Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skruemaskine - ekspert søges
  • #1   26. nov 2011 (link fjernet)

Denne f.eks., hvad er det nu for noget? Den står som slagskruemaskine men har ikke slagfunktion???? Og hvorfor er den så meget billigere end dem på 10 og 12 volt?

• #2   26. nov 2011 (link fjernet)

(link fjernet)

Og så er der de to her. På den ene står "Kraft: 450w" men det er der jo ikke noget om på den anden. Så er det altså svært at sammenligne.

Iiiiiih altså. Og ja, jeg er i gang med at købe julegave til min far smiley

• #3   26. nov 2011 Se evt den her: http://www.youtube.com/watch?v=gekccBm1yHg smiley forklare det meget godt smiley

• #4   26. nov 2011 Men hvad skal han bruge den til? til at sætte billeder op, bygge skur eller? smiley
    Men pas på den kan også blive for billige, og gå i stykke og det ene eller andet. synes selv Makita er bedst der efter Dewalt smiley

• #6   26. nov 2011 Hm, jeg synes ikke helt, jeg fangede forskellen på skrue- og bore i den "udsendelse". Er det bare kraften? Jeg forstår staadig heller ikke konceptet slagSKRUEmaskine.

Tjah, hvad skal han? Han skal ikke bygge et skur og nok heller ikke sætte gips op men sådan almindelige hus-ting og så måske bygge et have bord og den slags småting. Boremaskine har han, så det behøver den ikke kunne, men jeg mistænker lidt, at hvis en skruemaskine er kraftig nok til, man ikke bliver idiot af den, så er den også kraftig nok til, at den er boremaskine. Eller ar jeg misforstået det?

Og så skal den kunne skrue sådan nogle rette tykke ti cm lange, stramme skruer ud af min trappe, når jeg låner den smiley

• #7   26. nov 2011 Ulla
    Men det er en skrue- ikke en boremaskine, han mangler

• #8   26. nov 2011 Hvad pris klasse skal de være i? smiley
    Min egen oplevelse er du for hvad du betaler for.
    Men er 99.99% det er den her vi har i skolen: http://gulvlageret.dk/vaerktoej-17/akku-skruemaskine-bdf452rfe-makita-345.html og den klare nemt 10 cm skurer smiley

• #9   26. nov 2011 Sune
    Den måtte nok gerne være 1000 kr. billigere. Han har selv pointeret, den slet ikke behøver at være prof., men jeg gider jo heller ikke forære ham noget, han (eller jeg :D) bliver træt af efter de første 5 skruer. Men den, du viser der, er jo også boremaskine

På den anden side, den han har nu, mister strømmen efter to skruer, så det meste vil jo være en forbedring smiley

• #10   26. nov 2011 Med en boremaskine bore du huller med
    Med en skruemaskine skruer du skruer i

Kig evt. hos Harald Nyborg, de har tit dewalt på tilbud og dewalt er tit det håndværkere bruger

• #11   26. nov 2011 Jeg har to af sådan nogen der, og en slagboremaskine. Haha Takker min exmand, men takker ham ikke for han ikke lige lærte mig at bruge det! smiley

• #12   26. nov 2011 Bosch er også tit på tilbud her op til jul, i silvan og andre byggemarkeder... Og hvis du kan få fat i den blå serie er det top til privat brug

• #13   26. nov 2011 Helle
    Men boremaskiner kan jo også skrue og ofte kan skruemaskiner bore. DeWalt har jeg svært ved at finde rundt i. Der må være i hvert fald to serier. Jeg har engang haaft en lille, som jeg blev idiot af

Nu fik jeg lige fat i kæresten, så han er sat på sagen at finde noget nogenlunde passende til på mandag smiley

• #14   26. nov 2011 Håber han finder en god en, det er også meget hvilken mærke man er til. Nogle kunne aldrig finde på at købe en AVG, andre vil aldrig købe andet

God jagt

• #15   26. nov 2011 Hej Marianne...

Et rigtig godt bud ville være en som denne : (link fjernet)

Det er en god og gennemtestet maskine som kan klare langt de fleste opgaver, den er let, hvilket er vigtig hvis man skal bruge den meget, det er med Li-ion batteri så er et MUST for en skruemaskine.
    Jeg bruger selv denne maskine dagligt og min er nu 2 år gammel, hvad være ladt op MANGE gange, og udsat for lidt af hvert, men den køre stadig som en ny.

• #16   26. nov 2011 Jan
    Men den er jo også bore- . Skal man bare se bort fra det?

• #17   26. nov 2011 Det skal man bare se bort fra, maskinen kan det den skal kunne og så lidt mere til og det skal man jo ikke kimse sig af *S*
    Hvis jeg var din mand ville jeg blive MEGA glad for sådan en gave...

