{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
207 visninger | Oprettet:

E gic? {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg vil høre om der er nogen herinde, som er hoppet med på vognen med el cigaretter? Og hvis ja, hvilken en? Jeg har hørt man kan få nogen uden og med nikotin? Jeg vil gerne have en uden. Og med damp. Så "følelsen" stadig er der. Jeg møder ofte en ældre dame når jeg er ude og gå med hunden, og hun "ryger" på en sort en, hvor der er noget blåt, nåt han skal suge, nogen der kender den? Har prøvet at google mig frem, men synes det er lidt svært at finde rundt i.

- Tanja

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E gic?
  • #1   6. dec 2011 Mig og kæresten har nogle... De smager sådan lidt af te, jeg var nær blevet kvalt første gang jeg tog et hiv af en, men vænnede mig dog til det... Jeg er så hoppet tilbage til de rigtige smøger igen..

Vores er også E-Cig uden nikotin.

• #2   6. dec 2011 Hvor har i købt jeres? Jeg har ellers hørt de har en god virkning, og kan hjælpe med at stoppe, eller trappe meget ned...
    Men det var måske bare ikke godt nok?

• #3   6. dec 2011 Min kæreste købte dem i en kiosk, men jeg tror bare ikke at det helt var vores tid til at stoppe smiley Jeg ville gerne stoppe, men i øjeblikket er der så mange ting som fylder op. De virker som sikkert nok, men jeg foretrækker nu alm. cigaretter... I hvert fald lige nu smiley

• #4   7. dec 2011 Man kan købe dem i bl.a Netto og Føtex og på nettet
    Jeg har flere forskellige el-cigaretter og bruger dem de steder, hvor man ikke må/vil ryge. Jeg ryger kun udendørs, så derfor er det rart med en e-cig indendørs foran tv eller pc. Jeg har dem også med, når jeg er til fest.
    Jeg har både med og uden nicotin og smag.

• #5   7. dec 2011 Men det er fordi, at den jeg leder efter, skulle man kunne løbe i England, men den er vidst udsolgt. For min veninde fortalte mig tidligere, at mange af dem man kunne købe herhjemme, skulle smage virkelig grimt? Eller er det også noget man vænner sig til?
    For ja, kan da selv huske da jeg startede med at ryge for 10 år siden, var det da heller ikke den bedste smag, men det har man jo vænnet sig til nu smiley

Jeg skal også til at flytte, og kunne godt tænke mig at gøre lejligheden røgfri, og så kun pimpe på damp cigaretten i stedet smiley

Og uden nikotin smiley

Men ingen har hørt om den sorte der? hvor man trykker på en knap som så lyser blå?

Og lige til KK: Jeg tror også jeg får svært med at stoppe, og eksmans stress og det hele, men hvis man kan reducere sit forbrug lidt 8) Bilder jeg ihvertfald mig selv ind smiley

Kommentér på:
E gic?

Annonce