{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Julehhjælp fra loppetjansen.dk :D {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare SÅ glad, mig og Shieva er blevet valgt til at få en af deres julepakker smiley
Jeg glæder mig helt vildt til at se hendes julelys i øjnene når hun får alle de fine ting smiley
Det er bare sådan en kæmpe ting for mig, for er altid uheldig, har aldrig vundet noget, eller blevet udvalgt til noget, og så sker dette smiley
Hvor er min lille pige bare heldig, og hun fortjener det bare SÅ meget smiley
Glædelig jul HG smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julehhjælp fra loppetjansen.dk :D
  • #1   14. dec 2011 tillykke. ha ha, fed event. De gør lidt grin med julehjælp begrebet.
    Skal du fremvise lønsedler og en flok hunde med uglet pels og løbenæser??
    Nice.

--Og de penge som familierene sparer på hunden, kan blive brugt på familiens jul istedet for--

• #2   14. dec 2011 Tillykke med det :o)

Vi har også været så heldige at blive udvalgt og vapsen har lige fået sagerne... Han synes det er FANTASTISK!! *GG*

SÅ dejligt at få muligheden for at forkæle vapsen lidt ;o)

• #3   14. dec 2011 Jeg var også en af dem der søgte, men fik det desværre ikke... æv æv.. lidt en skam da der simpelthen ikke er råd til julegave til hunden i år, da jeg lige er blevet udlært, og skal gå i 2 måneder før jeg får noget som helst fra a-kassen....

Men stort tillykke til jer to... Og ikke mindst jeres dejlige hunde... smiley

• #4   14. dec 2011 Doggymom: får sgu allergi af alle de f... reklamer ! : Nej man skal ikke vise lønsedler eller noget som helst, man skal blot skrive hvordan ens situation er, og ens rådigheds beløb. Synes ikke det er at gøre grin med noget, synes det er dejligt man får muligheden for at give 'sin baby' for mit vedkommende, en kæmpe julegave i år smiley Jeg har jo ikke andre end hende.

*CH* - Iiiih hvor dejligt i har fået det smiley Jeg fik først mail idag med at jeg ville modtage deres pakke smiley Ja det er skønt at kunne forkæle dem , også selvom det kun er en her smiley

Camilla N : Mange tak smiley Men ærgerligt du ikke blev valgt smiley

• #5   14. dec 2011 Takker... Men der var sikkert 30 andre som havde mere brug for det... smiley Så må han bare få en stor gave, når jeg får min første løn.. smiley

• #6   14. dec 2011 Jeg sendte simpelthen vores budget til sammen med historien om hvorfor vi er i den situation, vi er i... Og hvilken forskel det, at vi har vores hund gør for os..

Jeg føler heller ikke det er et gøre grin med noget. Det er noget, der varmer helt ind i sjælen.

• #7   15. dec 2011 jeg læser deres tekst som lidt ironisk.
    Men godt for dem som trænger.

Kommentér på:
Julehhjælp fra loppetjansen.dk :D

Annonce