Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksem
  • #1   11. dec 2011 Sidst jeg havde det kiggede lægen på det i 2 sek og skrev et navn ned på nogle piller, som jeg så kunne hente på apoteket, uden recept. Så føler man sig altså lidt dum over at være taget ned til lægen

• #2   11. dec 2011 Jeg har fået en god creme (og dyr) fra en hudlæge, som virkelig har hjulpet på mit.
    Var egentlig til hudlægen for at få fjernet modermærker, men da han så min arm, skulle jeg straks starte på den creme og det har virkelig gjort underværker

• #3   11. dec 2011 Kan du huske hvilke piller du fik? Er det f.eks. mild kontakt eksem, så kan det nogle gange klares med ganske almindelig piller mod høfeber, men nogle gange skal der skrappere midler til som kortison salve og kortison piller, og det fås så vidt jeg ved kun på recept.

• #4   12. dec 2011 Nu er eksem jo ret bredt....

Jeg mener, der er jo en milliard former for eksem, så det er jo lidt svært at vejlede dig, når der ikke er noget mere konkret...

• #6   12. dec 2011 Maiken- Det er umuligt for mig at vide hvilken form for eksem det er, da jeg jo ikke er læge smiley

M.I- Nej jeg kan jo selvfølgelig ikke huske navnet smiley Men de var ikke på recept.

Jeg har døjet med det i ansigtet i et par uger. Tror bare jeg ringer til lægen og hører dem ad. Så må de jo vurdere hvad de vil gøre. Det jeg har i ansigtet har nu været der i et par uger, så det er ret tydeligt, at det ikke går væk af sig selv. Jeg har så oveni det fået noget på maven også.

• #7   12. dec 2011 Louise- Jeg tror faktisk det er den jeg har nu. Den svier bare sådan når den kommer på, så ved ik om det er smart at anvende den

• #9   12. dec 2011 Nej - men det kunne da være riiiigtig godt, at få nogle fakta, man kan rådgive/vejlede ud fra.

F.eks hvordan det ser ud, generer det og hvor kommer det....

• #10   12. dec 2011 Maiken- Lidt svært at forklare hvordan ens eksem ser ud!
    Har aldrig hørt om eksem der ikke klør, men det er måske bare mig.
    Som skrevet længere oppe er det i ansigtet. For 2 dagen siden fik jeg det så på maven, og nu har det bredt sig så det er på dele af mave/ryg.

Lægen bliver kontaktet imorgen, da jeg tvivler på at det her bare går i sig selv igen.

• #12   12. dec 2011 Nå, ja..... men er det små røde prikker, er det store palmager, er det meget eller kun lidt rødt, har du andre symptomer (som f.eks ondt i led osv.)??
    Eksem behøver bestemt ikke at klø.... der er rigtig mange former for eksem, så kløe er ikke noget der skal være der...

• #13   12. dec 2011 I ansigtet er det små røde knopper i et begrænset antal. Mellem øjnene og lidt ved siden af munden.
    Det der kom først på kroppen er nærmest en stor plamage, mens det sidste ankomne er mindre plamager.
    Det hele klør og det lader til at det på maven har spredt sig

• #14   13. dec 2011 er det tørt?
    Væsker det??

Er eksem'en på krop og hoved ens?

• #15   13. dec 2011 Maiken- Nej det ser ikke ens ud. Men ingen af delene væsker.
    Jeg mistænker mit nye vaskepulver for at forårsage det på maven.

MGMGB- Jeg døjede meget med eksem da jeg var mindre og har døjet med det på hænderne i mange år. Eller det vil sige, at det faktisk stort set ikke er et problem længere.
    I sommers fik jeg så et udbrud af hvad jeg tror var soleksem, for det gik væk da jeg kom hjem fra ferie. Nu døjer jeg så med det her. Jeg har altid været meget sart, men synes nu stadig det er mystiskt.

Kommentér på:
Eksem

Annonce