31. jul 2005 Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Fik ønskejobbet {{forumTopicSubject}}
HURRAAAAAAAAAA
Jeg havde søgt et job som nattevagt på et plejehjem i byen og var til samtale i tirsdags. Men nu var jeg så træt af at fortælle folk at jeg slulle til samtale men ikke at få jobbet, så denne gang valgte jeg bare at tie stille for jeg var alligevel ikke helt sikker på om jeg ville få det som nyudannet. Hun havde sagt at hun ville ringe onsdag med svar, men jeg hørte ikke noget, så jeg gik ud fra at det ikke blev mig
Men men, nu har hun lige ringet og sagt at de gerne ville have mig
Hun havde prøvet at ringe flere gange, men min telefon har været der kun været bøvl med, så hun kunne ikke komme igennem.
Jeg skal starte allerede på mandag
Jeg har lige en weekendvagt der hvor jeg er nu som aftenvagt, og skal så snakke med lederen der på mandag ang. at stoppe hos dem. Jeg er afløser og har frigørelsesattest så jeg kunne reelt gå fra i dag, men det kan jeg alligevel ikke få mig selv til.
Sikke en dejlig måde at starte en weekend på (selvom jeg skal arbejde, og manden er rejst hjem til sin moaaaar)
Måtte lige dele det med noget (og min telefon svigter igen, så jeg kan ikke ringe til nogen og fortælle det
)
jan 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Hunde: 2 Emner: 207 Svar: 4.271
dec 2004
Følger: 41 Følgere: 44 Hunde: 3 Emner: 643 Svar: 6.619
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Ååååååååh jeg er så glad i dag
sep 2005
Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 591 Svar: 7.971
Det er jeg i hjemmeplejen, og har af og til Tezza med på job. Er udekørende og de gamle elsker at få besøg af hunden. Så kan de komme af med de gamle bløde småkager...
apr 2005
Følger: 67 Følgere: 67 Hunde: 1 Emner: 209 Svar: 2.136
Har selv lige fået et super job jeg starter på 1. aug. Glæder mig
Fik ønskejobbet