage om det og han var enige i min holdning. MEN vi ville gerne lige "teste" om hvorvidt det nu virkede eller ej!
Jeg begyndte på en 30 dags kur, droppede min motion og cyklede frem og tilbage til jobbet som jeg nu skal får at komme på job
Allerede på 2 dagen, var mit behov for sukker på lige nul, jeg drak hverken the som jeg plejede med sukker eller spiste 200 g slik som jeg nu sagens ku klare på en dag
Bivirkningerne kan være hurtig puls, hjertebanken, søvnproblemer, rastløshed osv, men jeg sov stadig godt om natten og havde heldigvis ingen af disse bivirkninger..
Det er snart 2 mdr siden dette blev "testet" Har ikke været på dem siden, vil heller dyrke min motion og spise det mad jeg nu engang elsker.
Min vægt er stabiliseret på 50 kg nu, så 4 kg røg på igen da jeg stoppede kuren og begyndte og spise normalt.
Hvis man er overvægtig og man knokler for at få de sidste kg af og det bare ikke lykkes efter langtids prøven., så kan jeg kun sige at de virker, det er bestemt ikke en sund måde og gøre det på. Men gejsten kan forsvinde når vægten kun står stille.
Dette er ik en solstråle historie, det var en "test" i tæt samarbejde med min instruktør.
synes lige jeg ville dele min historie
okt 2015
Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 1
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1319 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.580
jun 2016
sep 2013
Følger: 17 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 199 Svar: 2.006
Når det er sagt, så er det piller der kan bidrage og booste ens vægtab, men jeg ville holde mig væk fra slimex.
Drik Grøn the
Få koffein - dog ikke efter kl 16-17 da din søvn er super vigtig ( det har selvfølgelig andre bivirkninger)
Få nok søvn 7-8 timer!
Spis protein og evt fedt før indtag af kulhydrater (kun hvis træning ikke er indvolveret, i så fald omvendt tilgang)
Øg protein indtag en smulle og sænk kulhydrat en smulle.
Fedt skal også indtages i mindre mængder, men kan hjælpe med at stabilisere blodsukker.
Tilføj lidt chili i din mad, frisk eller pulverform.
Køb evt produkter fra anerkendte kosttilskud firmaer, så som
http://www.bulkpowders.dk/complete-thermogenic.html
dec 2008
Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
Er man rask er en sund livsstil vejen frem. Man kunne så bruge penge på en personlig træner,såfremt man har brug for motivation.
sep 2017
maj 2015
Følger: 52 Følgere: 1010 Emner: 210 Svar: 5.478
Lidt en rekord, 5 minutter og du har fået første udstemme for reklame i forum!
Slimex Slankepille,