Synspunkter ang fyr spiller han spil? {{forumTopicSubject}}
Jeg har kendt denne fyr på 35 i et par han var dj på mit stam disko:)
Vi har altid kun været bekendte ,
Så for to måneder siden måske 3 faktisk begyndte vi at ses og være sammen, vi aftalte fra start med a være ærlige da ingen a os ønskede a såre den anden.
Han er ikk som andre, han er så oprigtig sød og venlig og vil folk det bedste..
Som tiden er gået har vi brugt mere og mere tid sammen, vores kemi er perfekt.
Da jeg i forrige uge var i Qatar skrev han og ringede da han ikk ku undvære mig..
Jeg har sagt jeg har fået følelser med indover og han indrømmede de var gængældt men at vi sku gå rolig frem.
Hans bedste ven ved det med os og stort set alle herude ved det. Han sagde os han godt ku finde på offentlig at kysse mig og tage min hånd, dette har han flere gange gjort.
I sidste uge var vi samen stort set alle dage. Han ku finde på a komme kl 23 blot for a putte og nusse mig i søvn..
Til en fest han var til i lørdags sender han en MMS med adele s sang Someone like u, den spillede første gang vi var sammen..
Men men men igår skrev jeg og spurgte hvad det vi har gang i er og fører hen?
Han har hele tiden sagt han ej ønsker det stopper men gerne vil se hvor det fører os hen..
Igår skrev han mine følelser var gængældt men han kunne ikk finde udad om det gik for stærkt?:0
Lidt efter skrev han han var forvirret over sine følelser?:0 det ret modsigende i forhold til tidl sagt samt skrevet eller?
Så nu jeg et stort spørgsmåls tegn... Syns ikk jeg kan være mere konkret overfor ham.. Har bedt ham være ærlig ,
Han er mere bange for a såre mig end sig selv siger han.. Og er nervøs for ikk a ku leve op til mine forventninger hvor han mener mine følelser:/?
Men det hænger jo slet ikk sammen med tidl sagt og den måde han opfører sig på overfor mig:0
Gud hjælp!
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
Lad tingene udvikle sig stille og roligt og helt naturligt. Så kan han slappe af uden præstationsangst og lyden af kirkeklokker i det fjerne ;o)
Held og lykke
aug 2008
jul 2008
Følger: 19 Følgere: 16 Hunde: 3 Emner: 153 Svar: 2.339
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Og så ville jeg aldrig starte den store snak om, hvor vi er på vej hen osv pr. sms
aug 2008
Jeg er da ved gud heller ikke så hurtig nu i min alder, som da jeg var ung. Dengang kunne jeg godt være sammen med én 24/7 nærmest med det samme, vi havde mødt hinanden. Det kan jeg bestemt ikke i dag. Og er fyren for ivrig og taler om at flytte sammen 3. gang vi er sammen - så er jeg væk... eller i hvert fald skræmt fra vid og sans og trækker mig mere tilbage. Jeg har brug for tid.
aug 2008
TS spørger til hendes fyrs reaktioner - og de er ret tydelige, synes jeg. Og faktisk på ingen måde selvmodsigende.
Selvfølgelig kan TS vælge mellem rådene og tage det til sig, som hun har lyst til. Jeg har vist ikke skrevet noget om, at hun SKAL følge vores råd?? TS må jo gøre op med sig selv, om hun overhovedet kan lægge lidt bånd på sig selv og sine spørgsmål. Det kan vi jo ikke blande os i.
Jeg skriver blot ud fra et langt livs erfaringer og en anelse kendskab til de menneskelige reaktioner
aug 2008
aug 2008
jul 2007
Følger: 31 Følgere: 28 Hunde: 2 Emner: 474 Svar: 2.355
Jeg kom ud af mit tidl forhold 15/7 at det så har været kompliceret a blive svinget til osv a ens Eks er en anden ting jeg ikk sætter i sammenhæng med dette:)
Jeg tror lidt jeg for ærlig og den har jeg bestemt mig for at gemme lidt væk for som mange a jer skriver kan det godt virke som om jeg har en masse forvetninger:) hvilket jeg slet slet ikk har:)
Jeg ikk selv klar til endnu et forhold.. Men nu var det ham der bad mig være ærlig og sagde han selv ville være ærlig..
I har ret i den nok ikk bær tages over SMS det bare mig der lidt konflikt sky tror jeg..
Jeg har hele tiden sagt jeg ingen forventninger har til ham her den søde:)
Har besluttet mig for at sige til ham ansigt til ansigt at jeg ikk var ude på at fremtvingelse konkret svar men måske mere havde brug for at vide jeg ikk var hans legetøj og tidsfordriv hvis i forstår?
Og så vil jeg sige jeg også syns vi bare skal hygge os og tage tingene som de kommer uden a jeg skal analysere det hele
Hvilket jeg gør når jeg ret usikker og specielt nu efter al med min Eks..
Så det noget jeg personligt må pakke sammen og arbejde på alene.
aug 2008
aug 2008
jul 2007
Og så kyssede han mig og sagde han kun var intra i mig:)
Ja hold da op en diskution jeg der fik startet;)
aug 2008
jan 2011
Følger: 39 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 166 Svar: 5.266
Men idag hvis der så meget som snakkes om at nu skal man måske tænke på hvad fremtiden bringer så stikker jeg altså osse af....
aug 2008
jul 2007
Hvor lang gad i personligt hvis i stod i samme situation?:)
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.870
Vente på hvad? I er jo sammen og han har sagt, han kun er interesseret i dig
Synspunkter ang fyr spiller han spil?