{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Er jeres hunde lige så krævende? {{forumTopicSubject}}

Molly ligger her ved siden af mig, og forventer nærmest at jeg kæler hende hele tiden - gør jeg ikke det, trækker hun vejret MEGET DYBT mens hun kigger på mig, hjælper det ikke begynder hun at pive..... hjælper det heller ikke, så sparker hun og vrider sig ....hmm

Ja ja det er min egen skyld, jeg kunne jo vælge at ignorer hele tiden, men det er jo næsten synd for hende smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeres hunde lige så krævende?
  • #1   28. dec 2011 nej..
    Alle de hunde vi har haft har lært "gå væk" kommandoen, som kan bruges bla når man ikke kan / vil have hunden på skødet

• #2   28. dec 2011 Uh ja kender det med forkælede hunde smiley haha.

• #3   28. dec 2011 Rikke- sådan er Minnie også... Men han har lært kommandoen gå væk, det har Bella også og så må de ligge sig på deres tæpper istedet for....

• #4   28. dec 2011 Her der har vi også lært hunde at hun skal gå væk nå vi ikk gider det.. har også børn så hunden skal lærer nå man ikk gider så gider man ikk også må de gå ud og hygge sig eller gå over og lægge sig.. kan ikk selv have hunde som blive ved.. =)

• #5   28. dec 2011 Rikke - Molly kan også finde på at sætte sig på en :S
    Igår da jeg var gået i seng, blev hun bange for en lyd, og så SKULLE hun sidde ovenpå min mave og lytte :S Tror da vist at hun glemmer sin størrelse engang imellem smiley

Jeg kan da også sagtens smide Molly ned af sofaen hvis jeg ikke gider, men synes da det er lidt sødt, når hun kræver opmærksomhed smiley

• #6   28. dec 2011 Heldigvis ikke. Nogle dage - jo. Men de fleste dage kan de fint ligge for dem selv uden at forvente noget. Gider ikke en hund der konstant vil kæles - det dur jeg ikke til smiley

• #7   28. dec 2011 ja heldigvis sådan er mine også. Så snart jeg sætte rmig i sofaen har jeg 4 hunde som vil nusses på skødet - og selvfølgelig skal det være sådan. Da jeg havde min newf på 86kg indrømmer jeg da at man somme tider var lidt mast og ikke altid kunne se det man gerne ville i fjernsnet fordi hans stre hoved var i vejen - men ville ikke bytte det væk for noget :o)

• #8   28. dec 2011 Niks....Emma kræver det et par gange om dagen...så putter hun hovedet i skødet og vil kæles, men 5 min, så gider hun ikke det pjat mere :o)
    Så det bliver lige til et klap på hovedet og et møs på snuden nogle gange om dagen...på min egen opfordring... og så vil hun gerne have lidt massage ved sengetid...det nyder hun :o)

• #9   28. dec 2011 Kender det alt for godt. Bamse plejer at hoppe op til mig, og smide sig hen over mig Og vride sig og så skraber Han på min hånd med forpoten.
    Diablo derimod plejer at sætte sig foran mig Og brumme indtil han får den opmærksomhed Han vil have. Plejer dog at ignorere ham til Han holder mund, hvilket kan tage noget tid.

• #10   28. dec 2011 Om jeg kender det! Nino hopper altid op i sofaen, gnider sig op af mig, og kigger med bedende øjne op på mig mens han piver, nogle gange puffer han lidt til mig med poten eller snuden... det kan man jo ikke stå for smiley

• #11   28. dec 2011 Silje gør det også - og synes det er så kært. smiley Jeg har intet imod det, så det gør mig ingenting. Selvfølgelig kan det være lidt besværligt med både computer og hund på skødet på samme tid, men så ender det med at computeren står ved siden af. *G*

Kommentér på:
Er jeres hunde lige så krævende?

Annonce