{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

tilbyd julehjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg sidder her og overveje at hjælpe nogen med noget julehjælp. Men jeg kan simpelhen ikke finde nogen steder hvor man kan finde ansøgere?
Jeg har fundet en facebook-side men der ser det ud til alle allerede er blevet hjulpen..
Nogen der kender nogen der har brug for hjælp? eller der ved hvor man kan søge henne? - jeg ønsker ikke af donere penge til en eller anden organisation.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tilbyd julehjælp
  • #1   14. dec 2011 Hvor er det bare flot af dig..
    Ville jeg også gerne selv hvis jeg havde muligheden for det..

    Hvad med evt. at sende en mail til loppetjansen?
    De har vist haft en del ansøgere, men de har desværre ikke kunne hjælpe alle.. Så kunne det være de måske kunne sende nogle forslag til dig?


  • #2   14. dec 2011 Chico det kunne bestemt være en mulighed smiley

    K.H.O.H: Hvad er det? et plejehjem eller?


  • #3   14. dec 2011 Du skulle prøve at se på facebooks julehjælp de mangler stadig hjælp jeg har selv sendt et par pakker af ting jeg alligevel ikke selv kunne bruge og da jeg selv er lidt økonomisk trængt har jeg selv modtaget nogle fine pakker. En stor hjælp i en klemt situation og jeg ved dem jeg har sendt til har modtaget det med stor tak

  • #4   14. dec 2011 Susanne: Men af hvad jeg kan se under de forskellige ønskesedler har alle modtaget pakker?

    Så søger egentlig nogle familie har intet har modtaget. Men det er ikke let..


  • #5   14. dec 2011 Carina:

    Du kan tage med mig til Valby og hjælpe familier der ikke har råd til selv at holde jul.

    Jeg er der den 22. + 24. + 25. dec. (den 23. er jeg hjemme sammen med min egen familie, men der har de også brug for hjælp).

    Du kan læse meget mere her: http://www.eventyrjul.dk/ eller på facebooksiden: http://www.facebook.com/pages/Eventyrjul/220538848010798?ref=ts



    Det er SUPER hyggeligt og en fantastisk fornemmelse smiley


  • #6   14. dec 2011 Grynet: EJ! havde det dog bare været på fyn! smiley
    Jeg har ikke mulighed for at komme helt til Valby smiley


  • #7   14. dec 2011 Carina de søger i øjeblikket efter hjælp fordi dem der skriver ikke altid sender men det er jo selvfølgelig svært at se men held og lykke med at finde et godt formål det er godt der er mennesker som dig


  • #8   14. dec 2011 Susanne - nå for søren det troede jeg da, gud hvor tarvligt!

    Er er ikke sådan at du står og kender en der mangler hjælp?


  • #9   14. dec 2011 Carina: Hvad er det for en slags hjælp du gerne vil give? smiley

    Synes bare det er så flot af dig smiley


  • #10   14. dec 2011 det godt nok flot af dig,jeg hjalp sidste år nogle enlige mødre sendte nogle gaver og godter til dem, i år har jeg så desværre ikke råd til at hjælpe andre,da jeg selv dårlig har råd til at holde jul,men hvis det sådan noget du evt, kan hjælpe med så kender jeg 2 enlige mødre der har brug for hjælp osse brugte ting,folk er som regel så taknemmelige og brugt legetøj osv er jo nyt for dem der får det:O))

  • #11   14. dec 2011 Ditte: hvor fandt du disse personer?

  • #12   14. dec 2011 den ene på hg og så hendes veninde.

  • #13   14. dec 2011 Chico: ja det er lige det.. Tænkte først: børnefamilier, men der er jo også andre dårligt stillede der kunne bruge hjælp. Så tænkte jeg på Internater, har også købt de hjemløse.. Ja lidt af hvert.
    Jeg er sikker på jeg ved hvad det det bliver når jeg hører det.


  • #14   14. dec 2011 Det lyder ihvertfald til at være en super god idé..

    Ville ønske jeg selv havde muligheden for at kunne gøre det samme, men lige pt er det desværre bare ikke muligt.. Især ikke efter at Chico har været ret uheldig og har måtte til dyrlæge 3 gange indenfor 10 dage smiley
    Så hans julegave i år, må være dyrlægeregningerne, så må han få noget bedre til næste år smiley

    Men hvis du mangler en børnefamilie at hjælpe, kender jeg 2, som har en lille pige på 2 mdr. De har ikke ret meget at gøre godt med, da faderen er på førtidspension, og moderen er på sygedagpenge smiley
    Jeg ved at de ville blive lykkelige over lidt hjælp her til jul, især da de har haft en del modgang og problemer at kæmpe med i meget lang tid snart..
    Hvis det kunne være noget, er du velkommen til at sende en pb, så kan jeg forklare nærmere smiley


Kommentér på:
tilbyd julehjælp

Annonce