Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Slimex Slankepille,
  • #1   14. nov 2011 De kan fås på recept hos lægen. Her hedder de Reductil. De gives til svært overvægtige.

De virker ved at forhindre fedt i at blive optaget i tarmen. Det vil sige, at spiser man fedt, får man fedtdiarre.

Det virker som overvægtes antabus - man får kedelige bivirkninger, hvis man spiser fedt.

• #3   14. nov 2011 vil altså lige råde dig fra slankepiller medmindre det er liv eller død:)

• #4   14. nov 2011 Ulla: sikke en måde at snakke på, du burde vist have gået folkeskolen om igen.. medrespekt ligger ihvertfald ikk til dig...

en god grundregl: har du ikk noget pænt at sige, så ti stille..!

• #5   14. nov 2011 Ulla: taget i betragtning af din alder: sikke en måde at snakke på, du burde vist have gået folkeskolen om igen.. medrespekt ligger ihvertfald ikk til dig...

en god grundregl: har du ikk noget pænt at sige, så ti stille..!

• #8   14. nov 2011 alle ved slankepiller er farlige, alle ved stoffer er farlige.. men at sidde og svine folk til hjælper ikke.. !!

• #10   14. nov 2011 det eneste der hjælper er kost omligning og så få rørt sig ,

• #12   14. nov 2011 Der er kommet nogle nye slankepiller uden bivirkninger.

Overvejer selv at prøve den, netop fordi de er uden bivirkninger.

Men vil lige høre min læge hvad han siger når jeg kun ønsker at tabe 10kg.

• #13   14. nov 2011 Har aldrig før prøvet nogle former for slankepiller, så skal lige tage mig sammen til at prøve dem smiley

• #14   14. nov 2011 Kære Ulla M!
    Nu vil jeg gerne lige understrege at jeg både spiser sundt og dyrker motion!
    Min vægt er bare gået i stå, og jeg bliver ved med at tage på.
    Jeg har efter jeg startede på p-piller taget 13kg på, og da jeg ikke er mere end 164 høj synes jeg det begynder at blive lige voldsomt nok! Så derfor jeg jeg gerne have noget der virker, da jeg har været på utallige af slankekurer snart!!

• #16   14. nov 2011 Selvfølgelig, man skal ligge kosten om og motionere.

• #17   15. nov 2011 Ja kost omlægning er meget!! Og det er motion også!! Men der som sagt nok en grund til at der blevet lavet slanke piller vi alle render ikke rundt med den samme styrke eller psyke til at tage skridtet .. ! Et er faktum noget Andet er virkelighed!!

Jeg har taget slimex og tabte mig 15 kg.!!! Jeg har trænet næsten hver dag og ændret kosten oven på pillerne i og med man før kvalme og blir dårlig ved at æde fedt.!! Og lysten til slik og usundt forsvinder helt , jeg stoppede den 1 april med at tage pillerne og tog dem kun over 60 dage !!

Jeg har kun taget 2 kg på hen over sommeren og til nu og grundet til jeg tog 2 kg på er helt simpelt fordi jeg har svækket på det sunde mad!! Havde jeg holdt mug til det sunde havde jeg ikke taget de 2 kg på!!

Det skal lige siges at jeg kun er blevet motiveret af pillerne og er blevet testet på sygehuset og som overlægen sagde til mig ordret "slankepiller er farlige , men de blir først rigtig farlige når man stopper med at spise om dagen !! Husker du at spise og drikke godt med vand nedsætter du risikoen for bivirkningerne, og alt ser fint ud Diana så du har gjort det rigtigt! Alt medicin er farligt hvis ikke det bruges rigtigt det grundet at man skal have recept for at få den rigtige vejledning!"

Men igen det jo som man ser på det! Jeg fortryder intet smiley

• Michael K
    Michael K Tilmeldt:
    nov 2012

Følger: 1 Svar: 4
    #19   7. nov 2012 Slankepillen Phen375 - http://track.moreniche.com/hit.php?w=168081&s=157&a=12469 Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

• #20   7. nov 2012 Jeg vil også fraråde dig slanke piller.

Hvor der er vilje er der en vej, jeg er sikker på at du godt kan klare det. Nogle gange handler det også om at man ikke er klar til det, du føler dig måske klar, men måske er "hovedet" ikke helt klar til det? smiley
    Ligesom med rygere der gerne vil stoppe, de siger til sig selv at de skal stoppe, men det vil ikke hjælpe medmindre de også er klar til det i "hovedet" hvis man kan sige det sådan. smiley

• #21   7. nov 2012 Jeg vil gerne hjælpe dig med at komme i super form. smiley Men der er nok lidt langt til jylland fra Sjælland 5 dagen om ugen. smiley

