877 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Underholdning til julefrokost? Hmm... Hjælp! Underholdning til julefrokost? Hmm... Hjælp!

Hejsa allesammen og godmorgen :o)

Igår var jeg så "heldig" at få tildelt opgaven "Lav et underholdende indslag til julefrokosten"...

Vi er kun 5 piger og det er på lørdag.. Vi er 2 stk. der står for denne underoldning.. Og, regner med, at de mener noget vi alle kan deltage i..

Så alle gode forslag til sjov underholdning modtages med kyshånd - Jeg er helt blank... :'o)

Hjæælp..

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underholdning til julefrokost? Hmm... Hjælp!
  • #1   13. dec 2011 OL i børnefødselsdag. 5 dicipliner, 4 point til vinderen, 2 point til nummer to og en præmie til den, der vinder samlet

• #3   13. dec 2011 Pak to pakker fint ind og sæt dem op så alle kan beundre dem.
    Den ene skal indeholde noget dejligt (behøver ikke være noget fysisk) den anden noget rigtigt "kedeligt". Dette fortælles til deltagerne.

Lad to små nisser (eller noget andet) gå rundt blandt deltagerne i løbet af aftenen. Det er meningen at man IKKE skal være i besiddelse af tingen (nisserne) når der på et tidspunkt i løbet af aftenen bliver sagt STOP. Man må på alle måder forsøge at komme af med nissen til en andre.
    Når stopsignalet lyder skal de der har nisserne stå frem. De får hver en pakke og får nu to minutter til at komme af med pakkerne på ....de må gerne sælge, forære dem væk eller prøve andet.
    Efter de to minutter skal dem der har pakkerne pakke dem op og legen er slut.

Vi legede legen på min arbejdsplads, og den ene gave var et flot vin-åbner-sæt, og den anden gave var at varte sine kollegaer op med kaffe og småkager, oprydning og i det hele taget servicering på afdelingen i hele januar....

Det er op til dig selv at finde ud af hvad gaverne skal bestå i, det kunne jo være at den ene gave var at servicere (stå til rådighed med små tjenester i en periode) den der vinder den anden gave?

Jeg har selv opfundet legen så du risikerer ikke at nogle allerede har prøvet den før.......;o)

• #4   13. dec 2011 Sjov idé Lise =o)

Ellers er der den ordinære pakkeleg; hvor hver deltager medbringer 1-2 pakker til et aftalt ca. beløb, fx max 20 kr.
    I første runde slår man 6ere m. terning for at få del i en pakke og når der ikke er flere, sætter en af deltagerne en alarm til fx 20 min. og så må man stjæle pakker fra hinanden når man slår en 6er, indtil alarmen går....
    Denne leg er helt obligatorisk i vores familie og hører simpelthen med under traditioner ;o)

• #5   13. dec 2011 Ja Susanne.....pakkelegen går man ikke forkert af ;o)

• #6   13. dec 2011 Nej vel Lise ;o)

Der er forresten også den pakkeleg igen med 6ere...og kniv og gaffel, hehe... men sig lige til Ann-Sophie, hvis du har brug for mere...er på vej ud af døren...

• #7   13. dec 2011 tegn og gæt er altså også et underholdende spil, hvor man hurtigt bliver et godt team og får en masse gode grin over de grimme tegninger

• #8   13. dec 2011 I Games (Århus/Aalborg og Kbh) kan man købe servietter, hvor der på hver serviet er nogle spørgsmål. Det er supergodt til at få en god snak eller et godt grin. Det er spørgsmål a la "Hvilken TV serie vil du ikke indrømme, at du ser".

• #9   13. dec 2011 Sikke nogle gode forslag I kommer med! :o))
    Tusind tak - Jeg prøver at drøfte det med min "medarrangør"..

Bliv endelig ved med sjove input! ;o)

Kommentér på:
Underholdning til julefrokost? Hmm... Hjælp!

Annonce