{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.112 visninger | Oprettet:

Anmeldelse af dyrehandler??? {{forumTopicSubject}}

Jeg var igår i en dyrehandel i horsens, og på trods af at jeg godt ved at ejeren af stedet ikke altid passer hans dyr lige godt, var jeg´overrasket over hvordan det stod til med dyrene :O(

Noget af det første jeg ser ér den der lille fugl (link fjernet) som tydligt ikke har det godt´. Udover at den ser frygtlig ud så boede den i et bur med nogle fugle der var en del større end den, og den virkede utroligt skræmt.´
Så også andre fugle med forskellige skader, men de var så skræmte at jeg ikke kunne komme til at tage billeder af dem.

Hans gnavere havde det bestemt heller ikke godt, specielt rotteburene var over fyldte. Der var nogle gnavere som mindede om en blanding af en mus og rotte, aner ikke lige hvad det var for et dyr, der havde tydlige bidmærker i halen, og tror også at der var nogle enkelte der så ud til at have fået bidt noget af halen helt af.
Igen kunne jeg ikke komme til at tage billeder af det da dyrene for for skræmte.
Men fik da et billede at et af rotteburene, ved ikke om man får en idé om hvor mange rotter der er i et enkelt bur

(link fjernet)

Overvejer meget at melde ejeren til dyrenes beskyttelse, men ved ikke om sagen er "slem" nok til at de vil kunne gøre noget?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anmeldelse af dyrehandler???
Kommentér på:
Anmeldelse af dyrehandler???

Annonce