{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Fremmed fuld mand i vores hjem {{forumTopicSubject}}

... Ja, i går havde vi så en meget fuld mand i vores hjem ...
Han var inviteret og det hele, men vi kendte ham ikke andet end at jeg engang har købt en kanin af ham, og at vi nogle gange har mødt ham på vej op til brugsen.

Vi sad og drak nogle øl sammen (mig, kæresten og manden),
det var egentlig meget hyggeligt lige indtil han fik for meget indenbords, hvilket gjorde mig meget utryg (jeg hader fulde mennesker, grundet dårlige oplevelser, og har aldrig været mere end beruset selv!).

Han begyndte at råbe af vores hund, kommandere med hende, skælde hende ud og daske hende i ansigtet... jeg blev virkelig vred men turde intet gøre fordi han var meget fuld og altså er en ret stor voksen mand... Han snakkede meget om vold og at han gerne lagde folk ned hvis der var noget med dem... Jeg havde virkelig lyst til at smide ham ud og aldrig lade ham komme ind i vores hjem igen!

Jeg fik vores hund ud af mandens "greb", og lukkede hende ind i soveværelset... Det var tydeligt at hun intet forstod af situationen og var blevet bange for manden...

Jeg brugte til sidst en undskyldning for at jeg skulle tidligt op og i skole, jeg måtte sige det flere gange før han forstod at han nok hellere måtte gå hjem... Jeg kom så aldrig i skole i dag alligevel...

Jeg måtte bare lige ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fremmed fuld mand i vores hjem
  • #1   21. nov 2011 Hvor ubehageigt, har helt dårlig mavefornemmelse..
    Kunne din kæreste ikke smide ham ud?

• #2   21. nov 2011 jeg hader også fulde mennesker de er fuldstændig åndsvage og høre på,vi kender selv et par stykker som er langt ude med druk og stoffer ,men hvis de gerne ville have et kort liv med det er jeg ligeglad, bare de gør det hjemme hos dem selv:)

• #3   21. nov 2011 Der er ingen grund til at fylde ret meget på folk når de kommer på besøg, en øl og kaffe kan sagtens slå til. Den type kommer gerne igen, hvis der er fri bar...

• #4   21. nov 2011 Winther : Manden som besøgte os havde selv øl med, så vi kunne ikke gøre ret meget ved det, han er jo en voksen mand og burde selv kende sine grænser... Ville jeg i hvert fald mene...

*Fredsfyldt* .
    Det kan man jo sagtens sige... Manden var voksen og meget fuld, og vil ikke just sige at han var en fredelig fyr...

• #5   21. nov 2011 Hvorfor inviterede i ham i første omgang ?

• #6   21. nov 2011 nej til mundkurv ja til andsvar S :

Puha ja, sådan nogle bekendtskaber har vi også haft.. Men eftersom vi er flyttet sammen i hus og er begyndt at planlægge vores fremtid sammen, så har vi valgt at protiere lidt i vores liv. Vi har ikke længere disse bekendtskaber.

• #7   21. nov 2011 Ja jeg tænker lidt ligesom anne R.. Hvor inviterede i ham overhovedet?

• #8   21. nov 2011
    Anne R *I love my Silky's* - Tavlemafioso .

I første omgang?

• #9   21. nov 2011 Ja, hvorfor inviterede I ham ind, når I kun kendte ham fra at have købt kanin engang. Hvad var grunden til I inviterede ham ind ?

• #10   21. nov 2011 Tænker også, hvor mange øl havde han selv med ?

• #11   21. nov 2011 ... I får lige en længere forklaring...

Min kæreste havde været oppe i brugsen og mødte manden på vejen med en kvinde som havde købt to guldhamstere af os (de kendte tilfældigvis også hinanden - det er en lille by vi bor i), desværre havde katten taget hendes ene guldhamster så hun ville gerne have en ny, de fulgtes med min kæreste hjem, kvinden købte en guldhamster og tog hjem igen. Manden ville også tage hjem igen, men ville komme igen i løbet af aftenen, det var så i orden med os, han havde så bare taget øl med, jeg vidste så bare intet om at han altså havde taget en hel taske med fyldt med øl da den stod i entreen....

• #12   21. nov 2011 Sådan en havde vi også besøg af engang. Han fik senere af vide af mig at han gerne måtte besøge os alt det han ville fremover, men hvis det ville foregå i samme tilstand hvor følgerne er ubehag for min familie ville jeg sikkert som amen i kirken ligge hånd på ham. Siden har han ikke været her, men det var jo op til ham selv. Det er vel bare en af livets små lektier som man måske render ind i en dag. Sker det så mere end Én gang er man vel selv ude om det:)

• #13   21. nov 2011 Men I må da have undret Jer over at han hentede den ene øl efter den anden ? Og jeg må da sige, at de første 2 er da fint nok, men hvis han henter nr. 3, 4, 5, så skulle man måske overveje om situationen er helt under kontrol og specielt med en forholdsvis fremmed mand.

Sagt på en anden måde, at dele en eller to øl er okay, men så synes jeg da man siger tak for i dag.

Men det er bare min holdning.

• #14   21. nov 2011 Torben : Der er forskel på folk, og mig og min kæreste er typerne der har lidt a la præstationsangst hvis man kan sammenligne det i denne situation. Vi har ikke let ved at gå til fremmede folk. Begynder folk på noget med mig et offentligt sted, så smutter jeg da bare, jeg gider ikke bruge min tid på idioter, for jeg ved ikke hvordan jeg skal takle situationen. Ja, det er sådan lidt af personlige grunde at han ikke bare blev smidt ud, men at han samtidig var meget fuld og tæt på agressiv, det gjorde det bestemt heller ikke nemmere.. Kan du/i følge mig?

• #15   21. nov 2011 Torben : Vi har faktisk droppet langt de fleste af vores venner pga. deres misbrug af stoffer osv. Så det er begrænset hvor mange vi kender. På den anden side så skal det heller ikke være vores venners ansvar at vi lukker en fremmed fuld mand ind i vores hjem, vi burde kunne klare os selv i sådanne tilfælde, alt efter hvad det udvikler sig til selvfølgelig....

Jeg blev noget overrasket over hans opførsel, for det var slet ikke det indtryk jeg havde fået af ham, og det tror jeg heller ikke at kæresten havde regnet med..
    Men vi har jo så lært noget af det, og vi snakker stadig meget om det, vi har intet hørt fra manden siden.... En ting er i hvert fald sikker, han kommer ikke ind igen hvis der skal drikkes.

Kommentér på:
Fremmed fuld mand i vores hjem

Annonce