969 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Salg af iPad.... Salg af iPad....

Hvad kan man tillade sig at tage for en brugt iPad på 32 GB? Den er fra april sidste år, og den har ingen fejl og mangler og ingen ridser i skærmen.

Og hvad med en brugt iPhone 3GS på 32 GB og en iPhone 4 på 64 GB?

Har lige fået nyt gennem firmaet, og har nu det gamle liggende som jeg ikke bruger. Havde tænkt mig at give det til min mor, søster og niece, men de insisterede på at betale en fair pris for det.

Og det ved jeg ikke hvad er, så jeg vil høre jer ad, hvad en fair pris vil være. Vil ikke tjene penge på familien. Som sagt ville jeg have givet det væk, men det må jeg ikke..... smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ukrudt 800 kr.
  • Græsslåning 800 kr.
  • Wc + armatur installation 1.500 kr.
  • Samle et skrivebord 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Græsslåning maskine skal medbringes 675 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af iPad....
  • #1   2. jan 2012 Svært at sige, men hvis du prøver at kigge lidt rundt på f.eks. dba.dk er det vel til at danne sig en nogenlunde idé om prisen. Ellers vil jeg da gerne give 500 kr. for din iPad smiley

• #3   2. jan 2012 Ha ha, Det er ikke nogen salgs annonce - selv om overskriften nok er lidt vildledende ved nærmere læsning.....

Har kigget hvad andre tager for deres bru fre udstyr, men jeg syntes nu nok at det er nogle vilde priser de holder sig for brugte ting. Men det er nok bare mig. Kunne ikke drømme om at tage næsten nypris for noget jeg har brugt i næsten et år. Og da slet ikke til familien.

Næh, stod det til mig fik de det smidt i hovedet, men det vil de ikke have. Tror vi er en sær familie.. Ha ha.... Jeg vil give væk og de vil ikke modtage.... smiley

• #4   2. jan 2012 Ha ha, jeg syntes det var et sødt bud.... smiley

Jeg har ingen børn af mine egne, og kunne da godt adoptere en studerende. Når man kan adoptere negerbørn i Afrika, kan vel også adoptere studerende i Danmark? smiley

• #5   2. jan 2012 Hvad er det for en pc du har/

• #6   2. jan 2012 ..havde...inden hunden ødelagde den? Er det ikke noget din brors forsikring dækker?

• #7   2. jan 2012 Min familie har fået mine gamle computere osv. De ville også betale, men jeg brugere dem jo ikke alligevel så jeg sagde at så kunne de give en middag istedet for, de ville jeg hellere end have penge:)

• #8   2. jan 2012 jeg syntes så priserne på dba er høje generelt,,jeg vil ikke købe en "brugt" for at spare få 100kr så hellere en ny,,med det mener jeg at mange ligger prismsææigt på næsten det samme som en ny

• #9   2. jan 2012 Jeg vil gerne give 1500kr for den smiley

Kommentér på:
Salg af iPad....

Annonce