• Helene C
    Helene C Tilmeldt:
    apr 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #22   18. apr 2014 Hej Hej smiley Nu faldt jeg lige over denne tråd og synes lige jeg vil fortælle min historie omkring slimex.:)
    Jeg er en pige på 53 kg (før vægt før dette forsøg) har en datter på 2 år, har aldrig været tyk eller overvægtig. Dyrker motion næsten hver dag, for at holde mig sund, spiser sundt osv, men har desværre lidt af en slik tand, derfor al denne motion smiley
    Nede i fitness centeret blev der snakket en del om disse piller og har altid haft en ide om at det er spild af penge og falsk reklame.
    Min instruktør og jeg snakkede lidt frem og tilbage om det og han var enige i min holdning. MEN vi ville gerne lige "teste" om hvorvidt det nu virkede eller ej!
    Jeg begyndte på en 30 dags kur, droppede min motion og cyklede frem og tilbage til jobbet som jeg nu skal får at komme på job smiley
    Allerede på 2 dagen, var mit behov for sukker på lige nul, jeg drak hverken the som jeg plejede med sukker eller spiste 200 g slik som jeg nu sagens ku klare på en dag smiley Min morgenmad består af skyr og bare det at se på det, gjord mig dårlig, men ned sku det og det ku faktisk være det eneste jeg spiste på en hel dag, måske lige en protein bar os på de gode dage. Mit energi niveau var stadig helt fantastisk, vel og mærket at jeg hverken spiste så meget som jeg plejede eller dyrkede motion. Min fordøjelsen var os stadig normal, det hele var faktisk temmelig mærkeligt for jeg ku IKKE spise, men havde det egentlig okay alligevel? På den første uge havde jeg tabt 3,5 kg, WHAT!!!!! alt i alt på en mdr havde jeg tabt 7 kg og skal lige siges at jeg var ikke tyk før dette forsøg tværtimod, havde lidt bryst og hofter før,, men de forsvandt. Jeg spiste IKKE slik i en mdr!! Er stadig målløs..
    Bivirkningerne kan være hurtig puls, hjertebanken, søvnproblemer, rastløshed osv, men jeg sov stadig godt om natten og havde heldigvis ingen af disse bivirkninger..
    Det er snart 2 mdr siden dette blev "testet" Har ikke været på dem siden, vil heller dyrke min motion og spise det mad jeg nu engang elsker.
    Min vægt er stabiliseret på 50 kg nu, så 4 kg røg på igen da jeg stoppede kuren og begyndte og spise normalt.
    Hvis man er overvægtig og man knokler for at få de sidste kg af og det bare ikke lykkes efter langtids prøven., så kan jeg kun sige at de virker, det er bestemt ikke en sund måde og gøre det på. Men gejsten kan forsvinde når vægten kun står stille.
    Dette er ik en solstråle historie, det var en "test" i tæt samarbejde med min instruktør.
    synes lige jeg ville dele min historie smiley

• #23   6. okt 2015 hvor kan man købe slimexpillere?:P

• #26   6. maj 2016 50 kg smiley Hvor høj er du?

• Linda B
    Linda B Tilmeldt:
    jun 2016

#27   3. jun 2016 Slankepiller Thermacuts - http://track.thermacuts.dk/product/ThermaCuts/?uid=2484&sid=511&pid=115&bid=advandec Jeg må indrømme jeg var lidt skeptisk til at starte med, da jeg hørte om Thermacuts. Jeg prøvede produktet og endte faktisk med at tabe mig 12 kg.

• #28   3. jun 2016 Man skal lige forstå en ting - UANSET hvad man tager af lovlige og nogenlunde fornuftige medicin, så skal ens kost ændres. Man kommer simpelthen ikke uden om det.

Når det er sagt, så er det piller der kan bidrage og booste ens vægtab, men jeg ville holde mig væk fra slimex.

Drik Grøn the
    Få koffein - dog ikke efter kl 16-17 da din søvn er super vigtig ( det har selvfølgelig andre bivirkninger)
    Få nok søvn 7-8 timer!
    Spis protein og evt fedt før indtag af kulhydrater (kun hvis træning ikke er indvolveret, i så fald omvendt tilgang)
    Øg protein indtag en smulle og sænk kulhydrat en smulle.
    Fedt skal også indtages i mindre mængder, men kan hjælpe med at stabilisere blodsukker.
    Tilføj lidt chili i din mad, frisk eller pulverform.

Køb evt produkter fra anerkendte kosttilskud firmaer, så som
    http://www.bulkpowders.dk/complete-thermogenic.html

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.225
    #30   3. jun 2016 Hvad er der galt med hårdt arbejde. Hvis man ikke ændre noget og taber sig med hjælp af piller,så får man samme problem når man stopper.

Er man rask er en sund livsstil vejen frem. Man kunne så bruge penge på en personlig træner,såfremt man har brug for motivation.

• Pernille C
    Pernille C Tilmeldt:
    sep 2017

#31   8. sep 2017 Hej er der nogen der er interesseret i slimex i dag ?? eller er mål nået på den almindelige måde ? har fulgt snakken et stykke tid og syntes det er interessant at se hvad folk mener og har af holdninger .. jeg vil ike dømme er kun nysgerrig og interesseret i emnet ..

• #37   25. maj 2019 Pretinru.

Lidt en rekord, 5 minutter og du har fået første udstemme for reklame i forum!

Kommentér på:
Slimex Slankepille,

Annonce