Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør din jul er rigtig jul
  • #1   2. dec 2011 sne... kan slet ikke føle at det er december endnu fordi vejret slet ikke har været med os..

jeg elsker vinter, og elsker sne og kulde, og lige nu er jeg øv over det *G*

KOM NU SNE ! KOM NU SNE !

• #2   2. dec 2011 ja hvor bliver vores sne af???

• #3   2. dec 2011 Mistletoe and wine i ren klaver den sidste aften i november hvor jeg pynter op. Det giver mig julestemning og det er en tradition siden jeg var teenager.
    Kan desværre ikke linke, for min computer bryder sammen hvis jeg går på youtube smiley

• #4   2. dec 2011 Kalenderlys og duften af nybagte brunkager . Og så vigtigst af alt SNE.

• #5   2. dec 2011 hehe mistletoe and wine, så ved jeg godt hvor den bære henaf:P... EJ det lyder hyggeligt jeg skal pynte op i morgen.. havde ikke tid til det sidste weekend men nu skal det være.....og er også lige kommet hjem fra London hvor jeg var inde og købe fine dyre julet lysestager og en lyseslukker i udgave af en ren så de skal pynte på hylderne..

• #6   2. dec 2011 Jeg hørte også kun sangen - er først begyndt at pynte så småt op nu. Lysene er sat op og min julemand, men de små nisser må vente smiley

• #7   3. dec 2011 Sangen fra Pyrus, den når afsnittet er slut. Får helt kuldegysninger, da det minder mig SÅ meget om da jeg var barn.

• #8   3. dec 2011 Pyrus jaaaa.Minder mig om , at jeg fik en lille datter 6dec. Sad i sofaen og ammede hende , mens min ældste datter (dengang 6 år) sad ved siden af og så Pyrus. Åhhh det var så vidunderligt. Kom lige til at tænke på det... Så var det jul smiley

• #9   3. dec 2011 Der er ikke noget bestemt. Det kan være mange forskellige ting, som bare falder sammen i den helt rigtige situation, og giver den helt bestemte følelse indeni kroppen smiley

Men julekalender og stearinlys hjælper altid smiley Og æbleskiver, risengrød, duften af clementiner...

• #10   3. dec 2011 for mig er julen hygge med familien - vi har nu voksne børn i alderen 20 til 30 år, vi har altid holdt julen sammen og min gamle demente mor er også med hvert år. Selv om vi alle mødes til søndagshygge hver 4. lørdag med spil og spisning, så er julen speciel, netop fordi vi alle stadig er sammen om den, og hygger på alle niveauer.

traditionerne bliver holdt hvert år, dog med små ændringer pga. min mor, men det er med at nyde hver jul hun får med smiley

• #11   3. dec 2011 Mine børn der synger julesange...

Mor må jeg åbne min julekalender kl 5 6 stykker om morgenen så er det julemåneden... smiley

Kommentér på:
Hvad gør din jul er rigtig jul

Annonce