Find forsvunden person??? {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen, håber virkelig at der er nogen derude der har nogle gode tips eller ideer til mig.
Jeg prøver at hjælpe min kæreste med at finde hans far og har søgt og søgt men vi finder ikke rigtig noget.
Min kærestes mor blev gift med en mand fra Ghana som derefter flyttede til USA, og der fik de tvillinger: Min kæreste og hans tvillingesøster.
Faderen tog kort med til DK men var hurtigt rejst igen og nu vil min kæreste gerne finde ham så han kan møde sin far. Er der nogen der har nogen ideer til hvordan der kan lade sig gøre ?
Vi går ud fra at han enten befinder sig i Ghana eller i USA.
Håber der er nogen der har nogle gode forslag
Mvh Karina
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 37 Hunde: 1 Emner: 243 Svar: 8.225
Og så håbe på at han ikke er flyttet siden da
jun 2007
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 423 Svar: 3.408
Hun kontaktede "Sporløs", og sagde samtidig, at hun ikke ønskede at komme i fjernsynet - De hjalp hende, og hun fandt sin far, og fik med i købet bedsteforældre, onkler, tanter og kusiner/fætre:-)
Hun har kun mødt sin far én gang, grundet andre omstændigheder, men den "nye" familie i England snakker hun meget med, så alt i alt en god historie - og som sagt - med hjælp fra Sporløs!
jun 2007
Mine forældre har et vennepar, hvor kvinden ledte efter sin far, og skrev til sporløs for hjælp. De svarede hurtigt tilbage at det gad de hvertfald ikke lave tv om... For det var alt for nemt. Og så gav de hende adresse og telefonnummer
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 60
Find forsvunden person???