{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.758

Drillenisse hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg er rengøringsassistent på en plads, hvor jeg har været i over 5 år. De har på kontorene altid nisset hinanden i december ved at pynte op og svine med papirstrimler, ris, glimmer osv. I sidste ende går det altid ud over mig som står med hele rengøringen af samtlige kontorer.

Jeg har derfor alle år truet med hævn og nu skal det være smiley

Men har brug for hjælp til hvordan jeg hævner mig - altså driller dem alle i fælleskab på en sød måde. Er glad for min plads og for menneskerne der arbejder der, så det må ikke være for ondskabsfuldt. Bare lidt drilleri.

Nogen forslag til hvad jeg kan gøre? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drillenisse hjælp
  • #3   7. dec 2011 Uhh frugtfarve i mælken kunne være cool smiley

De har hver deres kontor, så ingen garderobe.

• #6   7. dec 2011 kør deres stole helt ned, så de næsten sidder nede på gulvet, og sæt en klips eller lignende ind så de ikke umiddelbart kan få stolene op i normal højde igen smiley .. og ja, den med dørene er heller ikke dum ! byt deres ting ud med hinandens. navneskilte, billeder potteplante og lignende smiley

• #7   7. dec 2011 Tape lidt deres døre til.. Så de skal kæmpe sig ind på deres kontorer.

• #8   7. dec 2011 Flyt rundt på tasterne på deres tastatur, mega sjovt og irriterende:-)

Vend skærmen på hovedet (kræver computeren er tændt) Ctrl+Alt og piletasterne

• #9   7. dec 2011 og så slutter du af med små maricpanbrød på hvert kontor, hvor du med en kanyle har sprøjtet lidt tabasco ind;)

• #10   7. dec 2011 den med tasterne der er byttet om er vildt sjov

bind stole fast til bordene
    sæt et ligge stykke tape på stikkene så de ikke virker - altså usb stik og sådan

pak deres skærme mm. ind i folie

tape ting fast på borderet

køkkenfilm på toilet brætter går nok mest ud over dig selv, men er ellers ret sjovt

• #11   7. dec 2011 du kan løsne stikket til skærmen, så den stadig sidder i, men uden der er kontakt.

Hvis de skal låse sig ind på kontorene, så sætter du et lille stykke tape for nøglehullet.

Hæld masser af sukker i kaffen.

Skru pærerne løs i alle lamper.

• #12   7. dec 2011 Og hvis du gør ALT det der er skrevet her..... simpelthen ALT....så melder du dig syg i en uge...... for jeg kan love dig .......De kommer efter dig, så JEG ville nødig være på arbejde
    Medmindre du kan se MEGET uskyldig ud..... ha ha ha ha

• #13   7. dec 2011 Hahaha tak for alle de gode forslag smiley Endelig flere. Der er nemlig flere af dem som er teknisk umulige.

Havde selv tænkt på at lave konfekt, hvor der i nogle var skiftet nougat ud med pølse *GG*

• #15   7. dec 2011 klar film ud over toilettet.

• #16   7. dec 2011 Hvis du har mulighed for det så skriv en lille lap papir med besked om at de alle skal møde i kantinen, til "en lille en" når de så komme så står der et fad med cocktail pølser, og så står der en flaske rødvin ( som er fyldt op med saftevand ex Ribena) og nogle glas fra kantinen.. med en lap papir hvor der stå : På grund af besparelser, så er det her der serveres for eftertide, med ønske om en god jul til alle

• #17   7. dec 2011 Doggymom: Det kommer jeg selv til at gøre rent *GG*

Birgitte: Hehe god idé smiley

Kommentér på:
Drillenisse hjælp

Annonce