{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

Fik ønskejobbet {{forumTopicSubject}}

HURRAAAAAAAAAA

Jeg havde søgt et job som nattevagt på et plejehjem i byen og var til samtale i tirsdags. Men nu var jeg så træt af at fortælle folk at jeg slulle til samtale men ikke at få jobbet, så denne gang valgte jeg bare at tie stille for jeg var alligevel ikke helt sikker på om jeg ville få det som nyudannet. Hun havde sagt at hun ville ringe onsdag med svar, men jeg hørte ikke noget, så jeg gik ud fra at det ikke blev mig smiley

Men men, nu har hun lige ringet og sagt at de gerne ville have mig smiley Hun havde prøvet at ringe flere gange, men min telefon har været der kun været bøvl med, så hun kunne ikke komme igennem.

Jeg skal starte allerede på mandag smiley

Jeg har lige en weekendvagt der hvor jeg er nu som aftenvagt, og skal så snakke med lederen der på mandag ang. at stoppe hos dem. Jeg er afløser og har frigørelsesattest så jeg kunne reelt gå fra i dag, men det kan jeg alligevel ikke få mig selv til.

Sikke en dejlig måde at starte en weekend på (selvom jeg skal arbejde, og manden er rejst hjem til sin moaaaar)

Måtte lige dele det med noget (og min telefon svigter igen, så jeg kan ikke ringe til nogen og fortælle det smiley )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fik ønskejobbet
Kommentér på:
Fik ønskejobbet

Annonce