{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Find forsvunden person??? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, håber virkelig at der er nogen derude der har nogle gode tips eller ideer til mig.
Jeg prøver at hjælpe min kæreste med at finde hans far og har søgt og søgt men vi finder ikke rigtig noget.
Min kærestes mor blev gift med en mand fra Ghana som derefter flyttede til USA, og der fik de tvillinger: Min kæreste og hans tvillingesøster.
Faderen tog kort med til DK men var hurtigt rejst igen og nu vil min kæreste gerne finde ham så han kan møde sin far. Er der nogen der har nogen ideer til hvordan der kan lade sig gøre ?
Vi går ud fra at han enten befinder sig i Ghana eller i USA.
Håber der er nogen der har nogle gode forslag smiley
Mvh Karina

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fugning 2.700 kr.
  • Reparation af el-kontakter 400 kr.
  • Ophængning 980 kr.
  • Rengøring af hele lejlighed 1.500 kr.
  • Oplukning af hængelås på skur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Find forsvunden person???
  • #2   25. dec 2011 Jeg tænker, din kærestes mor har jo modtaget penge fra ham indtil børnene blev 18 år. Der må hun kunne se hvor pengene er kommet fra? eller kommunen må kunne se det....
    Og så håbe på at han ikke er flyttet siden da

• #3   25. dec 2011 Alle fædre skal jo betale, ellers bliver det bare trukket over deres skat.....

• #4   25. dec 2011 Min veninde kendte ikke sin far, og vidste intet om ham før hun var 19. - HUn havde selv forsøgt sig, men kunne ikke finde ham. Hun regnede med at han enten boede i England eller Danmark, og kendte hans fulde navn, men det var det!
    Hun kontaktede "Sporløs", og sagde samtidig, at hun ikke ønskede at komme i fjernsynet - De hjalp hende, og hun fandt sin far, og fik med i købet bedsteforældre, onkler, tanter og kusiner/fætre:-)

Hun har kun mødt sin far én gang, grundet andre omstændigheder, men den "nye" familie i England snakker hun meget med, så alt i alt en god historie - og som sagt - med hjælp fra Sporløs!

• #5   25. dec 2011 Jamen man må da kunne se hvor de penge kommer fra... Om de kommer her fra landet, eller de er overført fra en udlandsk konto. Så har man jo en lille ide om hvor i verden man skal lede...

Mine forældre har et vennepar, hvor kvinden ledte efter sin far, og skrev til sporløs for hjælp. De svarede hurtigt tilbage at det gad de hvertfald ikke lave tv om... For det var alt for nemt. Og så gav de hende adresse og telefonnummer smiley hehe. .så hun fik også kontakt ved hjælp a sporløs

• #6   30. dec 2011 Hej allesammen. Tak for jeres gode forslag. Min kæreste er udmærket godt klar over at han kan risikere at hans far er død eller ikke vil se ham, men han vil gerne give det en chance i håb om at det måske er helt anderledes. Vi har hans fulde navn men han har aldrig været dansk statsborger eller været bosat i dk. Vi har også kontaktet sporløs men har ikke hørt noget endnu smiley

Kommentér på:
Find forsvunden person???

Annonce