• #18   26. nov 2011 Hehe, nu er den så til min far, men jeg håber da også, han bliver glad. Kæresten har vist hvad han skal bruge af værktøj, så han får billet til Top Gear i Forum. Han bliver helt sikkert lykkelig smiley

• #19   26. nov 2011 Bedste
    Hehe, det var jeg i forvejen smiley

• #20   26. nov 2011 Mikael
    Den behøver ikke kunne bore.
    Aaah, den sammenhæng mellem Watt og volt har jeg aldrig fanget, men jeg endte også med at blive fritaget fra fysik i tiende :D. Nu giver det faktisk lidt mening.
    Jeg satser på to batterier under alle omstændigheder. Om ikke andet, kan man vel købe et ekstra. Jeg er bestemt ikke håndværker, men kun at have ét batteri, ville drive mig selv til vanvid

• #21   26. nov 2011 Åhåh det aner jeg ikke en fis om :D. Kan man ikke bruge dem, man har i forvejen?

• #22   26. nov 2011 Ellers må han sgu selv rode sig ud af lige den del smiley

• #23   26. nov 2011 OKAY!!

smiley

• #24   26. nov 2011 Det er mine trappeskruer og tilmed af et materiale, der mest af alt minder om modelervoks smiley

Ah, jeg havde lige misset den med de 230/240 volt. Kæresten er elektriker, så jeg tror, der går en lille klap ned i hjernen nogle gange, når talen falder på den slags smiley

Jamen jeg vil stadig gerne vide, om der er en rimelig chance for, han kan bruge de bits, han har i forvejen. Er det ikke ret standard sådan noget? Altså ikke kvaliteten, men om de passer med maskinen

Og ok, så forklar mig bare, hvad forskellen er på ph og pz. Så kan jeg altid blære mig overfor en eller anden på et senere tidspunkt smiley

• #25   26. nov 2011 Nårh, dem kender jeg sagtens forskel på, jeg anede bare ikke, de hed sådan smiley

Det vil jeg huske med trappeskruerne. Nu håber jeg ikke, jeg skal have den skilt ad igen lige foreløbig, men når jeg skal en dag, er det nok en meget god idé.

Tak for hjælpen smiley

• #26   26. nov 2011 Ok, skønt. Han har virkelig mange. Så man han selv tage stilling til, om de er gode nok. Og ellers har han fødselsdag i januar. Så kan han jo ønske sig nogle nye

• #27   26. nov 2011 At skifte skruerne når de skal ud igen er nok en rigtig god idé. De har det ikke så godt efter sidst, jeg var i gang med dem smiley

Hehe, det er to forskellige mennesker, vi taler om. Kæresten er elektriker og har vist ok styr på det, men det er min far, der skal have skruemaskinen. Han er godt nok også håndværker, men det er smed og over 40 år siden, så skruemaskinen var vel ikke engang opfundet. Men han må jo alligevel hurtigt kunne se og mærke, om han synes, det virker

• #28   26. nov 2011 Den skal bestemt ikke bruges hver dag, men når den skal, skal den også være i orden. Jeg har selv haft købt sådan en mikro bosch i en kagedåse til mit arbejde og jeg var hysterisk efter første skrue

• #29   26. nov 2011 Nej, det der undrede mig var, at den ene stod som en slagSKRUEmaskine. Det har jeg ret svært ved at forestille mig, hvad man bruger til.

Haha, nej sådan en får han ikke. Jeg hælder nok lidt til den, som Jan linkede til tidligere med mindre jeg finder noget om, at den er helt ad helvede til

• #30   26. nov 2011 Det kan jeg forestille mig.

Så godt den lilla og bemærkede også prisen, så jeg forestiller mig ikke, den er særlig fantastisk. Jeg blev faktisk lidt stødt over, at de kalder den HENDES BORE/SKRUEMASKINE. Sguda ikke så underligt, at kvinder nogle gange er mindre handy end mænd, hvis vi forventes at bruge børneværktøj smiley

• #31   26. nov 2011 Mikael
    Yes. Og jeg har faktisk et :D. Men jeg jeg bliver gerne sindssyg over det og låner noget, der virker

Kai
    Nå der kunne de da godt have snydt mig. Sådan en kunne jeg måske godt have fundet på at købe til mig selv for bare at have et eller andet, der ikke kommer gnister ud af, når jeg bruger den. Nu ville jeg så altid spørge andre til råds først, men det er da ikke alle, der ville det

• #32   26. nov 2011 Ja så er den jo rar at have, men jeg ser mig selv med røg ud af ørerne og næsen, hvis jeg stod og skulle forsøge at bore hul i en væg med sådan en smiley

• #33   26. nov 2011 Haha smiley

Kommentér på:
Skruemaskine - ekspert søges

Annonce