207 visninger
|
Oprettet:
E gic? {{forumTopicSubject}}
Hej!
Jeg vil høre om der er nogen herinde, som er hoppet med på vognen med el cigaretter? Og hvis ja, hvilken en? Jeg har hørt man kan få nogen uden og med nikotin? Jeg vil gerne have en uden. Og med damp. Så "følelsen" stadig er der. Jeg møder ofte en ældre dame når jeg er ude og gå med hunden, og hun "ryger" på en sort en, hvor der er noget blåt, nåt han skal suge, nogen der kender den? Har prøvet at google mig frem, men synes det er lidt svært at finde rundt i.
- Tanja
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 536
Vores er også E-Cig uden nikotin.
sep 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 27
Men det var måske bare ikke godt nok?
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 536
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.865
Jeg har flere forskellige el-cigaretter og bruger dem de steder, hvor man ikke må/vil ryge. Jeg ryger kun udendørs, så derfor er det rart med en e-cig indendørs foran tv eller pc. Jeg har dem også med, når jeg er til fest.
Jeg har både med og uden nicotin og smag.
sep 2010
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 27
For ja, kan da selv huske da jeg startede med at ryge for 10 år siden, var det da heller ikke den bedste smag, men det har man jo vænnet sig til nu
Jeg skal også til at flytte, og kunne godt tænke mig at gøre lejligheden røgfri, og så kun pimpe på damp cigaretten i stedet
Og uden nikotin
Men ingen har hørt om den sorte der? hvor man trykker på en knap som så lyser blå?
Og lige til KK: Jeg tror også jeg får svært med at stoppe, og eksmans stress og det hele, men hvis man kan reducere sit forbrug lidt 8) Bilder jeg ihvertfald mig selv ind
E gic?